Openbare verhoren enquetecommissie aardgaswinning Groningen
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

Greet---Gribou. 1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 887
Vr Sep 02, 2022 11:52 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
Jammer van Verhagen he, dat ie al zo vroeg dement is. Kan die dan nog wel voorzitter blijven van bouwend Nederland.?? Nou bouwend ??

Het wordt vermoedelijk gelijktijdig met de portefeuille van Economische zaken overgedragen aan de opvolger , volgende week vrijdag zal dit wel weer te merken zijn als Henk Kamp verhoord wordt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5979
Za Sep 03, 2022 1:43 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
Zelden zijn we het zo eens geweest...

Valt wel mee toch? Very Happy

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 30154
Za Sep 03, 2022 10:50 am Reageer met quote

Ik denk het ook wel... Very Happy

Faber quisque fortunae suae

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2463
Zo Sep 04, 2022 9:38 am Reageer met quote

Ik kan het niet eens opbrengen om het te volgen, zo boos word ik ervan. Na de misselijkmakende vertoning van Maxime Verhagen, kreeg ik de neiging om wat door de tv te gooien.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Greet---Gribou. 1

Stamgast
Stamgast
Zo Sep 04, 2022 11:07 am Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:
Ik kan het niet eens opbrengen om het te volgen, zo boos word ik ervan. Na de misselijkmakende vertoning van Maxime Verhagen, kreeg ik de neiging om wat door de tv te gooien.

Er naar kijken kan ik ook niet , ik lees aan het einde van de dag de verslagen op RTV Noord , dit doe ik wel omdat ik zelf in het risicogebied woon .
Je neiging om wat door de tv te gooien begrijp ik heel goed maar ja je hebt alleen jezelf daarmee he Very Happy
Ik heb me dus vreselijk zitten ergeren aan Dhr Lankhorst die vrijdag jl is verhoord .Opmerkingen als "Het ligt aan de Groningers hun instelling en hadden ze maar de regie genomen ...... regie genomen waarover vraag ik me dan af Question

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/954478/lees-terug-dit-was-dag-10-van-de-parlementaire-enquete-gaswinning

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2463
Zo Sep 04, 2022 1:25 pm Reageer met quote

Echt, wat een hufter.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Greet---Gribou. 1

Stamgast
Stamgast
Vr Sep 09, 2022 7:36 pm Reageer met quote

Nu was het hier in Groningen al wel veel langer bekend dat Henk Kamp een Pinokkio neus heeft maar ik weet nu ook dat die blijft groeien .

Een van de leugens die hij vandaag vertelt heeft :

Financiële overwegingen geen drijvende kracht
In hoeverre speelden financiële overwegingen mee bij het gasbesluit, wil de commissie weten. ‘Dat speelt natuurlijk mee’, zegt Kamp. ‘Je bent bewindspersoon van een kabinet en moet zorgen dat de Rijksbegroting op orde is.’ Maar het was nooit de drijvende kracht, zegt Kamp. ‘De drijvende kracht waren veiligheid en leveringszekerheid. De financiële gevolgen waren wel van belang, dus dat werd meegewogen.’

Geen drijvende kracht Question Daar geloof ik dus geen barst van , voordat de enquête commissie begon al niet nu helemaal al niet meer , er zijn al een aantal geweest die wel hebben toegegeven dat de staatskas spekken het belangrijkste was

Er staan meerdere leugens in het verslag dat te lezen is op rtv Noord .

https://ap.lc/awE7q

het duurt even voordat de site geladen is.

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Antw.: 922
Vr Sep 09, 2022 11:03 pm Reageer met quote

Greet, die neus kwam, zelfs bij ons tot in de huiskamer. Foei, wat een vertoning!

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1350
Vr Sep 09, 2022 11:21 pm Reageer met quote

ze lullen allemaal hun eigen straatje schoon, en daar kan geen comissie iets aan veranderen.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5884
Vr Sep 09, 2022 11:49 pm Reageer met quote

Een parlementaire enquête heeft totaal geen zin, ze liegen dat ze barsten of ze vergeten de helft, de echte waarheid komt zelden boven water.
Die Kamp is ook een engerd, trouwens de rest ook als je alles zo leest.

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Antw.: 922
Za Sep 10, 2022 9:05 am Reageer met quote

redone, dat is toch echt strafbaar als er bewezen kan worden dat je liegt. VOlgens mij staan daar stevige straffen op en kun je daarop vervolgt worden en zelfs in de gevangenis voor komen. Of zie ik dat fout?

Ik vond juist dat hij zo slim formuleerde dat je hem nooit liegen in de schoenen zou kunnen schuiven. Ze houden het allemaal zo vaag.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6290
Za Sep 10, 2022 10:12 am Reageer met quote

Ze staan onder ede, dus dat zou je denken Pien

Quote:
Een parlementaire enquête is het zwaarste onderzoeksinstrument dat de Tweede Kamer tot haar beschikking heeft als zij zelf onderzoek wil doen. Dit maakt het mogelijk om schriftelijke inlichtingen en documenten bij betrokken organisaties te vorderen en getuigen en deskundigen onder ede te horen. Nederlandse staatsburgers die worden opgeroepen door de commissie, zijn verplicht te verschijnen.

https://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamernieuws/enquete-aardgaswinning-groningen-derde-verhoorweek

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 30154
Za Sep 10, 2022 10:30 am Reageer met quote

redone schreef:
Een parlementaire enquête heeft totaal geen zin, ze liegen dat ze barsten of ze vergeten de helft, de echte waarheid komt zelden boven water.
Die Kamp is ook een engerd, trouwens de rest ook als je alles zo leest.

Voor mij is het één grote schertsvertoning. ze mogen dan wel onder ede staan, maar volgens mij betekent dat voor die gasten helemaal niets. En er zal echt niet iemand in de gevangenis komen want ze houden immers elkaar de hand boven het hoofd.

Selectief geheugenverlies schijnt een besmettelijke ziekte te zijn die met name onder politici heerst...

Faber quisque fortunae suae

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie