Gezellig mee met Opa en Oma Ontspanning middag Achterhoek
Archief Overige hobby's
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

samensterk

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 6
Vr Apr 21, 2006 4:29 pm Reageer met quote

Stichting Samen-Sterk te lichtenvoorde nodigd u alle uit om samen een gezellig middag mee te maken samen met uw kleinkinderen.

Wij zijn een vrijwllige stichting in de Achterhoek en bieden mensen hulp en begeleiding naar artsen of zioekenhuizen.

Wij hebben afgelopen oktober onze doelgroepen kunnen uitbreiden en daarom organiseren wij een Ontspanning middag voor jong en oud.

Op deze middag is er veel ontspanning kennis maken met mensen uit de regio jong en oud. Gezelligheid kent geen tijd en u steunt vele zieke mensen door gewoon aanwezig te zijn.

Live Muziek- Loterij- kennis maken met mensen uit de regio
voor de kleinkinderen - clown -huifkartochje- luchtkussen-luchtglijbaan
spelletjes-ballonwedstrijd

Erve Kots te Lievelde zaal open vanaf 13.00 uur

Entree gratis en kopje koffie met krenten wegge
Kleinkinderen glaaje ranja met plakje cake

tot op 13 mei aīs

groetjes Riet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Kees

Stamgast
Stamgast
Antw.: 692
Vr Apr 21, 2006 4:45 pm Reageer met quote

Hallo Maria,

Zo'n binnenkomer heb ik nog niet eerder gezien, een prachtige lap tekst speciaal voor mensen uit de achterhoek.
Helaas kom ik niet uit de achterhoek en bovendien heeft de patiŽntenvereniging (pv) "Waterloop" voor mensen met Nier- of Blaaskanker een lustrumjaar. Dan gaan wij deze dag allen varen en lunchen met elkaar.
Bij deze door de KWF gefinancierde NFK pv, en volgens mij alle pv's van kankerpatiŽnten is "lotgenoten contact" niet persť regio gebonden, de "onze" is landelijk.
Lotgenoten in de regio zijn via de pv ook gemakkelijk te vinden. Maar ook binnen de familie- en kennissenkring zijn vaak lotgenoten, zij het vaak met een ander soort kanker, doch een arm om elkaars schouder kan ik gelukkig op deze wijze enorm veel geven en ontvangen.
Ik raad de mensen dan ook altijd aan "neem contact op met een patiŽntenvereniging via het KWF of zoek het via www.kankerpatient.nl "

Vriendelijke groet

Elke minuut dat je je druk maakt om het verleden gaat af van je toekomst
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk