Reacties op de nieuwe 50+ website
Archief Vijftigplusser.nl
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

AnnekeD.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3053
Zo Jan 24, 2010 1:00 pm Reageer met quote

De nieuwe site ziet er heel mooi uit, laat ik dat voorop stellen.
Toch heb ik mijn bedenkingen.
Het is zoeken , zoeken en nog eens zoeken om de weg hier te vinden.
De vorige site was duidelijk en overzichtekijk.
Blijkbaar is er hier voorbij gegaan aan de doelgroep waarvoor deze site bestemd is,
namelijk het feit dat hier heel veel ouderen
en gehandicapten komen die heel blij zijn met hun PC
en met de contacten die ze er maken.
Die hebben vaak een kleine basis kennis van de pc.
Deze mensen hebben heel veel moeite met al deze vernieuwingen.
Dit bericht zal me waarschijnlijk wel een hele hoop commentaren opleveren.
Maar ik ben geen strooplikker en meningen mogen gezegd worden.[size=18]
[color=indigo]
[b][i]

AnnekeD[/color][/size][/b][/i]

Achter de wolken schijnt altijd de zon, ook voor jou
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Zo Jan 24, 2010 1:12 pm Reageer met quote

Nee hoor, bedankt voor je reacite. Alles is welkom ook kritische geluiden moeten kunnen worden geuit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

wimHarleman.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Zo Jan 24, 2010 1:13 pm Reageer met quote

hallo hier met wim ,
ja wat is dit prachtig , deze site
het is geweldig inelkaar gezet,
mooi overzichtelijk
nogmaals ,geweldig gedaan,
een compliment voor jullie, die daar allemaal aan mee hebben gewerkt,

de gr van deze kant ,,( wim) Laughing Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Zo Jan 24, 2010 2:14 pm Reageer met quote

Ik zal onze filosofie even uitleggen. Wij zijn altijd tegen het te veel rekening houden met...geweest (waarom ... omdat iedereen wel iets heeft om rekening mee te houden). Respect voor je bezoekers hebben betekent dat je juist rekening houdt met het aanpassingsvermogen en de leercurve van je klant. Hierdoor blijft de website uitdagend en leer je nieuwe dingen. Iets wat wij erg belangrijk vinden. (zonder dat grote groepen mensen buiten de boot vallen natuurlijk)

Onze ervaring met iedere grote verandering is dat dit soort eerste reacties erbij horen. Wij veranderen iets waar jullie je thuis en op je gemak bij voelen. Dat is niet niks, dit brengt onzekerheid met zich mee en vraagt aanpassingsvermogen van jullie kant.

Wij hebben weloverwogen beslissingen gemaakt en daarnaast is het te vroeg om overal een plasje over te doen aangezien we nog niet klaar zijn met bouwen. Wat ik wel kan verklappen is dat het categoriseerde menu erg belangrijk is aangezien we nieuwe mogelijkheden tot eind 2011 in de planning hebben staan. Deze kunnen dus makkelijk worden teruggevonden.

De eerste statistieken wijzen uit dat het succesvol wordt ontvangen. Mensen zijn langer op de site, bekijken meer pagina's, publiceren ook meer en het afwijzingspercentage van eerste bezoekers is drastisch gekelderd. De combinatie van de eerste drie is belangrijk aangezien dit betekent dat mensen niet langer blijven en meer bekijken omdat ze de weg kwijt zijn maar omdat er van meer verschillende mogelijkheden gebruik wordt gemaakt.

Keep you updated & give it some time Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Joger

Superlid
Superlid
Antw.: 1987
Zo Jan 24, 2010 2:19 pm Reageer met quote

Het is inderdaad zo dat Firefox de zaak rustig en netjes houdt. Niks geflikker, geknipper, gewoon goed. Dus mensen even Firefox intikken en downloaden en je bent van een boel ergernis af.

Thijs klasse voor het vele werk!!!

mamsie

Superlid
Superlid
Antw.: 2137
Zo Jan 24, 2010 2:43 pm Reageer met quote

Ik ben helemaal enthousiast!!!
Heb vanmorgen een nieuw fotoboek aangemaakt en ik moet zeggen ......Het ziet er geweldig uit!!!
De foto's worden prachtig weergegeven en je kan ze ook in een slideshow bekijken.

Het is ontzettend leuk om alles uit te proberen. Gewoon alles stuk voor stuk aanklikken en kijken wat er komt, zo leer je het het makkelijkst en snel. Dus niet ongeduldig worden als het niet gelijk lukt!!!!!

Je kan nu eenmaal niet alles in één keer gelijk goed doen.

Thijs en Danny....ik vind het geweldig!
Groetjes Joke

P.S Ik werk met Fire Fox en is fantastisch![/b]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5905
Zo Jan 24, 2010 3:20 pm Reageer met quote

Ik werk ook al een tijd met "Fierefox"destijds op aanraden van Thijs en Danny.
Ik had problemen met IE, en nu loopt alles als een trein en verder ben ik het helemaal net Joke eens!!
gr Ria Very Happy

Mijn mening vorm ik zelf!

sell

Stamgast
Stamgast
Antw.: 358
Zo Jan 24, 2010 3:20 pm Reageer met quote

goedemiddag allen, ik vind de site erg netjes en overzichtelijk, in het begin is het even zoeken maar dat heb je bij elke site die nieuw voor je is. Ik werk met firefox, maar vind de site net als de voorgaande nog wat schokkerig maar dat zal in de toekomst wel wat sneller worden hoop ik.

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4525
Zo Jan 24, 2010 3:41 pm Reageer met quote

Vijftigplusser schreef:

Keep you updated & give it some time Very Happy

Precies ... het werkt prima en ja er zijn nog wat haperingen maar take your time en laat je niet opjagen door de van oorsprong snel mopperende medelanders. Succes HT

Het leven larderen met een vleug spiritualiteit, veel plezier en ondeugd.

AnnekeD.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3053
Zo Jan 24, 2010 3:48 pm Reageer met quote

Precies ... het werkt prima en ja er zijn nog wat haperingen maar take your time en laat je niet opjagen door de van oorsprong snel mopperende medelanders. Succes HT

Een mening geven betekent niet dat je een "van oorsprong" mopperende medelander bent.
Meningen zijn er om te delen.
Waar blijft anders de vrijheid van mening uiting?

Achter de wolken schijnt altijd de zon, ook voor jou
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Zo Jan 24, 2010 3:56 pm Reageer met quote

Thijs schrijft;
Quote:
Kijk daar hebben we wat aan. Het gebeurt dus alleen op het forum? Wil je me een seintje geven als dit ook op andere pagina's voorkomt?

Totnutoe, Thijs, zijn er geen storingen voorgekomen onder de knop 'weblog' bijvoorbeeld, maar tijdens het lezen van de reacties op dit topic, onderbreekt IE en herstelt even later weer, maar dan terug naar het overzicht van 'forumartikelen'. Daarna surf ik naar het betreffende topic...selecteer en kopiëer veligheidshalve, om de reactie uiteindelijk te versturen.

Even later komt er een email binnen, met de link om te reageren en vervolgens surft hij door naar jullie homepage, ipv naar het forumartikel.

Persoonlijk hebben we daar mee te maken gehad en denken we aan DEP-toestanden binnen Windows Vista en nadat we dit in de DOSprompt hadden ingegeven en veranderd was het voorbij.

Ik plak hier de link naar de betreffende DEP-toestanden. Mogelijk dat je er iets mee kunt.

https://www.tech-recipes.com/rx/1261/vista_disable_dep_noexecute_protection_fix_explorer_crashing/

Groet... succes... franslj.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Jan 24, 2010 4:00 pm Reageer met quote

Met "aap wat heb je mooie jongen" schiet je niet veel op.
Je mening of kritiek geven daar kun je wel wat mee, dat verbeterd.

Nadat ik Firefox geinstalleerd heb gaat het beter, 50 plusser ook maar toch niet helemaal soepeltjes.
Als ik in de chat een foto van een medechatter aanklik kom ik op m,n eigen profiel uit.
De roze letters lezen niet prettig. (in een chat wordt meestal gevraagd een andere kleur te nemen)
In het openingsscherm nemen 2 grote (wisselende ) foto's ongeveer 2/3 van de ruimte in, mag voor mij minder.

gerjo.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 604
Ma Jan 25, 2010 9:33 pm Reageer met quote

Het wordt al wat vertrouwd , maar toch heb ik een opmerking.
Ik kom nav van een melding van een reaktie niet direkt op het forum.
Ligt dat aan mij , maw zie ik wat over het hoofd Very Happy

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10872
Ma Jan 25, 2010 9:37 pm Reageer met quote

Gerjo die ervaring heb ik ook......ervaar dat niet als prettig.

Groetjes vanuit Velp
Tiny

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10872
Ma Jan 25, 2010 9:52 pm Reageer met quote

Zoals iedereen heb ik ook moeite met de nieuwe out-fittttt van 50+. Maar laten we even afwachten. We zijn gewent aan de oude uitvoering, zat er ingebakken. Denk dat we de nieuwe outfitttttt ff tijd moeten geven(niet weg nemende dat opbouwende kritiek nooit slecht is). Ook hier zullen we de weg best wel vinden...................en zeker elkaar!

Liefs vanuit Velp
Tiny

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Di Jan 26, 2010 4:48 pm Reageer met quote

Mooi, Vijftigplusser, te zien, dat de icoontjes weer terug zijn, maar ook dat er rechtstreeks een reactie geplaatst kan worden op het forum, na het aanklikken van de link in de ontvangen mail, nadat er gereageerd is.. Very Happy Very Happy

Dank voor de moeite... groet.. franslj.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5905
Di Jan 26, 2010 8:42 pm Reageer met quote

En de site is supersnel!!! Very Happy

Mijn mening vorm ik zelf!

mamsie

Superlid
Superlid
Antw.: 2137
Di Jan 26, 2010 8:49 pm Reageer met quote

De site is geweldig.....en mooi...en veel mogelijkheden.....helemaal super......en we krijgen nog veel meer nieuws Very Happy

gerjo.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 604
Di Jan 26, 2010 9:10 pm Reageer met quote

gerjo schreef:
Het wordt al wat vertrouwd , maar toch heb ik een opmerking.
Ik kom nav van een melding van een reaktie niet direkt op het forum.
Ligt dat aan mij , maw zie ik wat over het hoofd Very Happy

Bedankt hoor ,het is in orde Laughing Laughing Laughing

FerryG

Superlid
Superlid
Antw.: 1849
Di Jan 26, 2010 10:37 pm Reageer met quote

Ik vind dat er een paar dingen flink zijn verbeterd. Voorbeeld: als ik op de laatste pagina van een onderwerp klik met de menuknop en vraag om die in een nieuw venster te openen, gebeurt dat precies zoals je het verwacht. Op het oude forum zou de eerste pagina openen, ongeacht welke pagina je opvroeg.

Nadeel vind ik alleen, dat het een stuk lastiger is geworden om bepaalde onderdelen van je profiel te veranderen Probeer maar eens je onderschrift aan te passen. Voordat je uitgevogeld hebt hoe dat moet, ben je een uur verder...

Ik word misschien 100 maar ik word nooit oud

Mijn website is bijgewerkt; nu moet hij op alle systemen werken (klik op www hieronder) maar werkt het onverhoopt nog steeds niet, gebruik dan Google Chrome als browser (gratis te downloaden)

Pagina 4 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk