Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2068, 2069, 2070, 2071, 2072, 2073  Volgende Plaats reactie

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11400
Di Okt 29, 2019 2:03 am Reageer met quote

Vanavond heb ik voor mezelf ff stil gestaan bij mijn leven, gelet op wat ik afgelopen tijd meegemaakt heb.
Eind 2013 verhuisd naar Emmen, met de wetenschap dat mijn vrouw Ineke ziek was. Ze is in 2017 overleden, maar de tijd daartussen hebben we nog intensief kunnen leven,
Toch weer het leven opgepakt, zowel in het woon complex als ook privé.
Via de 50+ site heb ik met een aantal mensen een band opgebouwd, maar ook daar zijn we mensen, die niet het eeuwige leven hebben. Heb al van velen afscheid moeten nemen.
Afgelopen week waren we in Capelle waar we afscheid namen van Nenne, wat was dat een afscheid waar de mensenliefde vanaf straalde. Wat ben ik blij dat ik Nenne mee heb mogen meemaken, zowel tijdens de uitjes als ook via haar bijdragen op deze site.
Nenne, dank voor alle je bijdragen hier.
En toch schieten woorden dan nog te kort.
Nenne was voor mij en voor velen onder ons een soort moederke.
In de afgelopen jaren is wel gebleken dat de band tussen moeder en dochter heel hecht was, ik heb dat mogen volgen via FB en zag het tijdens het afscheid weer

Veel kan er nog geschreven worden, maar de foto;s die we hebben gemaakt in de afgelopen jaren zeggen meer...

Nenne voor ons blijf je een plaatje en ... een zorgzame moeder

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10872
Di Okt 29, 2019 2:19 pm Reageer met quote

Mogge,
dulleme een heel stuk getypt heeft de pc kuren, had wel internet maar de DNS-server reageerde niet, heb ik al eerder gehad vorige week..............na veel vijfen en zessen zelf opgelost, nu zelfde gedaan en hij doet het gelukkig weer. Ben wel mijn hele verhaal dus kwijt, nu even wat anders te doen dus kom straks wel even terug. Wordt wel na 15.00u denk ik want moeten even naar Rijnstate voor uitslag longfoto's van Hans.

Lieve groetjes Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12089
Di Okt 29, 2019 2:39 pm Reageer met quote

Douwe, het is zeker een moeilijke tijd voor jou. Je schrijft:
'Veel kan er nog geschreven worden, maar de foto's die we hebben gemaakt in de afgelopen jaren zeggen meer...'
Daarom denk ik ook dat Welterusten-fotosite door moet gaan.
Nenne zal zeker niet graag gezien hebben dat het door haar heen gaan zou gaan stoppen. Ook al ben ik hier nieuw. Ik voel wel de band die er is en die moet ook blijven. Ik probeer ook een steentje bij te dragen.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Di Okt 29, 2019 3:00 pm Reageer met quote

JJ, dat is zeker een mooie legpuzzel. Laughing Een flink aantal stukjes ook

Je fotoreeks is weer geweldig te noemen. Ik ben ondertussen ook niet anders van je gewend. Laughing

Die van die legostenen zijn erg bijzonder. Dan moet je bouwkundig toch goed onderlegd zijn om dat te kunnen maken.

Ik ga aan de soep en dan door naar de tandarts. Ik heb opeens een gaatje in een onder voortand en die zie ik toch graag weer in goede staat. Mijn tandarts Moud en ik hebben al jaren geleden afgesproken dat wij elkaar geen pijn gaan doen, dus dat komt wel goed. Laughing

CC
Dat is vervelend alles weer kwijt te zijn. Laat een student van Student aan huis eens komen. Die weten dat wel te fiksen. Elk jaar laat ik iemand komen om alles op te schonen en te opdaten wat nodig is. Zater komt er weer een student de laptop, tablet, pc en de mobiels na kijkt. Dan weet ik dat alles weer veilig is.

auteur onbekend

cc

Superlid
Superlid
Di Okt 29, 2019 5:17 pm Reageer met quote

Middag, ff weer proberen.
Merk je pas als je op voorbeeld of oke klikt................blijft de pag staan en meer doet ie niet. Onderwijl heb je al wel een heel verhaal getypt wat dus foetsie is.

We worden allemaal een dagje ouder Douwe en dan steken lichamelijke gebreken de kop op aan leeftijd gerelateerd. De ene heeft geluk de andere heeft dat niet.......helaas Sad

Henny dat zijn inderdaad een hoop puzzels, ga straks nogmaals snuffelen op de site.

Hans is naar de radioloog, vorige week foto's gemaakt van de longen dus nu de uitslag. Had mee zullen gaan maar om 12.00u vandaag deed ik Seb naar buiten en die was weer behoorlijk aan de dunne ondanks medicatie die hij heeft. Als het beestje zo aan de dunne is kan ik er bijna op wachten dat als we niet thuis zijn hij het in huis doet..........kan hij ook niets aan doen, daarom ben ik maar thuis gebleven. Heb een afspraak gemaakt met de dierenarts voor vanmiddag 15.45u, moest ook een beetje ontlasting mee nemen voor onderzoek............lekkerrrrrr:lol: , maar krijg ik niks van.

Jacq na het zien van je mooie foto's begint het mij toch te kriebelen wat betreft het abonnement voor Burgers............had ik mooi vanmiddag kunnen doen was toch in de buurt van Burgers geweest(Rijnstate)......maar Seb gaat voor.

De Watermolen is voor jaren terug helemaal afgebrand, alleen de muren stonden nog overeind............gelukkig is de Watermolen weer in ere hersteld en zit er nu een restaurant in................. . Feit blijft dat het nu nieuwbouw is en niet meer die uitstraling heeft van voorheen.

Lieve groetjes Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 12:02 pm Reageer met quote

Goedemorgen foto-site.
Hoe gaat het nu met Seb? Hier moet je toch de ontlasting in een zakje doen en in een afvalbak deponeren. Alleen maak je er nu de dierenarts blij mee. Laughing
De uitslagen van de foto's van Hans. Zijn die goed? Ik hoop het.

De tand heeft geen gaatje, maar zoals je al schreef.
Een van de gebreken als je ouder wordt is dat alles gaat hangen, behalve het tandvlees. Dat trekt op. Zo ook bij mij en gelukkig geen gaatje. We kunnen er weer tegen. Tandjes zijn weer goed verzorgd

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 12:04 pm Reageer met quote

Goedemorgen foto-site.
Hoe gaat het nu met Seb? Hier moet je toch de ontlasting in een zakje doen en in een afvalbak deponeren. Alleen maak je er nu de dierenarts blij mee. Laughing
De uitslagen van de foto's van Hans. Zijn die goed? Ik hoop het.

De tand heeft geen gaatje, maar zoals je al schreef.
Een van de gebreken als je ouder wordt is dat alles gaat hangen, behalve het tandvlees. Dat trekt op. Zo ook bij mij en gelukkig geen gaatje. We kunnen er weer tegen. Tandjes zijn weer goed verzorgd

auteur onbekend

cc

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 2:17 pm Reageer met quote

Mogge,
wat een engers zeg Henny, blij dat ik in die tijd niet leefde(tenminste dat denk ik..............) met die monsters Wink Exclamation

Geen gaatje...............jij blij natuurlijk maar optrekkend tandvlees is volgens mij ook niet alles............moet denk ik met de tijd ook wat aan gedaan worden.

Poepie netjes in een potje gedaan, is onderzocht op een bepaald virus maar dat had Seb gelukkig niet. Heb reserve-pillen voor de diarree gekregen en voorlopig even alleen makkelijk verteerbaar eten geven............darmen moeten tot rust komen.

Hans hoeft niet meer terug naar de radioloog, longen zagen er goed uit, was zelfs geen littekenweefsel te zien van de bestralingen. Voor zo ver zij kon beoordelen was de nier ook goed. Aneurisma is niet te zien op een foto daar wordt binnenkort een echo van gemaakt.
Dus al met al goede berichten op gezondheidsgebied.

Nu even Seb zijn snoetjes knippen...................anders kan ik straks schuifjes in zijn haren doen................ziet hij niets meer.

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12690
Wo Okt 30, 2019 3:42 pm Reageer met quote

Goedemiddag, even snel tussendoor(voorbereidingen morgen, en rompslomp rondom een waterbreuk bij Marcel vannacht, wát voor hem een grote ramp is)
Fijne berichten rondom Seb , en Hans! Love
Tiny aan de knip, en hehety met terug getrokken tandvlees Laughing trakteert ons op dinosaurussen , en holenbeer uit een tijd miljoenen jaren geleden.Al eens een bezoekje gebracht aan het Museum Naturalis?daar hebben ze het skelet van T. rex Trix, en overigens nog meer andere dinosauriërskeletten. Ik hoop dat ik er binnenkort eens heen kan met de tweeling.
Ik wilde nog even terug komen op de Van Lennepsmolen.Leuk dat er op gereageerd wordt...
Waterrad-molens werden aangedreven met zuivere natuurkracht van beken en stromen, en een van de weinige machines in oude tijden. Molenaar was een veelvoorkomend beroep.

ik ben even het bruggetje opgeklommen, en dit is wat je dan ziet

de toestroom naar de molen

vervolgens klettert t naar beneden, en zet het rad in werking..

de achterzijde ziet er ook netjes onderhouden uit!!Kortom mooi dat ze dit soort elementen uit vroegere tijden behouden!!

wat die brand aangaat...ik ben even de geschiedenis in gedoken, en kom tot de conclusie, dat deze molen(z'n voorgangers dus)regelmatig door brand is verwoest..In de tachtigjarige oorlog werd die zelfs twee maal in de as gelegd, maar herbouwd...en ook in 1961 , én in 1993....maar telkens herrezen...en zó gaat het met veel in een mensen- leven, vaak verdwijnen er gebouwen, sommige staan de tands des tijds goed door, en sommige panden worden herbouwd...
Ik ga er vandoor , pak de fiets om tweemaal te rijden(vind ik lekker!!)om de boodschappen te halen voor onszelf, voor Rienus, en het werk...ik zal eerst nog even bij mijn buurman informeren of hij wat nodig heeft nog!!Ik wens iedereen een mooie dag!! Wink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

cc

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 4:23 pm Reageer met quote

Jacq binnen in de Watermolen kunnen je, zal ik maar zeggen, het achterwerk van de molen zien, heel imposant.
Mocht je in de winterdag als het flink gevroren heeft in de buurt van de Watermolen zijn, en dan het liefst in de avond, dan is het schoepenrad helemaal bevroren en hangen waar je ook kijkt overal ijspegels............is prachtig om te zien zeker als er verlichting op staat............. .

Lieve groetjes Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 5:46 pm Reageer met quote

JJ, het is in ieder geval een prachtige watermolen. Daar valt niet over te twisten. Die foto's van mij zijn in het oer museum gemaakt. Ook een bezoekje waard.

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 7:10 pm Reageer met quote

Tiny wát een leuke tip...ik zag al wel foto's van het restaurant binnen, en op de buitenplaats...erg indrukwekkend!!klik hier voor de fotogalerij
Dacht misschien een leuk idee voor ons, maar na een blik op de menukaart/prijslijst zie ik er toch maar vanaf! Laughing
Hehety , jij bedoelt het Oertijdmuseum / Dinosaurusmuseum in Boxtel?....weer zo'n leuke tip, vooral ook omdat er een arboretum bij is...ben ik weer dol op!!Ik zie mij daar binnenkort rond snuffelen...wél jammer dat die op maandag dicht is...dat is zo onderhand mijn enige vrije dag tegenwoordig.

deze is weer verkocht (gelukkig hebben we de foto's nog!!)...op naar een andere puzzel... Wink

cc

Superlid
Superlid
Wo Okt 30, 2019 11:31 pm Reageer met quote

Natuurlijk ken ik die gelegenheid.......................al tig keren gegeten alleen de laatste keer en dat is al een behoorlijk tijdje terug niet zo bijzonder gegeten dus dat werkt door in het oneindige. Uit meerdere contacten vernomen dat het nu goed eten is.......................dus morgen reserveren voor morgen in de avond. (Hihi ook bonnen van de sligro..................we motten dus wel........... Wink )

Jacq voor jou, maar ook voor ons, oppas/fotodag, kan me daar echt op verheugen Exclamation

Liefs ik ga afsluiten, moeten nog eten en ik wil tussen kunst.............en.......jullie weten wel................ Laughing Wink Exclamation

Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Do Okt 31, 2019 11:41 am Reageer met quote

JJ dat bedoelde ik inderdaad. Ik was ook zo fixeert op die tanden. Laughing Echt wel een keer naar toe gaan, want dat is de moeite waard.

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Nov 01, 2019 1:16 am Reageer met quote

verwijderd

Laatst aangepast door jjacqueline op Vr Dec 06, 2019 3:00 am, in totaal 2 keer bewerkt

cc

Superlid
Superlid
Vr Nov 01, 2019 5:55 pm Reageer met quote

Middag,
................zo vertederend dat lieve snoetje waar het genotteren vanaf straalt Exclamation

In gedachten zag ik jullie in de tuin op een ligstoel, lekker warmpies in een jas en onder een plaid naar de sterren en de maan kijken.................(heb hem ook gezien met Seb naar buiten laten .....was wel een heel klein sikkeltje) Exclamation

Wordt nu een korte posting, ben moe en wil eigenlijk het liefst op de bank hangen.......................denk dat ik dat ook maar ga doen. Poets is gebeurt, iedereen naar huis....................dus rust in huize B.

Lieve groetjes Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Vr Nov 01, 2019 6:49 pm Reageer met quote

Ik bben er weer.

JJ, wat een lekker ding is Novi. Wat een groot avontuur moet dat voor haar geweest zijn. Lekker slapen zal ze zeker gedaan hebben met zoveel indrukken op een dag Laughing

Vandaag ben ik geslaagd voor een leren hoed, voor in weer en wind in een contry store.
Wel erg veel hoeden moeten passen, maar dit is het geworden.

Ze hadden daar hoeden genoeg.

Laarzen kon je daar ook kopen.

Mocht je niet stevig in het zadel zitten...

Verder kijken ze daar niet op een cent.

Verder naar de huisarts geweest om mijn been na te laten kijken.
Dat is nu met sprongen vooruit gegaan sinds vorige week. Een week voor de zekerheid laten zwachtelen met een speciaal soort zwachtel die heel dun is en een week kan blijven zitten. Dat moet het um doen.

Fijn weekend allemaal, tot laters. Laughing

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Nov 01, 2019 6:56 pm Reageer met quote

Ho, hoooo Tiny, zó makkelijk kom je er niet vanaf!! Laughing Hoe was het etentje gisteren?Wij willen uiteraard alles weten !!!Ik gun jou de rust...dus we horen het wel!!
Zelf sta ik in de startblokken om aan de bak te gaan....bultje op, én knallen!!
Heb contact gelegd met een 'School voor podiumkunsten", voor Streetdance ; én peuterdans...dát gebeurt hier vlakbij in de buurt, én op donderdag...dus, ik hoop dat ik voor de meiden het zo kan regelen dat hun lidmaatschap zodanig kan worden aangepast, omdat ze maar 2 maal per maand kunnen, en geen 4 maal...dus als ze nu de contributie op 1 kind verhalen (bij mij) , én er 2 mogen meedoen, dan zijn we er!!Afwachten dus...ik geloof wel dat de meiden het geweldig zullen vinden, of ze talent hebben...dát zien we dan wel weer!!Novi danst het liefst de hele dag door...maar in een groep Question geen idee...Het is al leuk om er mee bezig te zijn...ik groet jullie, moet nu echt voortmaken...fijne middag/ avond gewenst!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Nov 01, 2019 6:57 pm Reageer met quote

net elkaar gekruist....leuke hoed hehety , en wat een keus!!!Veel plezier er mee!!

cc

Superlid
Superlid
Za Nov 02, 2019 2:30 pm Reageer met quote

Mogge,
had gisteren echt geen puf meer.

Maarreu we hebben heerlijk gegeten en gedronken, kortom een hele prettige avond gehad in Bommels. Moet er bij zeggen dat we de eigenaar al jaren kennen, laat ik het zo zeggen we kennen zijn familie al jaren. Zei hadden in het verleden een slagerszaak op de plek waar nu Bommels gevestigd is. Na vader gestopt was namen geen van de kinderen de slagerszaak over maar gingen allen de horeca in.

Had ook foto's gemaakt maar zoals gewoonlijk hadden we het bord al bijna leeg voor ik aan de camera dacht................toch wat foto's gemaakt maar plaats ze niet want vind zo'n half-afgevroten bord niet het mooiste om te plaatsen.

Was zo straks even in de foonfoto's aan het struinen.............nou Jacq als je ooit per ongeluk een foto kwijt bent van Novi...............meld je maar bij Tinus, volgens mij heb ik ze zo goed als allemaal!

Henny doe jij soms aan line-dancing omdat je zo'n cowboyhoed gekocht hebt.

Menneke net terug van de Sligro...............dus we gaan even koffie drinken.

Lieve groetjes Tiny

Pagina 2069 van 2073 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2068, 2069, 2070, 2071, 2072, 2073  Volgende

Plaats reactie