Zeeleeuw neemt vakantie
Blik op het nieuws
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende Plaats reactie

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 160
Vr Aug 05, 2022 1:36 pm Reageer met quote

Zeeleeuw neemt ook even vakantie, daar heeft zo'n dier toch ook recht op.
Toerist was er niet blij mee.

https://www.nu.nl/overig/6199350/goed-nieuws-zeeleeuw-steelt-ligbed-aan-zwembad-lale-gul-is-enorm-trots.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 653
Vr Aug 05, 2022 2:16 pm Reageer met quote

Haha, die schuif je niet zomaar eventjes aan de kant Laughing

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5788
Vr Aug 05, 2022 2:25 pm Reageer met quote

He, teminste weer eens wat leuks om te lezen, we hadden een dag geen internet, maar toen dat allemaal gemaakt was ( lag aan de kast buiten) bleek dat we niet veel gemist hadden hier Laughing
Een hoop spam en één en al triestigheid!!

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

lucia51

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 2:30 pm Reageer met quote

redone schreef:
He, teminste weer eens wat leuks om te lezen, we hadden een dag geen internet, maar toen dat allemaal gemaakt was ( lag aan de kast buiten) bleek dat we niet veel gemist hadden hier Laughing

Nog iets leuks gelezen gisteren. Een politiebericht: gesignaleerd op straat een naakte man met slechts sokken, schoenen aan en bivakmuts op. Niet zelf benaderen.
Misschien in de war door alle klimaatperikelen? Very Happy

An58.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 2:51 pm Reageer met quote

redone schreef:

Ja triestigheid zijn ze hier goed in. Al die crisissen, nu weer volop klimaatcrisis topics.
Vraag me af waarom er zoveel topics aan gespendeerd moeten worden. Kan toch ook in 1 topic.
Ik breng de vrolijke noot erin, positieve onderwerpen.

Goed dat je internet het weer doet bij je Redone, bij sommige andere zou ik er totaal geen moeite mee hebben! Laughing Laughing Laughing

An58.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 2:54 pm Reageer met quote

Trudie. schreef:
redone schreef:

Nog iets leuks gelezen gisteren. Een politiebericht: gesignaleerd op straat een naakte man met slechts sokken, schoenen aan en bivakmuts op. Niet zelf benaderen.
Misschien in de war door alle klimaatperikelen? Very Happy

Lachen. Misschien probeert hij zo het klimaat te beheersen. Te warm om iets aan te trekken, wel de voetjes beschermen tegen te hete stenen en de bivakmuts is tegen een zonnesteek. Zo dom toch niet!!! Laughing Laughing Laughing

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 3:26 pm Reageer met quote

Ik vind dit soort dingen ook leuk om te lezen, en een serieus topic moet er ook zijn, maar niet die eeuwige herhalingen, ik ben blij dat het internet het weer doet, was best wennen Laughing Laughing
Beetje verslaafd, hoezo, geen tv, geen telefoon geen pc Evil or Very Mad

lucia51

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 3:55 pm Reageer met quote

redone schreef:
Ik vind dit soort dingen ook leuk om te lezen, en een serieus topic moet er ook zijn, maar niet die eeuwige herhalingen, ik ben blij dat het internet het weer doet, was best wennen Laughing Laughing

Lijkt me ook raar. Hoewel, met lezen, wandelen, kleuren, uitgebreid gaan kokkerellen gaat het ook wel. Daarbij, jullie zijn saampies, kom op, dan weet je je toch wel te vermaken lijkt me Very Happy

Roos634

Stamgast
Stamgast
Antw.: 126
Vr Aug 05, 2022 4:21 pm Reageer met quote

Geweldig dit. Eigenwijze barrels.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15544
Vr Aug 05, 2022 4:39 pm Reageer met quote

Ontzettend leuk maar ik ik had 'm drie maanden geleden al gezien, dus wat is het nieuws?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 4:59 pm Reageer met quote

Trudie. schreef:
redone schreef:

Lijkt me ook raar. Hoewel, met lezen, wandelen, kleuren, uitgebreid gaan kokkerellen gaat het ook wel. Daarbij, jullie zijn saampies, kom op, dan weet je je toch wel te vermaken lijkt me Very Happy

Dat hadden we de hele middag gedaan en het was bloedje heet Laughing

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 868
Vr Aug 05, 2022 5:03 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Ontzettend leuk maar ik ik had 'm drie maanden geleden al gezien, dus wat is het nieuws?

Dit leuke nieuws staat onder Blik op het nieuws , er staat niet van Blik op recent nieuws , dus het laatste gedeelte van je reactie is totaal overbodig .

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15544
Vr Aug 05, 2022 5:19 pm Reageer met quote

Greet---Gribou schreef:
Dit leuke nieuws staat onder Blik op het nieuws , er staat niet van Blik op recent nieuws , dus het laatste gedeelte van je reactie is totaal overbodig .
Volgens die redenering kun je hier dus hele geschiedenisboeken neerzetten. Bovendien is 'Blik op het nieuws een van de weinige subforums waar nog wat echte discussie plaatsvindt en dat dreigt nu ook te verwateren. Het lijkt verdorie wel opzet. Ik zou zo'n bericht in 'Dieren' geplaatst hebben, veel meer geëigend, dunkt mij.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 5:27 pm Reageer met quote

Ach, Kees zeur niet zo, mag er niet eens iets leuk op het forum staan, als het niet over asielzoekers gaat of problemen in de wereld dan heb jij er een probleem mee??

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 868
Vr Aug 05, 2022 5:50 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Greet---Gribou schreef:
Volgens die redenering kun je hier dus hele geschiedenisboeken neerzetten. Bovendien is 'Blik op het nieuws een van de weinige subforums waar nog wat echte discussie plaatsvindt en dat dreigt nu ook te verwateren. Het lijkt verdorie wel opzet. Ik zou zo'n bericht in 'Dieren' geplaatst hebben, veel meer geëigend, dunkt mij.

Als je het zo zwart wit wilt zien dan valt het topic met de titel : Blik op van Goghs kopjes en vazen waar een link bij staat van een artikel uit april 2022 ook niet onder Blik op het nieuws , is in mijn ogen ook geen discussie onderwerp .

Had iemand anders dit topic van de zeeleeuw op vakantie geplaatst dan was je er niet over gevallen maar ja het is van An he . Ik vind er in ieder geval niets mis mee .

lucia51

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 5:51 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

In ieder geval is jouw reactie geen nieuws, die was voorspelbaar. Laughing

An58.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 6:24 pm Reageer met quote

Dank jullie Dames.

Inderdaad het is mijn topic en die moet altijd verpest worden, zo gaat het al vanaf het begin dat ik hier op deze site zit.

Het zijn altijd de negatievelingen KeesVi, Nicholaas en Willemijn die niet tegen positieve topics kunnen en zeker niet tegen de mijne en het dus moeten verzieken. Klagen dat mijn topic in de verkeerde categorie staat, hoe zielig kan je zijn.
En dan zeggen dat dit geen echte discussie is, omdat het wat leuks is.
Ben toch blij dat ikzelf en anderen hier nog kunnen genieten van iets leuks, iets om een lach op je gezicht van te krijgen.
Zuurpruimen zijn er al genoeg in de wereld. Ja je hebt mensen die op oude leeftijd verbitterd raken en die verbittering ten toon spreiden zoals hier door die drie.

Het is duidelijk waarom zij hier op de site zitten, boel verzieken! En mensen wegjagen van de site. Zielig als je zo moet leven.
En je frustratie moet botvieren op anderen. Kleuterklasje.

lucia51

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 7:34 pm Reageer met quote

An, laat Keesvi dit topic niet kapen en er zijn vast nog andere leuke dingen te melden.
Tenslotte heeft het discussieforum geen beperkt aantal pagina's om te vullen met discussies.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6090
Vr Aug 05, 2022 7:53 pm Reageer met quote

An58 schreef:

https://www.nu.nl/overig/6199350/goed-nieuws-zeeleeuw-steelt-ligbed-aan-zwembad-lale-gul-is-enorm-trots.html

Het topic is 'Zeeleeuw neemt vakantie'? Een 'funny video' als topic in 'blik op het nieuws'?

En welke reacties zijn daarop mogelijk?

Hahaha

of Laughing

of tssssssssssssssssss geweldig zeg

wie weet er nog een variant?

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

lucia51

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 7:55 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
An58 schreef:

Het topic is 'Zeeleeuw neemt vakantie'? Een 'funny video' als topic in 'blik op het nieuws'?

En welke reacties zijn daarop mogelijk?

Hahaha

of Laughing

of tssssssssssssssssss geweldig zeg

wie weet er nog een variant?

Kijk Nicolaas, dat is nou nog eens sportief, dat je gezellig meedoet. Zo moeilijk is het niet.

Zoals Rainer Maria Rilke al zei: 'Ons hoofd is rond, zodat ons denken van richting veranderen kan'.
Laughing

Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats reactie