Download de gratis proefversie van Paint Shop Pro X2
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Vr Okt 10, 2008 11:16 am Reageer met quote

Klik hier en download de gratis proefversie van het fotobewerkingsprogramma Paint Shop Pro X2.

Deze software is 30 dagen gratis te gebruiken.

1.Klik hier
en vul uw e-mailadres in en verzin een wachtwoord. Vink rechts de mogelijkheid ‘student’ aan. U ontvangt vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord via e-mail. Hiermee kunt u de software later activeren.

2.Vul op de volgende pagina de verplichte velden in.

3.Klik op de volgende pagina op de gele knop DOWNLOAD NOW

4. Pop up – klik op uitvoeren

5. Als het bestand helemaal is gedownload, volgt installatie automatisch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Sylvia104.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Wo Dec 17, 2008 1:56 am Reageer met quote

even een vraagje kun je deze proef versie,ook op een Apple downloaden ???
Ik zelf denk van niet maar misschien weet iemand dat ??

.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

victorijo

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Do Dec 03, 2009 7:54 pm Reageer met quote

[color=violet)hallo beste heb me hier ingeschreven omdat ik heel veel werk met fotobewerkingen he heb ook al enkele sd gekocht he maar nu heb ik een nieuwe laptop bekocht er er staat vusta op he en die neemt geen enkel van mijn fotoprograms aan nu heb ik er een nieuwe gekocht ADOPE PHOTOSHOP ELEMENTS 6 maar kan er echt niet goed mee overweg hoor met mijn vorige cd pictere IT kon ik koppen verwisselen en zoo he nu heb ik gaan kijken noor het program dat hier kunt zien he daar kon ik zijn hoe het moest he maar geen geluid er bij hoor PAINT SHOP PRO het komt zoo wat over heen he zal dus mischien beter een nieuw kopen he die paent shop pro denk ik he of anders zijn of ik geen lessen kan nemen he ik heb me ook ingeschreven voor plus lid he groetjes vicske

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk