Morgen!!
Archief Overige hobby's
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4786
Di Sep 18, 2007 3:04 pm Reageer met quote

Morgen!!

Volgevreten zit ze op de bank, in de ene hand een zak met chips en in de andere haar sigaret.
Voor haar op de tafel staat het zoveelste glas wijn.
Lui pakt ze afstandsbediening van de tv.
Moeizaam hijst ze zich omhoog, pakt amechtig haar glas en neemt een flinke teug, dan laat ze zich met een plof weer zakken.
Al zappend en etend komt ze de avond door, de peuken stapelen zich op in de asbak. Een vieze geur van rook met verschraalde wijn verspreidt zich door de kamer.
Op eens bedenkt ze voor de zoveelste keer dat het zo niet verder kan gaan, ze is nog niet zo oud, als ze zo doorgaat wordt ze ook niet oud.
Ze neemt zich voor om er vanaf morgen iets aan te gaan doen, dan zal ze weer eens op de weegschaal gaan staan, die al jaren verstopt staat onder de kast.
Ja, morgen dan gaat ze iets doen aan haar veel te hoge gewicht, tevreden over zichzelf opent ze de volgende zak chips, het is ook nog geen "morgen".
De volgende dag staat ze vol goede moed op en realiseert zich dat het "morgen"is.
Tevens denkt ze er aan dat er vandaag visite komt, dus moet er wel iets lekkers bij de koffie en bij de borrel komen
Goed dan begint ze toch morgen met lijnen, een dag later maakt niet zoveel uit en genietend van haar zoveelste koekje bij de koffie, maakt ze zich klaar voor haar visite.
Zo is er eigenlijk iedere dag wel iets waardoor ze nog niet aan lijnen kan beginnen. Iedere avond neemt ze het zich toch voor :"Morgen begin ik".
Nog steeds volgevreten met een glas wijn in haar ene hand en een sigaret in haar andere, denkt ze bij zichzelf :"Morgen"

groeten Ria

Picture resized

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4786
Di Sep 18, 2007 5:52 pm Reageer met quote

Weet je Wendy, het is gewoon een verhaaltje, maar voor iedereen zit er wel iets herkenbaars in, We zeggen allemaal :"Ja hoor morgen"
Maar ik snap dat je het zo leest.

Hartelijke groeten Ria

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk