Reacties op de nieuwe 50+ website
Archief Vijftigplusser.nl
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Di Jan 26, 2010 11:04 pm Reageer met quote

@FerryG- De profielpagina's moeten nog helemaal geoptimaliseerd worden. Maar dat komt op korte termijn helemaal goed. Bekijk dagelijks het tabblad 'updates' op de homepage. Daar wordt alles netjes gecommuniceerd. Ik wil iedereen bedanken voor de feedback. Kom je een bug tegen? Plaats het hier en wij kunnen er dan snel mee aan de slag. Binnen 14 dagen gaan we officieel live. Dan verdwijnt ook het BETA label op ons logo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Di Jan 26, 2010 11:37 pm Reageer met quote

Met het risico, Vijftigplusser, dat jullie het al hebben gezien, vermeld ik, dat het lettertype onder de knop 'statistieken', binnen 'beheer' weblogs, erg groot is.. zo groot, dat het aantal bezoekers bijvoorbeeld op een volgende regel staat. Niet erg hoor, maar wil het wel even vermelden.

Groet... franslj.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

bo

Superlid
Superlid
Antw.: 11264
Di Jan 26, 2010 11:43 pm Reageer met quote

Alles loopt hier vlekkeloos op een ding na; het lukt niet om foto's in de fotoboeken te plaatsen.

Het gaat vlotjes tot het scherm van foto's toevoegen en aanklikken van "foto" kiezen, dan komt geen nieuw scherm.

I've got a wild and restless spirit
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5905
Di Jan 26, 2010 11:48 pm Reageer met quote

Bij de catagorie op het weblog, bijv, natuurfoto's, dan zie je de laatste 5 artikelen en alles wat daarna komt zit een soort zwart filmpje over, dat leest moeilijk, als dat weer weg kan is alles prima!!! Very Happy
Gr Ria

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Di Jan 26, 2010 11:49 pm Reageer met quote

Bo schrijft;
Quote:
Het gaat vlotjes tot het scherm van foto's toevoegen en aanklikken van "foto" kiezen, dan komt geen nieuw scherm.

Vanaf het schermpje 'foto's toevoegen', Bo, opent een nieuw venster de inhoud van de map afbeeldingen op je harde schijf of ander medium.. De foto, die je vervolgens kiest, heeft een dubbelklik nodig om in het fotoboek op vijftigplusser te geraken... of, rechts beneden op 'openen' te klikken.

Succes.. groet... franslj.

FerryG

Superlid
Superlid
Antw.: 1849
Di Jan 26, 2010 11:55 pm Reageer met quote

Ik moet nog iets kwijt dat zowel op het oude als op het nieuwe forum niet helemaal lekker loopt:
Als je de IMG-tags gebruikt, wordt het plaatje zonodig verkleind. Maar het zou wel fijn zijn als daarbij de verhouding hoogte/breedte gelijk blijft, want zo is het vaak geen gezicht, en niet alle forummers weten genoeg van de pc om het handmatig bij te werken of ze nemen de moeite niet.

Ik word misschien 100 maar ik word nooit oud

Mijn website is bijgewerkt; nu moet hij op alle systemen werken (klik op www hieronder) maar werkt het onverhoopt nog steeds niet, gebruik dan Google Chrome als browser (gratis te downloaden)

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Wo Jan 27, 2010 1:16 am Reageer met quote

Maar als je op die verkleinde afbeelding klikt dan verschijnt toch het volledige plaatje?

Ik wil ook zelf nog even iets kwijt; ik word, als ik bezig ben om een topic te lezen of van plan ben een reactie te plaatsen, bijna altijd na een minuut of zo van het forum afgegooid; hoe kan dat?

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Wo Jan 27, 2010 1:35 am Reageer met quote

@ Amber & Donnetje - Dat komt door Explorer ik adviseer om Mozilla Firefox te installeren. Deze browser is vele male beter en veiliger en lost veel problemen op.

https://www.mozilla.com/nl/

paulmazeres

Superlid
Superlid
Antw.: 5002
Wo Jan 27, 2010 2:44 am Reageer met quote

Beste mensen bij het vermelden van problemen is het raadzaam om te vermelden welke browser je gebruikt:
Internet Explorer, Firefox, Google Chrome en voor MAC pc Safari.

De vragen welke aan mij zijn gesteld zowel via mail, prive bericht en op de topic Gewoon Help, blijkt dat men werkt met oude geschiedenis pagina's.

Het verstandigste is als je problemen hebt om eerst je geschiedenis te wissen. Let op dat je niet je wachtwoorden wist.

Bij iedere browser is het wel verschillend om te wissen, dus vermeld in welke browser je een probleem hebt, dan is het mogelijk om even kort te vermelden hoe je kan wissen.
Veel problemen zijn er al mee opgelost.

Voor Thijs en Danny er zit een bug in prive berichten:
Als je een prive bericht wilt beantwoorden rechtstreeks vanuit de pb dan stuurt hij het weg zonder het bericht, en moet je opnieuw je tekst typen, (de ervaring heeft al bij mij dat ik het even in een kladblok opslaat) en dan weer opnieuw plaatst en dan is het wel mogelijk te versturen.

De icoontjes Profiel en PB onder het bericht werken niet.

Krijgen plusleden op korte termijn op het forum hun eigen hoofdfoto terug en komt de lijst met online vrienden terug.

Storend effect is het Waskeburt in de ochtend met het iedere minuut dat iemand de foto heeft beoordeeld en bij mij de pc blijft opslaan in zijn geheugen. Geldt ook voor het wisselen van de foto's in verschillende onderwerpen, hoofdfoto 1 t/m 11 op de homepage.

P.s., wat mij iedere keer opvalt is dat men opeens niet meer open staat voor vernieuwingen en zich verschuilt achter de leeftijd.
De gemiddelde leeftijd van 50+ers op Terug naar de Toekomst is 60 jaar en daar gaat alles naar wens.

er gaat niets boven een leven als god in frankrijk

FerryG

Superlid
Superlid
Antw.: 1849
Wo Jan 27, 2010 4:13 am Reageer met quote

De problemen die ik vermeldde, heb ik met ALLE browsers: Mozilla, Opera en Safari.

Ik word misschien 100 maar ik word nooit oud

Mijn website is bijgewerkt; nu moet hij op alle systemen werken (klik op www hieronder) maar werkt het onverhoopt nog steeds niet, gebruik dan Google Chrome als browser (gratis te downloaden)

thoke.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1513
Wo Jan 27, 2010 12:46 pm Reageer met quote

sinds zondag werk ik met mozilla firefox en ik werk met windows 7.

ik ervaar alleen plezier en geen enkel probleem op de nieuwe site.
ik zit er echt al dagen achter (door verkoudheid) en doe van alles. mijn weblog; plaats, bekijk en reageer op foto's; krijg, verstuur en beantwoord pb'tjes; chatten; beweeg op het forum heen en weer..........kortom gebruik de site best wel.

en ik ben zeer tevreden.

groetjes, thoke

LEEF het leven nu!

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10872
Wo Jan 27, 2010 2:45 pm Reageer met quote

Ook ik ben door aanraden van derden Mozilla gaan gebruiken en ik moet zeggen -net zoals Thoke- werkt prima en een stuk sneller.

Liefs vanuit Velp
Tiny

cc

Superlid
Superlid
Wo Jan 27, 2010 5:02 pm Reageer met quote

Moet me toch nog even iets van het hart.

De steeds wisselende kopfoto ervaar ik als storend. Het maakt de site onrustig.
Klik ik op het profiel van iemand......bestaat deze niet.

Exclamation

Liefs vanuit Velp
Tiny

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Wo Jan 27, 2010 5:17 pm Reageer met quote

Ruik ik sigaartjes? Very Happy

@CC - de slideshow in de kop kan je straks zelf uitzetten

"Klik ik op het profiel van iemand......bestaat deze niet." = waarschijnlijk link vanuit de chat. Dit wordt snel gefixt.

cc

Superlid
Superlid
Wo Jan 27, 2010 5:25 pm Reageer met quote

Very Happy Je hebt een goeie neus....... Wink

Bedankt voor de snelle reactie.......ik avontuur het wel.

Liefs vanuit Velp
Tiny

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4525
Wo Jan 27, 2010 6:46 pm Reageer met quote

Vijftigplusser schreef:
Ruik ik sigaartjes? Very Happy

"Klik ik op het profiel van iemand......bestaat deze niet." = waarschijnlijk link vanuit de chat. Dit wordt snel gefixt.

Dit is ook vanuit het forum of als ik in mijn profiel een vriend aan wil klikken, ze bestaan dan ook niet. Verder werkt het als een trein, en ja met Firefox.

Het leven larderen met een vleug spiritualiteit, veel plezier en ondeugd.

thoke.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1513
Wo Jan 27, 2010 9:58 pm Reageer met quote

wat een feest....de fotoalbums van mijn weblog staan ook bij de fotoboeken.
en dan ook nog meer achtergrondkeuze!

elke dag wordt het mooier.

mooi werk thijs en danny.

groetjes thoke

LEEF het leven nu!

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5905
Wo Jan 27, 2010 10:19 pm Reageer met quote

Ik vind het zo mooi, je zit voor je plezier op de site, die fotoboeken daar ben ik erg blij mee!! Very Happy Very Happy
Knap werk!!
gr Ria

Mijn mening vorm ik zelf!

cc

Superlid
Superlid
Wo Jan 27, 2010 11:05 pm Reageer met quote

Sorry 50+ meld me nog even met een opmerking.
Heb een nieuw fotoboek geplaatst met de nodige foto's natuurlijk.
Het geval wil dat er verschillende foto's niet verschijnen...........dus gewoon op "zwart".

Groetjes Tiny

CKC

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 56
Do Jan 28, 2010 12:02 am Reageer met quote

Hallo Thijs & Danny,
Gefeliciteerd met jullie nieuwe prestatie.
Ik vind de nieuwe website te gek. Heel verfrissend en bij te tijd!
Ook duidelijk en geef veel mogelijkheid.

Ik heb alleen een vraag, heb gisteravond even genoemd op de chat..
Klik even op mij weblog en je ziet mijn homepage nog steeds blijven flikkeren. Ik weet dat jullie het druk hebt dus ik wacht rustig af.

Succes met alles!

hartelijke groet

Pagina 5 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk