Is 'groen' nu echt wel zo groen?
Filosofie & wetenschap
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 527
Wo Mei 18, 2022 4:25 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
An58 schreef:
Heel veel problemen die opgelost moeten worden, maar daar zijn ze toch allang mee bezig.
Gewoon lekker blijven boosteren en straks zijn alle problemen opgelost.
Geen overbevolking meer, geen tekort aan woningen meer, geen klimaat crisis meer, kinderen neem er zoveel je wilt, want er moet toekomst zijn.
Dus maken jullie je nou maar niet zo druk over al deze problemen, want de regering lost het wel op.

Volgens minister Kuipers moet je de problemen zelf oplossen

Maar deze mensen doen toch wat er gevraagd wordt door de regering (blijven boosteren) dus lossen die mensen dan toch ook zelf de problemen op.
Geen zorgen voor de dag van morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6306
Wo Mei 18, 2022 5:07 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Ron1.1 schreef:
An58 schreef:
Heel veel problemen die opgelost moeten worden, maar daar zijn ze toch allang mee bezig.
Geen overbevolking meer, geen tekort aan woningen meer, geen klimaat crisis meer, kinderen neem er zoveel je wilt, want er moet toekomst zijn.
Dus maken jullie je nou maar niet zo druk over al deze problemen, want de regering lost het wel op.

Maar deze mensen doen toch wat er gevraagd wordt door de regering (blijven boosteren) dus lossen die mensen dan toch ook zelf de problemen op.

Die mensen die zich hebben laten vaccineren hebben er inderdaad voor gezorgd dat ic opnames tgv covid-besmetting afnamen.
Bij een nieuwe uitbraak zullen die dat ook zeker weer doen indien de bestaande vaccins daar een doeltreffend middel toe zijn. In de eerste plaats natuurlijk voor zichzelf, maar ook in het algemeen belang, voor de omgeving, en om zo veel mogelijk de herhaling van een nieuw zorginfarct te voorkomen.
Nogal asociaal wanneer iemand die solidariteit, die maatschappelijke cohesie op dit vlak bespottelijk probeert te maken, vind ik persoonlijk.

En dit is regelrechte wappie-taal natuurlijk
Quote:

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

An58.1

Stamgast
Stamgast
Wo Mei 18, 2022 6:52 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
An58 schreef:
Ron1.1 schreef:
An58 schreef:

Die mensen die zich hebben laten vaccineren hebben er inderdaad voor gezorgd dat ic opnames tgv covid-besmetting afnamen.
Bij een nieuwe uitbraak zullen die dat ook zeker weer doen indien de bestaande vaccins daar een doeltreffend middel toe zijn. In de eerste plaats natuurlijk voor zichzelf, maar ook in het algemeen belang, voor de omgeving, en om zo veel mogelijk de herhaling van een nieuw zorginfarct te voorkomen.
Nogal asociaal wanneer iemand die solidariteit, die maatschappelijke cohesie op dit vlak bespottelijk probeert te maken, vind ik persoonlijk.

En dit is regelrechte wappie-taal natuurlijk
Quote:

Ik had jou gevraagd niet meer te reageren op mij, wat is er niet duidelijk?
Mij duidelijk dat je keer op keer over grenzen heengaat, mijn grenzen die ik al meerdere keren aangegeven heb.
Om het nog maar even duidelijker te zeggen, ik kan die rotkop van je niet meer zien, duidelijk genoeg

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8570
Wo Mei 18, 2022 6:57 pm Reageer met quote

An58 schreef:

"Ik had jou gevraagd niet meer te reageren op mij, wat is er niet duidelijk?"

Op een openbaar forum is iedereen vrij om te reageren op elk onderwerp An58.
Als je niet wil dat er sommige leden niet op jou reageren, kan je beter een eigen forum beginnen met strikte toegang voor degenen, die jij wel mag....... Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 30176
Wo Mei 18, 2022 7:25 pm Reageer met quote

Dat zullen er niet veel zijn... Laughing

Faber quisque fortunae suae

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2022 7:27 pm Reageer met quote

An58 schreef:

Je bent opnieuw met dwaze wappie-taal aan het opruien An. Dat is hier niet toegestaan en het heeft met het onderwerp ook niets te maken
Verder gedraag je je alwr als een ordinair viswijf. Ook dat is hier niet de bedoeling

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

blueslabel.nl_1 310K

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 20
Wo Mei 18, 2022 7:37 pm Reageer met quote

Benneke heeft hier zoals gewoonlijk weer de grootste mond, maar regelmatig slaat hij zelf de plank mis!

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 4080
Wo Mei 18, 2022 7:40 pm Reageer met quote

Quote:
De temperatuur van het zeewater in de oceanen heeft vorig jaar wereldwijd een recordniveau bereikt. Dat geldt ook voor de verzuring van het zeewater, terwijl het voortgaande smelten van de ijskappen, in combinatie met de opwarming van het water, het zeeniveau tot eveneens ongekende hoogte heeft opgestuwd. Dat concludeert de Wereld Meteorologische Organisatie (WMO) van de VN in zijn jaarlijkse rapport State of the Global Climate.

https://nos.nl/collectie/13871/artikel/2429299-oceanen-in-2021-nog-warmer-zeeniveau-hoger-en-verzuring-zeewater-neemt-toe

Heel zorgwekkend allemaal, zeker voor de toekomstige generaties.

An58.1

Stamgast
Stamgast
Wo Mei 18, 2022 7:52 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
An58 schreef:

"Ik had jou gevraagd niet meer te reageren op mij, wat is er niet duidelijk?"

Op een openbaar forum is iedereen vrij om te reageren op elk onderwerp An58.
Als je niet wil dat er sommige leden niet op jou reageren, kan je beter een eigen forum beginnen met strikte toegang voor degenen, die jij wel mag....... Laughing

Hij kan reageren op de topic, maar niet op mij. En dat heb ik heb al eerder gezegd. Als jij ook niet begrijpt wat grensoverschrijdend gedrag is wat hij keer op keer naar mij toe heeft gedaan, dan is het duidelijk dat jij hetzelfde bent.
Kijk hoe hij weer tekeer gaat tegen mij:

Je bent opnieuw met dwaze wappie-taal aan het opruien An. Dat is hier niet toegestaan en het heeft met het onderwerp ook niets te maken
Verder gedraag je je alwr als een ordinair viswijf. Ook dat is hier niet de bedoeling.

Ik ben niets aan het opruien. Het heeft alles met het onderwerp te maken, dat hij dat niet begrijpt is zijn dommigheid.
En mij dan ook nog eens een keer uitmaken voor ordinair viswijf.
Ik weet niet of jij zo tegen je vrouw praat, dat je deze taal normaal vindt tegen een vrouw, ik niet.
En hij weet best wat hij in de andere topic gedaan heeft en daar steeds maar meer een lading opgegooid en dat vergeef ik hem nooit. Niet alleen naar mij maar ook naar anderen die hij heel veel pijn heeft gedaan met zijn uitspraken en daar niets van teruggenomen heeft.

Ik mag reageren op deze topic zoals ik het zie en mijn mening geven en ik blijf daar ook bij. Punt!

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 2335
Wo Mei 18, 2022 8:32 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Quote:
De temperatuur van het zeewater in de oceanen heeft vorig jaar wereldwijd een recordniveau bereikt. Dat geldt ook voor de verzuring van het zeewater, terwijl het voortgaande smelten van de ijskappen, in combinatie met de opwarming van het water, het zeeniveau tot eveneens ongekende hoogte heeft opgestuwd. Dat concludeert de Wereld Meteorologische Organisatie (WMO) van de VN in zijn jaarlijkse rapport State of the Global Climate.

https://nos.nl/collectie/13871/artikel/2429299-oceanen-in-2021-nog-warmer-zeeniveau-hoger-en-verzuring-zeewater-neemt-toe

Heel zorgwekkend allemaal, zeker voor de toekomstige generaties.

Ja. (En ook dank voor je On-topic reageren.)

Ik herhaal nog maar eens de laatste phrase van dat NOS artikel

Quote:
Het rapport van de WMO volgt op een publicatie van het internationale klimaatpanel IPCC, waarin wordt gewaarschuwd dat de wereldwijde uitstoot van broeikasgassen snel drastisch naar beneden moet om te voorkomen dat het klimaat verder verandert, met catastrofale gevolgen.

(Kan me niet vaak genoeg herhaald worden. Leuk is het niet, maar wel nodig.)

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
20 jaar geleden: 371 ppm, 10 jaar geleden: 393 ppm, nu: 418 ppm.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8570
Wo Mei 18, 2022 8:33 pm Reageer met quote

An58 schreef:
"Ik mag reageren op deze topic zoals ik het zie en mijn mening geven en ik blijf daar ook bij. Punt!"

Dat geldt dus voor iedereen op dit forum An, ook voor Nicolaas, of je dit nu leuk vindt of niet.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

An58.1

Stamgast
Stamgast
Wo Mei 18, 2022 8:51 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
An58 schreef:
"Ik mag reageren op deze topic zoals ik het zie en mijn mening geven en ik blijf daar ook bij. Punt!"

Dat geldt dus voor iedereen op dit forum An, ook voor Nicolaas, of je dit nu leuk vindt of niet.

Je leest weer niet. Nog maar een keer dan. Hij mag hier reageren op deze topic, maar niet op mij! Duidelijk. Of weet jij ook niet als iemand NEE, zegt, het nee betekend Zijn meer mannen die daar last van hebben, dus jij misschien ook.
En blijkbaar vindt jij zijn taalgebruik naar mij ook normaal. Ook duidelijk.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2022 8:52 pm Reageer met quote

An58 schreef:

Ik mag reageren op deze topic zoals ik het zie en mijn mening geven en ik blijf daar ook bij. Punt!

Probeer dan op zijn minst on topic te reageren en dan ook wat serieuzer dan met onderstaand gebazel

Quote:

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2022 8:54 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Benneke schreef:
An58 schreef:

Je leest weer niet. Nog maar een keer dan. Hij mag hier reageren op deze topic, maar niet op mij! Duidelijk. Of weet jij ook niet als iemand NEE, zegt, het nee betekend Zijn meer mannen die daar last van hebben, dus jij misschien ook.

Ik denk dat jij niet goed leest of Benneke niet goed begrijpt.
Je hebt hier helemaal niets te vertellen meid

Roman Kent

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 4080
Wo Mei 18, 2022 9:15 pm Reageer met quote

barth. schreef:

Quote:
Het rapport van de WMO volgt op een publicatie van het internationale klimaatpanel IPCC, waarin wordt gewaarschuwd dat de wereldwijde uitstoot van broeikasgassen snel drastisch naar beneden moet om te voorkomen dat het klimaat verder verandert, met catastrofale gevolgen.

Is zeker nodig.
Ik maak me dan ook ernstig zorgen over toekomstige generaties, die zitten met de gevolgen van de klimaatverandering met alle ellende die daar uit voortvloeit en nog gaat voortvloeien en ze moeten de kosten er voor opbrengen.
Onze generaties hebben nog de voordelen geplukt voor de gevolgen zichtbaar zijn geworden en nog gaan worden van de klimaatverandering, onze welvaart steeg alleen maar, dan geldt niet voor toekomstige generaties.
Je zal maar jong zijn nu, geen leuk vooruitzicht.

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10810
Wo Mei 18, 2022 9:16 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
.
Je hebt hier helemaal niets te vertellen meid

Dat staat wel erg in schril contrast met degene met de grootste bek op forum.... Very Happy

Hoe staat het trouwens met je mondspoelen en je "drugshandeltje" hier op forum ? Very Happy

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2022 9:17 pm Reageer met quote

blueslabel.nl_1170K schreef:
Benneke heeft hier zoals gewoonlijk weer de grootste mond, maar regelmatig slaat hij zelf de plank mis!

Oeps Benneke betrapt ? Laughing

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 18, 2022 9:22 pm Reageer met quote

Trouwens om on topic te blijven....

50 jaar geleden zei ik al dat de mens over 200 jaar zal uitsterven.

Nu we 50 jaar verder zijn begint het er in ieder geval al erg op te lijken.

Om de aarde zelf hoeven we ons niet druk te maken die draait wel verder door als de mens er niet meer is.

Na de huidige dominantie van de mens, zullen andere levensvormen de aarde bevolken.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 6006
Wo Mei 18, 2022 10:04 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
barth. schreef:

Quote:

Is zeker nodig.
Ik maak me dan ook ernstig zorgen over toekomstige generaties, die zitten met de gevolgen van de klimaatverandering met alle ellende die daar uit voortvloeit en nog gaat voortvloeien en ze moeten de kosten er voor opbrengen.
Onze generaties hebben nog de voordelen geplukt voor de gevolgen zichtbaar zijn geworden en nog gaan worden van de klimaatverandering, onze welvaart steeg alleen maar, dan geldt niet voor toekomstige generaties.
Je zal maar jong zijn nu, geen leuk vooruitzicht.

Nee en hoe vervelend "opgelegde" maatregelen ook zijn, het kn gewoon niet anders, we meten wel. Hoe langer we wachten hoe drastischer de maatregelen worden. Maar zolang politici alleen maar kijken naar hun eigen belang, kiezers trekken en behouden, en kiezers niet snappen hoe urgent de situatie is zal die haast om n in te grijpen niet komen.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 6006
Wo Mei 18, 2022 10:13 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Benneke schreef:
An58 schreef:

Sorry An58, maar Nicolaas gaat toch echt over zijn eigen bijdragen en het is heel raar als jij denkt dat jij dat beslist. Het enige waar jij over kunt beslissen is over jezelf, dus gewoon zelf niet reageren op Nicolaas. Dat heb je zelf in de hand, verder heb je niemand aan een touwtje, hoe hard je ook schreeuwt.
En verder jammer dat je weer een topic vervuilt met je wappie onzin en je persoonlijke vetes. Wat je nu over Benneke insinueert vind ik minstens zo grensoverschrijdend als wat Nicolaas aan jou vroeg. Om in dezelfde beeldspraak te blijven: als je het over mijn man zou zeggen zou ik je door het beeldscherm trekken.
En verder blijf ik nu on topic, dus trek gerust het grote en vette lettertype uit de kast, mij boeit het niet.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Laatst aangepast door WillemijnF op Wo Mei 18, 2022 10:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie