Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2069, 2070, 2071, 2072, 2073  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12040
Za Nov 02, 2019 3:40 pm Reageer met quote

Henny doe jij soms aan line-dancing omdat je zo'n cowboyhoed gekocht hebt.
Hahah, nee cc. Ik wilde hem hebben voor op de scootmobiel tegen de regen en zo meer. Zeker in de winter. Door de stormkoord kan ik hem vast onder mijn kin zetten en waait ie niet van mijn hoofd af. Leer kan tegen regen, hagel, sneeuw en zo meer. Dus verder geen omkijken na.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Za Nov 02, 2019 7:13 pm Reageer met quote

Even naar boven halen. Zo,n rotzooi braker is weer bezig geweest Evil or Very Mad

auteur onbekend

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10872
Za Nov 02, 2019 8:12 pm Reageer met quote

Huh???????

Groetjes Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Zo Nov 03, 2019 12:23 pm Reageer met quote

CC, een spammer is met reclame voor valse paspoorten en zo heel het form vol te gooien en duwt zo de echte topics weg.
Whatsapp ...... (+1 (609) 248-0263) Koop paspoo...

Thijs moet dat weer gaan verwijderen.

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12690
Zo Nov 03, 2019 3:51 pm Reageer met quote

Goedemorgen, nog weinig mee gedaan met de door die spammer veroorzaakte rotzooi door Thijs...tegenwoordig lijkt deze 50+ site weinig prioriteit meer te hebben...niet zo raar dan dat mensen massaal weg gaan .. Rolling Eyes ..jammer!!
Afijn, gisteren speelgoed weg gebracht, een roze loopvliegtuig (eigenlijk te mooi en te kwetsbaar om mee te spelen)Na ettelijke bedel-mails(echt waar!!)toch gewoon 'mijn prijs' aangeboden...echter had ze geen vervoer, of ik m wilde opsturen...dat is wél heel erg kostbaar, en zou zeker het dubbele aan kosten met zich meebrengen...of ik m dan naar het station wilde brengen...serieus? Laughing zien jullie mij al in de bus met een knalroze vliegtuig...en op het station maar afwachten of diegene komt opdagen(tenslotte lopen er vreemde mensen op de wereld rond)..maar het adres bleek in Ede te zijn...in de buurt van het kerkhof waar mijn ouders begraven liggen..én heel toevallig had ik het er 2 dagen daarvoor over dat ik weer eens een bezoekje aan hun graf wilde brengen..dus...een combinatie gemaakt gisteren!De mevrouw was dolblij...echt zó leuk...ze gaf mij een knuffel , en drukte nog €2,50 in de hand,als bijdrage aan de benzine...en nog geen 5 minuten later kreeg ik de foto's binnen van het vliegtuig met 2 van die levensechte poppen op het loopfietsje...Iedereen blij dus!!

daarna naar het kerkhof....langs het graf van mijn ouders...ondertussen was de lucht opengebroken, de regen gestopt, en de zon kwam te voorschijn...ik type zo even verder, ga nu even brunchen..... Wink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Zo Nov 03, 2019 4:15 pm Reageer met quote

JJ, dan heb jij een heel goede daad verricht. Dat verdient een serieuze

Voor iedereen een goed gevoel en zo hoort het ook.

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Nov 03, 2019 4:52 pm Reageer met quote

hehety het voelde inderdaad goed!En zó leuk als iemand nog zo enthousiast foto's opstuurt...zóveel leuker dan dat een handelaar aan de deur staat..Er zit weer wat in het potje voor een volgende aankoop van speelgoed dus...probleem is altijd wel, dat er meer geld uit dát potje gaat, dan dat er in komt!! Very Happy

op naar het kerkhof dus...geen straf met een beboste omgeving in herfstkleuren Love

ik had geen bloemen gehaald, omdat het zo enorm stormde in de ochtend..een mooie tak onderweg geplukt, en neergelegd...verteld dat ze weer overgrootouders gaan worden (nu aan mijn broers-zijde...volgende week een baby gender reveal party ...dat is een uit Amerika overgewaaide feest waarbij de aanstaande ouders op een originele manier het geslacht van hun ongeboren kind onthullen..door bijvoorbeeld een taart aan te snijden, en de kleur binnenin ..roze voor een meisje en blauw voor een jongen....hoe ouderwets!! Laughing of een ballon te laten knappen , een confettikanon af te laten gaan....ik ga het wél beleven, hoop voor de ouders en het kind dat het een mooie zwangerschap, geboorte mag worden, en het kindje gezond is!!)

de begraafplaats ligt in een bos, maar onderweg nar huis nog even de benen gestrekt in weer een prachtig landschap

steeds meer blaadjes dwarrelen van de bomen...heerlijk de wind tussen de bladeren te horen..

heel in de verte een kudde schapen..

jammer dat ik slechts mijn kleine camera bij mij had...maar het geeft een indruk...we hebben genoten van de dag, daarna snel weer aan het werk...zoals straks óók weer!!Wens iedereen een fijne dag toe...ik duik nu de keuken in en kook voor mezelf en mijn collega's een stampotje....

cc

Superlid
Superlid
Zo Nov 03, 2019 8:34 pm Reageer met quote

Middag,
dat is nog eens een opsteker Jacq.........tuurlijk doe je het allemaal voor je kleinkinderen maar als er dan iemand zo blij is en spontaan wat foto's stuurt is dat extra leuk!

Prachtige sfeerfoto's heb je geplaatst Jacq................waarlijk genieten!

Hihi wat waait er tegenwoordig nou niet over uit Amerika, nu dus geen babyshower meer maar een baby gender reveal party............of doen de a.s. het ouders nu alle twee Exclamation

Trouwens een hele grote kudde schapen, is dat de Ginkelse Hei waar je de schapen en die mooie natuurfoto's hebt gemaakt.

Wat een ettertje die morgan,.........................zie net dat hij tig keren op de scrol staat...................daar moet en kan Thijs toch wat aan doen!!!!!!!!!!

Lieve groetjes wij gaan een film kijken op Netflix,
Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Ma Nov 04, 2019 2:53 pm Reageer met quote

Precies, CC, er zijn blijkbaar geen normale Nederlandse woorden meer voor te vinden. Al dat gendergedoe vind ik ook overdreven. Maar, ja, blijkbaar hoort dat bij deze tijd.

Ons logehondje is al bij ons en ze heeft haar plekje weer gevonden. Verder niets bijzonders te melden.

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Ma Nov 04, 2019 2:56 pm Reageer met quote

JJ, je laat ons wel mee genieten van een prachtig landschap. Daar is het geen straf om te lopen.

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Nov 04, 2019 10:08 pm Reageer met quote

Goedenavond, wát een leuk hondje is dat...ik zie vooral een Jack Russell Terriër , maar volgens mij loopt er nog een ander ras doorheen...Hoet heet ze?En springt ze zelf op de stoel...wat een bijdehand koppie, en vragende blik!! Love
Tja, ze verzinnen wat tegenwoordig...laat even duidelijk zijn , dat het mij ook overdreven overkomt zo'n baby gender reveal party...ál blijft het natuurlijk een bijzonder moment om het geslacht van de baby te ontdekken, en daaraan uiting te geven!Zo'n babyshower vind ik persoonlijk ook erg overdreven...maar mensen doen maar, ik vind het allemaal best...en als ik dan een uitnodiging krijg, moet het mij maar uitkomen,anders ga ik niet...ditmaal is het heel dicht bij huis, én betreft het familie(die is bij mij dun gezaaid)én ook mijn collegaatje...dusss, ik ga, en vertel jullie wel hoe het geweest is! Laughing of je wilt of niet...nu ff de keuken weer in.... Wink

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11400
Ma Nov 04, 2019 10:16 pm Reageer met quote

Alles weer gelezen...
zag een mooie serie omtrent Novi en haar treinreis, hoe leuk te zien hoe ze de krant leest, wat zal zo'n reis een indruk achterlaten.
wat leuk dat je een reactie kreeg vanwege je verkoop van speelgoed.

Henny, de hoed staat je heel goed, vind de huidige foto van je, heel mooi/goed en wat een winkel, heb die foto's met verbazing bekeken.

Tiny, gaat het nu met de diergaarde goed?

JJ, je hebt een prachtige serie foto's geplaatst, zowel van het kerkhof als daarna.

henny heeft deze week op het prikbord foto's/puzzels geplaatst van ons molen bezoek in Zuidlaren.
Als je vanuit de Groeve naar Zuidlaren rijdt, zie je eerst de poldermolen "de boezemvriend" daarna zie je het "hoogholtje" de verhoogde loopbrug en rij je dan nog 1 km door, dan zie de molen "de Wachter".

de molen "boezemvriend"
https://www.molensindrenthe.nl/tag/boezemvriend/

Dit type brug zie je nog veel in Giethoorn, maar destijds waren er tientallen in de veenkolonien

molen "de Wachter"
Alle info: https://www.dewachter.nl/wordpress/

De molen "de Wachter" was ooit een familiebezit, de laatste eigenaar ( Medendorp ) was naast molenaar ook restaurateur/molenbouwer, heeft ook de molen in de VS gebouwd. dat was de molen "de Zwaan" uit Vinkel. deze "beltmolen" is in 1964 gesloopt en in Michigan herbouwt.

In juni 1964 werd de molen andermaal gesloopt door molenmaker J.D. Medendorp uit Zuidlaren en vervolgens door hem herbouwd in Holland, Michigan (U.S.A) als een achtkante stellingmolen (zie onderstaande foto en de website).
Het achtkant is bekleed met zogenaamde "shingles" , een in Amerika vaker voorkomend soort schaliën van groot formaat. Rietgedekte daken zijn helemaal onbekend daar in Amerika.
De kap is met koperen pannen gedekt en nu wat groen uitgeslagen.
https://www.molendatabase.org/molendb.php?step=details&nummer=1837

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Nov 04, 2019 11:24 pm Reageer met quote

HA Douwe, leuk dat je ook weer eens van de partij bent!!Met mooie molens !Zo'n hoge smalle voetgangersbrug wordt ook wel kwakeltje of kwakkel genoemd, en in Groningen een hoogholtje! Laughing Douwe zegt de naam Hoogholtje Fladderak jou nog iets?
Vanmiddag een flinke wandeling gemaakt

op Landgoed Mariendaal,wat op de zuidelijke helling van de Veluwse stuwwal ligt.Klimmen en dalen dus...ik voel de beenspieren nog flink!
Op de eerste foto zie je een deel van de tunnelvormige beukenhaag van ruim 300 meter lang.Ook wel de ‘Groene Bedstee’ genoemd

De haag is in 1865 aangelegd. Hij werd vroeger door de dames van het landgoed gebruikt. Hier konden zij hun wandelingetje maken in de schaduw van het bladerdak, waardoor hun huid mooi blank bleef. Dat was destijds een teken van welvaart.

Midden in de Bedstee, op de kruising, staat bij een bankje een lindeboom. De boom staat symbool voor de liefde.

Het was een heerlijke wandeling , na het overlijden van Jenny probeer ik het lopen weer een beetje op te pakken, zo kan ik rustig mijn gedachten ordenen, het verdriet een plaatsje geven, en onderwijl weet ik dat zij, maar ook mijn beide moeders, en vriendinnen, die er niet meer zijn verrukt zouden zijn van de omgeving...ik hoop jullie ook!!Vanmiddag de tweeling uit school gehaald, en een uurtje opgepast..morgen een paar uurtjes op Novi (extra oppasjes i.v.m. onvoorziene omstandigheden...gelukkig is moeders zelf vrij woensdag, dan heeft ze de meiden thuis i.v.m. de stakingen)Wens ik iedereen een fijne avond, ik ga zo lekker even tv kijken...alvast welterusten voor straks..

hehety

Superlid
Superlid
Di Nov 05, 2019 11:25 am Reageer met quote

Goedemorgen fotosite.

Bedankt voor je uitleg, Douwe. Soms was je uitleg voor mij wat verwarrend. Nu is het duidelijker. Hoe dan ook. Het zijn mooie molens en foto's.

JJ, jij weet echt wel prachtige foto's te maken. Ik kan er wel van genieten. Zeker van die boom met prachtige wortels Love

auteur onbekend

cc

Superlid
Superlid
Di Nov 05, 2019 1:27 pm Reageer met quote

Mogge,
even vlug, vandaag meer te doen...................... .
Mariendael ligt dus als ik het kaartje goed heb bekeken en begrepen:
vanaf Velp de Schelmseweg op richting Moscowa en na Moscowa aan de linker kant gelijk links af, door tot het eind en daar weer links.....................volgens mij ligt het in die hoek. Zo rijden wij altijd richting Rijnstate(sluiproute) maar nooit geweten dat het Mariendael was.

Liefs................zoeffffffffffffffffff,
Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Nov 05, 2019 8:52 pm Reageer met quote

Goedenavond...ff tussen het koken door...je zit redelijk in de goede hoek Tiny, ik kende het gebied wél, maar uit de tijd dat we daar liepen met Marcel in de duwrolstoel...én dat was erg zwaar!Later is het een beetje uit mijn gedachte gegaan....tot nu weer! Laughing prachtige plek dicht bij huis dus!!Vandaag voor het oppassen eventjes de kerstafdeling van het tuincentrum in Elst bezocht...zóveel leuke dingen gezien, en toch alleen maar wat vogelvoer gekocht... Laughing knap van mezelf, want ik ben een écht kerstmens!!

deze hierboven vind ik zó schattig...maar was te duur!!

wát mij echt opviel was dat er nul, nada niks aan kerstgroepen te koop was...wél een enorme kersttafereel...wat ik erg mooi vond, maar geen groepjes kerstbeeldjes meer voor bij een stalletje...

onderweg nog even genieten van de kleuren , voordat de bui losbarstte...Nu een hapje eten , en dan wens ik iedereen een mooie avond...ik ben vrij, maar moet toch nog even de kiosk klaar maken voor morgen....en welterusten voor straks...

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11400
Wo Nov 06, 2019 10:03 pm Reageer met quote

Wat is Nederland toch mooi en JJ laat dat perfect zien, dank daarvoor JJ.
Fladderak is een typische Groningse sterkedrank. De likeurachtige drank wordt gemaakt met onder andere citroen en kaneel.
Daarnaast hebben we ook nog "hagel en donder" , dat heeft anijs als basis. Ook dit is heerlijk. (HAGEL EN DONDER is een authentieke Groninger plattelandsdrank,die recht doet aan het ware gezicht van het “Grunneger Ommelaand”,zuiver en weids.De unieke smaak ontstaat door het gebruik van stervormige anijszaden.)

Vandaag hebben we Wildlands bezocht, niet de beste keuze, daar kinderen vandaag vrij toegang hadden (onderwijs staking) dus was het gigantisch druk.
heb deze keer eens met andere ogen gekeken naar de diverse objecten, die zo her en der vindt.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

hehety

Superlid
Superlid
Do Nov 07, 2019 12:04 pm Reageer met quote

Goedemorgen fotosite.

Ja, JJ, al de tuincentra’s en winkels liggen al vol met \Kerstspullen. Van mij mag Sint nog eerst even langs komen.
Vorig jaar hebben wij een mooie, eenvoudige Kerststal met groep gekocht. We vergeten wel eens waar Kerst over gaat: De geboorte van Jezus Christus.
En niet de komst van de Kerstman met zijn arrenslee, Elanden en elfjes die cadeautjes komen brengen.

Douwe, wat je gisteren liet zien vond Peter ook dat er erg mooie en bruikbare foto’s tussen zaten. “Wil je ze niet gebruiken voor de puzzels, dan wil ik ze wel gebruiken voor mijn puzzels”, zei hij.
Dus een afnemer heb je zeker. Laughing

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Nov 08, 2019 1:51 am Reageer met quote

verwijderd

Laatst aangepast door jjacqueline op Wo Dec 04, 2019 5:15 am, in totaal 3 keer bewerkt

hehety

Superlid
Superlid
Vr Nov 08, 2019 1:33 pm Reageer met quote

Goedemorgen fotosite.

JJ, wat zijn het toch knappe kinderen en ze lijken mij ook erg lief. Ze genieten ook echt van alles.
Nee, die foto had ik niet bewerkt. Ik wist toen nog niet eens hoe dat moest. Laughing

Nu zou ik heb zo geplaatst hebben, met wat aanpassingen.

Kerstbomen en zo geven wel een mooi sfeerbeeld en maakt het wat knusser in huis. Dat moet er ook bij horen.

De pieten zijn hier in het dorp nog gewoon zwart. Al die flauwe kul van een paar anti Pieten. Ik vind het zo jammer dat die het voorlal voor de kinderen verzieken en dat alleen om hun eigen ego te strelen. Rolling Eyes

auteur onbekend

Pagina 2070 van 2073 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2069, 2070, 2071, 2072, 2073  Volgende

Plaats reactie