Zo werkt de telling van de fotowedstrijd.
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 Plaats reactie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Zo Okt 21, 2012 10:35 am Reageer met quote

Hallo Gretchen, excuses daarvoor dat is een foutje van mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Ma Okt 22, 2012 12:10 am Reageer met quote

Thema voor oktober was 'originele windwijzers'

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Zwaantje5

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 33
Do Mei 02, 2013 2:21 pm Reageer met quote

Ik wil een oproep doen aan de beheerders van de 50plusser site
Maak a.u.b. nog eens goed duidelijk wat de regels zijn bij de wedstrijdfoto van de maand.
Ik heb het idee dat er veel mensen zijn die niet goed weten wat ze nu wel of niet in mogen zenden
Ik heb altijd begrepen dat het eigen gemaakte foto's moesten zijn maar nu zie ik heel veel oude gescande foto's deze maand die gemaakt zijn door een fotograaf of een ander persoon dan de inzender zelf ....is dit wel of niet toegestaan ?
Zo niet word het dan geen tijd dat daar wat aan gedaan gaat worden (verwijderen of zo)
Als ik de reaktie's lees bij de foto's is dit ergernis nr 1
Graag meer en of een duidelijke uitleg is wenselijk denk ik !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Do Mei 02, 2013 8:14 pm Reageer met quote

RedFox, het is niet toegestaan om foto's die je niet zelf hebt gemaakt in te zenden. Helaas is het onderwerp van deze maand 'Bruidsparen' een beetje ongelukkig gekozen.

De meeste mensen hebben weinig bruidfoto's van andere mensen in hun bestand en je gaat niet bij het gemeentehuis staan om een foto voor de fotowedstrijd van deze maand te maken. Veel mensen willen wel graag voor de gezelligheid meedoen en het makkelijkste is om dan een foto van je eigen bruiloft toe te voegen.

Ik stel voor dat we deze maand even iet's milder zijn. Ik ben in ieder geval niet van plan om 75% van de foto's te verwijderen. Het is jammer maar met dit onderwerp niet te handhaven.

Zwaantje5

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Do Mei 02, 2013 8:47 pm Reageer met quote

Sorry maar ik vind dit echt niet kunnen het regelement is er niet voor niets
Had dan de persoon die dit thema heeft gekozen een ander thema laten kiezen of had daar zelf voor gekozen
Ook zijn er al weer mensen die wel gehoor hebben gegeven aan het commentaar wat bij de foto is gegeven zij hebben de foto's wel verwijderd
Zo weet niemand meer waar hij/zij zich aan tehouden heeft
Nu wordt het wel dan weer niet toegestaan ik vind regel is regel en daar moet iedereen zich aan houden
Als ik een foto met kader plaatst wordt mij foto verwijderd maar een gescande foto die niet door de inzender is gemaakt mag blijven staan Sorry dat vind ik niet kunnen

Greeet

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Do Mei 02, 2013 9:43 pm Reageer met quote

red-fox-1950, ik ben het helemaal met je eens, dan weer wel toestaan en dan weer niet....... zo wordt het nooit wat met die wedstrijd!
En als ze het een ongelukkig gekozen onderwerp vinden, moeten ze dat tegen de bedenker zeggen, dat er beter iets anders kan worden gekozen! Toen ik toevallig 2 maanden achter elkaar won vorig jaar, werd mij de 2e keer een onderwerp voorgesteld, daar heb ik voor bedankt omdat ik zelf wel een onderwerp had, nou mooi niet! Groot was mijn verbazing dat hun eigen onderwerp ineens thema van de maand was! Dus dan hadden ze nu ook wel kunnen ingrijpen.
En je krijgt inderdaad gelijk een seintje als je een foto met een kadertje of i.d. instuurt om dat niet meer te doen anders wordt het verwijdert, nu zie ik gescande foto's met kaders in de top 25 staan!
Dit is meten met 2 maten! Evil or Very Mad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Zwaantje5

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Do Mei 02, 2013 10:03 pm Reageer met quote

Ben blij dat jij er ook zo over denk Gretchen
Ik snap dit echt niet dit is echt meten met twee maten inderdaad
Ik zou zeggen haal dan deze maand maar het hele thema eruit en laat voor ze voor volgende maand een nieuw thema kiezen

AnjaV

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Vr Mei 03, 2013 2:43 am Reageer met quote

Gretchen en Red-fox-1950.

Ik kan me helemaal vinden in jullie reacties.
Slaat nergens op al die gescande trouwfoto's, de meeste nog erg slecht van kwaliteit ook.

Denk dat ze bij de volgende wedstrijd een duidelijkere uitleg bij het onderwerp aan moeten geven en een onderwerp wat haalbaar is.

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Vr Mei 03, 2013 9:35 pm Reageer met quote

Quote:
Ik stel voor dat we deze maand even iet's milder zijn. Ik ben in ieder geval niet van plan om 75% van de foto's te verwijderen. Het is jammer maar met dit onderwerp niet te handhaven.

Lijkt mij een goede oplossing.

Bovendien is het erg vreemd om te denken dat men geen foto's van zichzelf zou kunnen maken, of geen trouwfoto van een huwende broer of zus. Niet te controleren dus.

Zwaantje5

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Za Mei 04, 2013 12:59 am Reageer met quote

Ach ik vind het een heel zwak argument als het moeilijk wordt grijpt men niet in maar gedogen we het gewoon .
Wat wordt het volgende wat we toe laten ??
Jullie hadden dit gelijk goed moeten regelen en een ander woord moeten laten kiezen.
Maarja niks aan te doen zullen we maar zeggen maar de lol gaat er wel af voor veel mensen.

AnjaV

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Di Mei 21, 2013 6:11 pm Reageer met quote

Beste beheerders,

Keek net naar de fotowedstrijd, staat er in de nieuwe "Oude mensen" weer een gescande foto.

Is het een idee om bij de inleiding van de fotowedstrijd erbij te zetten dat men zelfgemaakte foto's in moet sturen. Dan is het voor een ieder duidelijk. Ikzelf vind het logisch dat je een zelfgemaakte instuurd maar dat geld helaas niet voor een ieder.
Je voorkomt er denk ook gemopper door onder de foto's.

Groetjes Anja Vaalburg.

Zwaantje5

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Mei 21, 2013 10:59 pm Reageer met quote

Anja je was me voor met je vraag aan de beheerders
Ik hoop niet dat we weer de zelfde problemen krijgen als afgelopen maand en dat de beheerders weer aangeven het maar door de vingers te zien i.v.m moeilijk onderwerp of iets van dien aard
Dus een oproep aan de beheerders om nogmaals duidelijk aan tegeven wat de regels zijn vind ik op zijn plaats
Ook vind ik dat de knop foute foto echt gebruikt moet gaan worden om foto's die niets met het onderwerp of thema te maken hebben te laten verwijderen door de beheerders
Tot nu toe kon je er opklikken maar dan gebeurde er verder niets er wordt niet eens op gereageerd door de beheerders

Pagina 6 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats reactie