Reclame op Weblogs.
Archief Weblog hulpforum
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende Plaats reactie

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1420
Di Apr 15, 2008 10:59 pm Reageer met quote

De laatste paar dagen komen nogal wat irritaties in reacties op weblogartikelen tevoorschijn en nu vraag ik en met mij andere bloggers zich af, in hoeverre reclame, op een voor beide partijen aanvaardbaar niveau, doorgevoerd kan worden?

Reclame is en blijft een noodzakelijke bron van inkomsten voor 50plusser.
De plek om reclame te deponeren, lijkt me een bespreekbaar onderwerp.
Wie komt met suggesties om irritatie te verminderen/voorkomen?

Groet...franslj.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

franslj.1

Superlid
Superlid
Di Apr 15, 2008 11:56 pm Reageer met quote

Of we aan het kortste eind trekken, Josefien, weet ik nog niet, maar wel, dat in een opbouwend gesprek, dan wel discussie, best mogelijkheden zijn te bedenken, die kunnen zorgen voor 'wederzijdse tevredenheid'.

De slogan; 'word ook gratis lid' trekt mensen, maar doet mensen ook weer afhaken, als de aandacht steeds wordt afgeleid van waar iemand geconcentreerd naar zit te kijken of te lezen.

Ik hoop in ieder geval dat er een discussie op gang komt, die 'vruchten afwerpt'.

Dank voor je reactie...groet...franslj.

Jobenthe

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 26
Wo Apr 16, 2008 2:12 am Reageer met quote

Ik hoop ook van ganser harte Frans dat we er in goed overleg en 'wederzijdse tevredenheid' zullen uitkomen. Moet lukken met een positieve inzet toch? groeten van J.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Willem.J.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 369
Wo Apr 16, 2008 2:26 am Reageer met quote

Ook ik snap dat reclame nodig is als een website gratis is. Maar de reclame die er nu is gaat me net ff te ver. En ik bedoel dus té ver. Ben benieuwd naar de reactie van 50plusser. Ook trouwens reuze benieuwd of hier over te praten valt. Afwachten dus maar.

ElisaHolland

Superlid
Superlid
Antw.: 2514
Wo Apr 16, 2008 2:51 am Reageer met quote

Eigenlijk vind ik dat we weinig in kunnen brengen. Je kunt een gegeven paard niet in de bek kijken. Very Happy
Maar, als ik het toch mag zeggen.
A.U.B. niet van die flikkerdingen die ook nog van plaats veranderen. (Bijzonder onrustig) Sex vind ik hier niet passen.
Een stilstaande reclame vind ik prima.
Trouwens.........ik weet niet eens welke op het moment zo irriteert. Cool Ik zie helemaal geen reclame op mijn weblog.

ElisaHolland

Superlid
Superlid
Wo Apr 16, 2008 3:31 am Reageer met quote

Ben op je weblog geweest maar het enige dat ik zie is: "Hier kan uw advertentie komen."
Ook heb ik een stukje van je geopend bij de reacties. Ik zie niets? Confused

Nu zag ik ook dat je een nieuw stukje over Istrie had gemaakt.
Dát mis ik nou bij vijftigplusser:
Op mijn weblog heb ik jou als weblogvriend staan. Toch mis ik veel omdat ik te weinig op mijn weblog kom. Als dat vermelden van iemands blog ook een link had waardoor je bericht kreeg van een wijziging op de jouwe of van anderen die ik heb als weblogvrienden, dan zou dat heel handig zijn.
Beetje ingewikkeld uitgelegd geloof ik. Very Happy

Welterusten allemaal!

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11459
Wo Apr 16, 2008 4:42 am Reageer met quote

wil je een gratis deelname ergens aan... dan kun je verwachten ddat er reklame is.
Op zich zie ik dat niet als een probleem. Echter de reklame van de Opel, kan ik niet wegklikken en dat vind ik irritant.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5793
Wo Apr 16, 2008 11:26 am Reageer met quote

De opel en de vallende kussentjes zijn vervelend, de rest maakt me niet uit, maar bij ieder bezoek aan een weblog moet je eerst de opel wegklikken en dat is niet leuk, soms lukt het ook niet om het weg te klikken.
Ria Sad

Mijn mening vorm ik zelf!

Nett

Superlid
Superlid
Antw.: 1049
Wo Apr 16, 2008 12:17 pm Reageer met quote

Je kunt hier wel weer een eindeloze/oeverloze discussie van maken, wat niets oplost, waarom niet gewoon staken?
Beginnen met een halve dag.
Ook heel goed tegen de verslaving, in wezen worden we daar nu mee gepakt.
Eerst lekker maken en dan ....dit!
En.. ik blijf me niet ergeren....kan ik meteen wennen aan een leven zonder 50+.
“Elk nadeel heb zijn voordeel” zei Cruijff en ik ook.
Shocked

Willem.J.1

Stamgast
Stamgast
Wo Apr 16, 2008 12:31 pm Reageer met quote

Geen gek idee Nette. Heb nog nooit gestaakt en zo komt het er toch nog eens van.
Misschien kunnen de webloggers geen artikelen meer plaatsen, slecht één anti boodschap (niet moeilijk hoor die Agila is toch een rot autootje). Wink
Ik ben al begonnen op mijn blog.
Maar ja, staken moet altijd massaal. En hoe bereik je iedereen? Juist. Dan hebben we dit medium nodig en gebruiken het. Wie het weet mag het zeggen.....

ladyzzz1

Superlid
Superlid
Antw.: 5745
Wo Apr 16, 2008 12:41 pm Reageer met quote

Ja vind die reclame van vallende kussens en opel heel irritant.Je schrik je steeds kapot van die vallende kussens.Hoop dat ze daar wat een doen

Men moet de gebreken van zijn vrienden kennen, maar hen er niet om haten.

Willem.J.1

Stamgast
Stamgast
Wo Apr 16, 2008 1:39 pm Reageer met quote

Wat betreft de reclame gebeurt er bij mij nog iets merkwaardigs. Ik heb twee computers en op de ene heb ik die irritante reclame van opel en de kussentjes en op de andere niet.
Waar kan dit mee te maken hebben? Met het antivirus programma (beide hebben een ander programma)?
Zijn er meer mensen die geen reclame erop hebben?

ElisaHolland

Superlid
Superlid
Wo Apr 16, 2008 1:41 pm Reageer met quote

Zojuist ben ik weer naar mijn weblog geweest en heb alles uitgeprobeerd.
Of jullie hebben het over iets wat al weer voorbij is óf ik heb een betere popup-stopper.
Ik gebruik Internet Explorer en heb de popup-stopper ingeschakeld.
Ik zie geen Opel en vallende kussens Shocked
Er is dus wel vanaf te komen. Very Happy
groetjes Elisa

Willem.J.1

Stamgast
Stamgast
Wo Apr 16, 2008 1:47 pm Reageer met quote

Dan heb ik ook meteen antwoord op mijn vraag. We waren gelijk met ons berichtje Elisa.
Dank je wel dat zal het zijn.
Maar nu is het wel zo dat op de computer zonder de reclame, dus met popupstopper (??), vijftigplusser veel trager werkt dan op de andere. Dit zal dan met het onderdrukken van de popups te maken hebben?

Nett

Superlid
Superlid
Antw.: 1049
Wo Apr 16, 2008 1:58 pm Reageer met quote

Vallende kussens heb ik ook niet gezien de rest wel.
Waar blijft 50+ met uitleg en/of opheldering, is dat zo moeilijk?
Het is, alsof wij er niets toedoen.
Men laat ons zwemmen.

InekeM.1

Superlid
Superlid
Antw.: 6874
Wo Apr 16, 2008 2:06 pm Reageer met quote

Vreselijk irritant Evil or Very Mad en storend die Opel reclame! Kon ik hem nu nog wegklikken, maar dat lukt niet eens.
Moet rustig afwachten totdat hij vanzelf weggaat.
Die vallende kussens heb ik (nog) niet gezien.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8551
Wo Apr 16, 2008 2:19 pm Reageer met quote

Als ik bij internet explorer de hoge pop up uitschakeling activeer, krijg ik als ik de site van vijftigplusser wil openen een bericht dat er een pop up venster wordt geblokkeerd. Om op de site te komen moet ik dan tijdelijk die pop ups toestaan, waardoor die irritante reclame weer over de tekst van de weblogs komt. Soms is het weg te klikken, soms blijft het gewoon staan na het weg klikken. Ik begin er inderdaad een beetje genoeg van te krijgen. Reclame prima, maar zo irritant als nu, dat moet niet te lang duren, want dan stop ik op vijftigpluser en ga verder bij het seniorennet.

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

ElisaHolland

Superlid
Superlid
Wo Apr 16, 2008 2:19 pm Reageer met quote

WillemJohan,
Vijftigplusser vind ik altijd traag dus of die popupstopper de schuldige is?? Ik zou niet zonder willen. Bewegende reclames vind ik verschrikkelijk. Dan wacht ik liever.

Er zitten mijns inziens ook nog wat bugs in. Meerdere keren ga ik met een mail link naar welterusten en kom dan bij het vriendennetwerk terecht. Die pagina moet dan eerst ruim 1000 items downloaden en aan het eind van de rit ben ik nog niet ingelogd en al helemaal niet bij welterusten. Uiteindelijk ga ik dan maar via het forum.

Benneke, wat jij beschrijft heb ik niet. Ik heb trouwens ook een popupstopper lopen van Roboform (vult wachtwoorden in) Dat is nou een programmaatje dat ik als eerste weer op mijn kale pc zet. Zo gemakkelijk en al je wachtwoorden zijn versleuteld.

franslj.1

Superlid
Superlid
Wo Apr 16, 2008 3:07 pm Reageer met quote

Één ding lijkt me nu wel duidelijk..vijftigplussers zijn niet gediend van 'storende' reclame en begrijpen best dat deze bron van inkomsten niet verloren mag gaan voor de makers van deze, overigens prima, website...
Persoonlijk heb ik geen last van reclames, maar dit komt door het installeren van Internet Explorer 7 Pro...(Googlen en downloaden/installeren).

Komt de reclame terug op een manier, dat ik me er wel aan stoor, pak ik onmiddellijk m'n biezen en verhuis naar de belgische variant.

Groet...franslj.

ElisaHolland

Superlid
Superlid
Wo Apr 16, 2008 3:14 pm Reageer met quote

Er zitten ook aardig wat Belgen bij Vijftigplusser. Waar komen ze bij ons dan voor? Very Happy
Pro ga ik eens even voor Googlen, bedankt voor de tip.

Pagina 1 van 6 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats reactie