Reacties op de nieuwe 50+ website
Archief Vijftigplusser.nl
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Za Jan 23, 2010 6:32 pm Reageer met quote

Thijs en Danny,

Mijn complimenten met de nieuwe site; het ziet er erg mooi uit ook al heb ik ook een paar "maars".....
Ik vind het een probleem dat de hoofdfoto van mijn weblog steeds wisselt; ik had er een paar keer per week plezier in om een andere hoofdfoto te plaatsen met een bijpassende paginakleur.
Dat is nu niet meer mogelijk; je kunt een kleur instellen van je pagina maar daar passen de steeds veranderende hoofdfoto's dan niet meer bij.....jammer.....kan dat a.j.b. weer teruggedraaid worden zodat we weer zélf een hoofdfoto kunnen kiezen en een daarbij passende paginakleur?
Voor de rest ben ik tevreden; nog even een beetje zoeken en mijn nieuwe "weg" vinden....

n.b. nog een puntje; ook bij mij werken de e-mail-alerts voor forumberichten niet.

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

Laatst aangepast door amber op Zo Jan 24, 2010 7:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

aaltientje.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 24
Za Jan 23, 2010 6:58 pm Reageer met quote

VINDT HEM HEEL MOOI HOOR JONGENS, MAAR SOMS EEN BEETJE TRAAG MAAR HET MOET NATUURLIJK NOG EVEN WENNEN. ALLEEN BIJ HET REAGEREN VAN DE FOTOS VIND IK WAT ER RECHTS STAAT AFLEIDEND, MAAR VOOR DE REST BRAVO, GOED WERK HOOR Laughing Smile arrow Rolling Eyes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

clear.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 19
Za Jan 23, 2010 8:35 pm Reageer met quote

Zodra ik op 50Plus ben, Gaat het niet goed. Het pijltje wiebelt over het scherm. En alles trilt , en is onrustig.Foto,s zijn ook niet meer duidelijk. ook zijn de video,s van mij niet meer te vinden, en meer.Jammer.

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Za Jan 23, 2010 8:52 pm Reageer met quote

Even een 1ste reaktie. Met IE8 heb ik nog nooit problemen gehad. En het vermeende lek is de afgelopen week gedicht. Vraag me af wat de reden is v/h zo stevig promoten van Firefox. Forse reclame/sponsorgelden?

Is het ook mogelijke de kleur van de letters meer contrasterend met de achtergrond te maken. Eventueel 1pnt groter. Of anders een ander lettertype.Ik stel voor de Times New Roman.

Tot later en een hartelijke groet van Hans

Vrede & alle Goeds

julia55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 807
Za Jan 23, 2010 9:10 pm Reageer met quote

hallo
ziet er prima uit
het is nog ff zoeken maar dat komt wel
alleen heb ik net een cursus geprobeert maar dat lukt niet krijg een scherm met waarschuwing en waar staat het icoontje welke voor plusleden is???
of komt dit nog????

heb hier niet alle rerakties gelzen dusik kaniets gemist hebben

don't dream your life but live your dream

Chrisje

Stamgast
Stamgast
Antw.: 712
Za Jan 23, 2010 9:41 pm Reageer met quote

Dag allemaal,

Het is inderdaad wat zoeken in de nieuwe lay-out van de website!
De jongens hebben er echt veel tijd ingestoken proficiat met het resultaat!
Momenteel zijn ze nog steeds bezig de nieuwe website op te starten want sommige rubrieken zijn allemaal nog niet beschikbaar. Hier en daar zal er nog moeten gesleuteld worden om alles op wieltjes te laten lopen. Toch normaal dat er nog foutjes moeten rechtgezet worden het is een hele karwei geweest om zoiets op te bouwen.
Ik heb de keuze tussen Safari en Firefox en laatste loopt iets trager.
Beetje bij beetje worden wij terug vertrouwd met de site dus niet panikeren en zal die ook terug sneller lopen. Ja, toch...

Groetjes Chrisje Blauwe Vlinder

Picture resized

Positief denken, helpt je altijd een stukje vooruit!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Za Jan 23, 2010 9:45 pm Reageer met quote

Nee hoor, wij hebben net als bijna iedere webbouwer hekel aan Internet Explorer. Dit komt omdat er internationale standaarden zijn afgesproken. Een soort van technische bouwblokken. En je raadt het al, Explorer is een nachtmerrie terwijl browsers zoals Google Chrome en Mozilla Firefox alles netjes afhandelen.

Daarnaast loopt u extra risico door deze browser te gebruiken. 70% van alle internetters gebruiken deze browser waardoor kwaadwillenden zich ook op deze browser concentreren. U bent veiliger af en andere browsers werken gewoon beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

victorijo

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Za Jan 23, 2010 9:51 pm Reageer met quote

hallo beste leden ik ben het ook helemaal eens met chrisje het is inderdaad nu nog wat zoeken hoor maar moet zeggen en dat meen ik echt dat de mensen heel goed hun best heben gedaan hoor Very Happy groetjes vicske

hallo beste mensen ik ben vicske he moest me voorstellen hoor weet niet of ik er nog meer bij moest voegen he
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

bo

Superlid
Superlid
Antw.: 11264
Za Jan 23, 2010 9:52 pm Reageer met quote

Thijs, Danny en alle medewerkers.....compliment voor al jullie werk, het resultaat mag er wezen!!

Het was en is, zeker nog even wennen om alles weer snel te kunnen vinden maar dat gaat zeker lukken.
Ik heb wel een probleempje; wanneer ik een melding krijg van een reactie op b.v. Spreuk van de dag en klik die aan, dan verschijnt die site niet.

Voor de rest niets dan lof!

I've got a wild and restless spirit

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Za Jan 23, 2010 10:08 pm Reageer met quote

Vijftigplusser schreef:
70% van alle internetters gebruiken deze browser waardoor kwaadwillenden zich ook op deze browser concentreren. U bent veiliger af en andere browsers werken gewoon beter.

Loop je dan niet het risico als 70% Google Chrome of Firefox gaat gebruiken je dezelfde klachten krijgt als nu met Internet Explorer?
Niet gehinderd door enige kennis van zaken over het bouwen van weblogs vraag ik me af wat er mis is met internationale standaarden. Voor de goede orde; ik heb oprecht bewondering voor al het werk wat jullie verzet hebben om de 50 plus te vernieuwen.

Maar toch even wat opmerkingen. Kan het topic LEDEN ON LINE niet alfabetische volgenorde? Vind ik veel handiger. En ik mis het overzicht van alle weblogs. Makkelijk als je een weblog wilt opzoeken die niet zo populair zijn. De kleur paars in bijvoorbeeld het onderdeel forum vind ik erg moeilijk leesbaar. Zie ook mijn vorige vraag. Over het algemeen vind ik het "beeld" v/d vernieuwde 50plus wat onrustig. En dan vooral het onderdeel watkebur. Dat geknipper en zo. Is het ook mogelijk dat dit anders kan?
Tot later met een hartelijke groet van Hans

Vrede & alle Goeds

clear.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 19
Za Jan 23, 2010 10:17 pm Reageer met quote

Amida, ik sluit me helemaal bij je aan. Het flinkerd mij ook allemaal voor de ogen. De beelden wat ik zie zijn niet mooi. en heb geen controle meer op mijn muis, wanneer ik op de site zit.En alles gaat ontzettend traag .Het is niet leuk meer.gr.Clear

julia55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 807
Za Jan 23, 2010 10:20 pm Reageer met quote

mij is zojuist opgevallen dat als je op de chat bent niet
meer via de foto,s van de chatters naar hun profiel kunt gaan

don't dream your life but live your dream

pipi

Stamgast
Stamgast
Antw.: 203
Za Jan 23, 2010 10:32 pm Reageer met quote

ziet er heel mooi uit, even wennen aan alles, maar dat gaat wel lukken!! Laughing Laughing

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoelang het duurt.

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Za Jan 23, 2010 11:10 pm Reageer met quote

Persoonlijk vindt ik het nog te vroeg om de site te beoordelen. In de 1e instantie ziet het er gelikt uit. Duidelijk meer commercieel opgezet.
Maar of alles werkt naar behoren zal in de loop van febr. wel duidelijk worden. Misschien een aantal Beta-testers vragen???

HansBrandsma

Stamgast
Stamgast
Antw.: 293
Za Jan 23, 2010 11:18 pm Reageer met quote

er zit onbetwistbaar leuke dingen in; ik moet ze nu nog leren; bijv. ik snap niet hoe ik bij mijn frankrijkclub kom?1

Picture resized

Vakantiestreek in opkomst: Combrailles.
Zie voor info bij de digitale clubs.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Za Jan 23, 2010 11:23 pm Reageer met quote

[quote="amida"]
Vijftigplusser schreef:
Over het algemeen vind ik het "beeld" v/d vernieuwde 50plus wat onrustig. En dan vooral het onderdeel watkebur. Dat geknipper en zo. Is het ook mogelijk dat dit anders kan?
Tot later met een hartelijke groet van Hans

Hoi Hans,

De overige vragen nemen we mee in vervolgontwikkelingen. Watskeburt wordt niet goed genoeg door Internet Explorer afgehandeld. Bekijk het eens in Firefox die browser doet het netjes zonder dat geknipper.

Hetzelfde geldt voor de diashow in de nieuwe fotoboeken. Explorer zorgt voor een hakkelig geheel terwijl het in andere browsers netjes wordt afgehandeld en gepresenteerd. Zo zijn er nog een aantal dingen. We hadden de nieuwe website een maand eerder afgehad als we niet telkens alles voor Explorer opnieuw hadden moeten maken.

Ik ben een beetje pribbelbaar als het om dingen gaat die wij technisch niet beter aan kunnen bieden omdat Explorer verzaakt zijn werk goed te doen. Dankzij jouw vragen kan ik in ieder geval even mijn frustraties kwijt Very Happy

Bedankt voor de overige feedback!

Groetjes,

Thijs

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Zo Jan 24, 2010 2:57 am Reageer met quote

Kan me voorstellen, beste Thijs, dat je prikkelbaar wordt, indien IE8 niet naar behoren werkt en vind het vervelend voor jullie.

Bedenk echter, dat meer dan 90 % van de internetgebruikers IE7 of IE 8 gebruiken en Firefox heel ver daarachter.

Wij geven cursussen, waaronder gebruik van internet en meer dan 90 % van de cursusboeken hanteren IE7 of IE 8.
De lekken zijn inmiddels gedicht en wat me opvalt is, dat het alleen 'fout' gaat op jullie forum en niet in de weblogs, bijvoorbeeld.

Ik hoop hiermee iets van je prikkelbaarheid te hebben weggenomen en gun jullie alle succes met het verder uitbouwen van deze toch wel unieke website...

Groet... franslj.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Zo Jan 24, 2010 10:05 am Reageer met quote

Kijk daar hebben we wat aan. Het gebeurt dus alleen op het forum? Wil je me een seintje geven als dit ook op andere pagina's voorkomt?

Tnx,

Thijs

mattheus.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 587
Zo Jan 24, 2010 12:16 pm Reageer met quote

Allen een Goede Morgen
Ik heb gisteren al geschreven dat het algemene beeld van 50plussers er goed en fris uit ziet
Na één dag wat geexpirementeerd te hebben ,kom ik tot de conclusie dat er geen of te weinig rekening is gehouden met de doelgroep
De vorige "'outfit"" van 50plussers was doelmatig en eenvoudig
Deze site is veel te ingewikkeld
Heel jammer
Ik vrees dat er ouderen zullen afhaken[b][color=darkred]
[size=18][/size
[/color]
][/b]

Bart

Superlid
Superlid
Antw.: 1978
Zo Jan 24, 2010 12:21 pm Reageer met quote

OK, Firefox is eigenlijk veel sneller en mooier.
Blijf nu ook op Firefox.
Geen geflikker.

Hoop wel dat je het zo fixt dat ik weer direct op het onderwerp kom als ik via mijn e-mail bericht naar het betreffende onderwerp wil.
Ik kom nu nog op de startpagina.
En inloggen mag voor mij ook op de "ouderwetse" manier.

Pagina 3 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk