De 'jeugdzonde' van Johan Derksen
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Volgende Plaats reactie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10805
Ma Mei 16, 2022 11:08 pm Reageer met quote

Vanavond is het dus zover, ze komen eraan..... Very Happy

Nou zal Talpa niet zoveel last hebben van die 14 dagen "vakantie" , ze plakken er gewoon 14 dagen aan.
Waarschijnlijk met veel meer mensen als zonder de rel.

Kassa !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1192
Di Mei 17, 2022 1:06 am Reageer met quote

humor schreef:
Vanavond is het dus zover, ze komen eraan..... Very Happy

Nou zal Talpa niet zoveel last hebben van die 14 dagen "vakantie" , ze plakken er gewoon 14 dagen aan.
Waarschijnlijk met veel meer mensen als zonder de rel.

Kassa !!

ga jij er lekker voor zitten humor?

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10805
Di Mei 17, 2022 9:23 pm Reageer met quote

Ik heb er weer ouderwets van genoten Nandes Very Happy

De terugkeer van Vandaag Inside heeft maandagavond bijna 1,5 miljoen kijkers getrokken.
Best wel flinke hoeveelheid.
Zal komende avonden wel afvlakken dat is normaal.

Vannavond weer....hoppa... Very Happy

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1441
Vr Mei 20, 2022 2:23 pm Reageer met quote

ze zagen er goed uit deze drie "heren" de rust heeft ze goed gedaan.

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3866
Vr Sep 23, 2022 2:43 pm Reageer met quote

Quote:
Als Genee vraagt of hij wel was blijven zitten, zegt Derksen: „Ja, maar ze moeten die gozer gewoon liquideren.” Hierop grapt Genee: „Kan dit er nog uitgeknipt worden? Dit zei hij niet hoor.” Derksen nuanceert hierop zijn opmerking, omdat hij elimineren bedoelde. „Wilfred weet heel goed wat ik bedoel. Maar dat is leuke tv. Ze moeten hem uit die Kamer schoppen wegens aanhoudend wangedrag.”

https://www.metronieuws.nl/televisie/2022/09/johan-derksen-thierry-baudet-vandaag-inside/
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1038748038/om-duikt-in-liquidatie-opmerking-johan-derksen

Nu gaat het OM onderzoek doen naar deze uitspraak.

Ik die uitzending gezien en Derksen gaf meteen toe dat hij zich versprak en elimineren bedoelde ipv liquideren.
Nu wil Baudet aangifte gaan doen.

Wat een ophef om niets.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5881
Vr Sep 23, 2022 3:12 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Quote:
Als Genee vraagt of hij wel was blijven zitten, zegt Derksen: „Ja, maar ze moeten die gozer gewoon liquideren.” Hierop grapt Genee: „Kan dit er nog uitgeknipt worden? Dit zei hij niet hoor.” Derksen nuanceert hierop zijn opmerking, omdat hij elimineren bedoelde. „Wilfred weet heel goed wat ik bedoel. Maar dat is leuke tv. Ze moeten hem uit die Kamer schoppen wegens aanhoudend wangedrag.”

https://www.metronieuws.nl/televisie/2022/09/johan-derksen-thierry-baudet-vandaag-inside/
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1038748038/om-duikt-in-liquidatie-opmerking-johan-derksen

Ik die uitzending gezien en Derksen gaf meteen toe dat hij zich versprak en elimineren bedoelde ipv liquideren.

Wat een ophef om niets.

Volkomen kansloos natuurlijk, maar Baudet heeft weer aandacht en daar gaat het om.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Antw.: 530
Vr Sep 23, 2022 3:15 pm Reageer met quote

Hopelijk gaat Baudet aangifte doen en hopelijk lukt het hem om een veroordeling te krijgen. Dan kunnen namelijk gelijk alle uitspraken van die partij voor de rechter gebracht worden. Gezien de dan ontstaande juridische prudentie heeft ons fascistisch mannetje (hij noemt zich zelf uiterst rechts, maar mannetjes die hun medewerkers over tribunalen laten spreken, die mensen in het onderwijs van bepaalde partijen op lijsten wil laten zetten, die mensen naar weg zet op twitter met naam toenaam en adres enz waardoor die mensen te maken krijgen met persoonlijke aanvallen voor hun deur en bescherming nodig hebben, die persoonlijke opleidingen etc erbij haalt om aan te tonen dat er politici in Nederland opgeleid zijn door de geheime dienst etc etc→ dat zijn gewoon fascistische streken en voor mij dus fascisten.) dan voor elkaar gekregen dat het veroordeelt is en dat hij dus ook veroordeelt kan worden.

Toppie joppie! Is het gelijk klaar met die nare onzin en kunnen we weer via het normale debat met elkaar van mening verschillen, zoals het heurt in Nederland.
Heeft Veronica inside toch nog iets goeds voorgebracht dat meer is als humor waar je wel of niet van houdt.

Roos634

Stamgast
Stamgast
Antw.: 126
Za Sep 24, 2022 12:58 am Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Quote:

Wat een ophef om niets.

Elimineren, ik moest het opzoeken wat de betekenis precies was.
Ik wist niet goed wat het verschil was met liquideren.

Elimineren
Elimineren logo #1010
1) Afschaffen 2) Buiten werking stellen 3) Doden 4) Liquideren 5) Opdoeken 6) Uit de weg ruimen 7) Uitdrijven van geesten Cool Uitmaken 9) Uitroeien 10) Uitschakelen 11) Uitstoten 12) Vernietigen 13) Verwijderen 14) Wegcijferen 15) Wegdoen 16) Weglaten 17) Wegnemen 1Cool Wegwerken
Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Elimineren/1

Weinig verschil dus.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Sep 24, 2022 12:29 pm Reageer met quote

Goed punt Roos, maar gezien het brede spectrum aan betekenissen zal een béétje advocaat er gehakt van maken denk ik zo, mocht het al tot een rechtzaak komen.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3866
Za Sep 24, 2022 1:19 pm Reageer met quote

Hoe hij het ook gezegd heeft, hij heeft in elk geval direct in de uitzending gezegd dat hij het anders bedoelde.

En al helemaal dat het OM hier aandacht aan gaat besteden, zonde van hun tijd.
Ik vermoed dat Baudet ook helemaal geen aangifte gaat doen, is enkel publiciteit wat het hem oplevert en die heeft hij al teveel.

Gezien de uitspraken die Baudet zelf doet, is de verspreking van Derksen die hij onmiddellijk recht zet, gedoe om niets.

Roos634

Stamgast
Stamgast
Antw.: 126
Za Sep 24, 2022 1:26 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Goed punt Roos, maar gezien het brede spectrum aan betekenissen zal een béétje advocaat er gehakt van maken denk ik zo, mocht het al tot een rechtzaak komen.

Gehakt van de vegetarische slager? We houden het wel groen. Very Happy

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Sep 24, 2022 2:06 pm Reageer met quote

Roos634 schreef:
WillemijnF schreef:

Gehakt van de vegetarische slager? We houden het wel groen. Very Happy

Yep en advocaat met slagroom. Vegan hoeft nu ook weer niet.

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2448
Za Sep 24, 2022 2:27 pm Reageer met quote

Van mij mogen zowel Johan Derksen als Baudet uit het publieke oog verdwijnen. Beiden op hun manier onsmakelijke heerschappen.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Za Sep 24, 2022 6:35 pm Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:
Van mij mogen zowel Johan Derksen als Baudet uit het publieke oog verdwijnen. Beiden op hun manier onsmakelijke heerschappen.

Ai, Life→ ik vind het een vergelijking die niet opgaat. Van Derksen hou je wel of niet, maar is verder iemand die niet echt het verschil gaat maken (denk ik zo). Baudet is een totaal ander verhaal. Die heeft een hele partij achter zich, die wordt gesteund vanuit Rusland en houdt er een fascistische denkwijze op na. Ik vind dat voor onze democratie een gevaarlijk iets.

Derksen vind ik dat totaal niet van.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29901
Za Sep 24, 2022 7:04 pm Reageer met quote

Baudet gaat ook het verschil niet maken. Natuurlijk heeft hij wel een bepaalde groep aanhangers, dat zul je altijd wel blijven houden. Maar denk dat het gros van de mensen hem niet eens meer serieus neemt. Zich zelfs schamen om met hem in verband gebracht te worden.

Hij leeft in een parallelle wereld en heeft alle contact met de werkelijkheid verloren.

Die schuift langzaam maar zeker terug in de vergetelheid.

Faber quisque fortunae suae

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2448
Za Sep 24, 2022 7:06 pm Reageer met quote

Pien2022 schreef:

Ai, Life→ ik vind het een vergelijking die niet opgaat. Van Derksen hou je wel of niet, maar is verder iemand die niet echt het verschil gaat maken (denk ik zo). Baudet is een totaal ander verhaal. Die heeft een hele partij achter zich, die wordt gesteund vanuit Rusland en houdt er een fascistische denkwijze op na. Ik vind dat voor onze democratie een gevaarlijk iets.

Ze zijn niet te vergelijken natuurlijk, maar iemand die grappend en grollend een jeugdzonde opbiecht wat in werkelijkheid een verkrachting is, mag van mij van de buis.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Za Sep 24, 2022 7:26 pm Reageer met quote

Dat snap ik. Toevallig keek ik live en ik was stomverbaasd over het gebeuren en zei tegen mijn man→ "die man biecht een verkrachting op en iedereen lacht". Ik vond het zo bizar. Later kwam er zo'n rel van, daar heb ik me van gedistantieerd. Ik heb er in mijn werk teveel van gezien. Vandaar dat ik altijd pas bij de verdere discussies.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Sep 24, 2022 7:39 pm Reageer met quote

Pien2022 schreef:

Ze zijn niet te vergelijken natuurlijk, maar iemand die grappend en grollend een jeugdzonde opbiecht wat in werkelijkheid een verkrachting is, mag van mij van de buis.

Mee eens, het soort mannen dat klaagt dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen en het vervolgens zegt. " Grappen" over homo's, transgenders, zwarte mensen, vrouwen en dus ook verkrachting....weg ermee. Elimineren hoeft niet, maar van de buis... graag.

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 297
Za Sep 24, 2022 9:58 pm Reageer met quote

Toch wel vreemd dat er in een andere topic een hele rel ontstond toen Don iets zei over Rutte en Kaag en hij en iedereen die wisten dat hij het niet zo bedoelde anderen over zich heen kreeg. Want dat soort dingen mag je toch niet zeggen en kan niet en weet wat de gevolgen daarvan zijn.

En dezelfde personen die toen zo tegen Don en degene die vertelde dat hij het niet zo meende ingingen, nu geen probleem hebben met de uitspraken van Johan Dercksen over het Liquideren of elimineren van Thierry Baudet.
Heel erg vreemd.

Die Johan Dercksen moet gewoon van de tv af. Als dit normaal gevonden wordt dat hij dit soort uitspraken doet. Eerst die hele toestand over die verkrachting waarvan ik toen al vond, dat ze zo'n persoon niet meer mogen toelaten op tv en nu dit weer. Maar ja we hebben het hier niet over Rutte of Kaag.
Vergeten wordt dat ook Thierry Baudet een mens is of je het nou met hem eens bent of niet. En doodsbedreiging of een uitspraak hierover, blijft een doodsbedreiging.
En even voor de goede orde ik ben geen Thierry Baudet fan en ik stem ook niet op hem en zijn partij, anders krijg ik dat weer voor de zoveelste keer.

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 653
Za Sep 24, 2022 10:20 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Toch wel vreemd dat er in een andere topic een hele rel ontstond toen Don iets zei over Rutte en Kaag en hij en iedereen die wisten dat hij het niet zo bedoelde anderen over zich heen kreeg. Want dat soort dingen mag je toch niet zeggen en kan niet en weet wat de gevolgen daarvan zijn.

En dezelfde personen die toen zo tegen Don en degene die vertelde dat hij het niet zo meende ingingen, nu geen probleem hebben met de uitspraken van Johan Dercksen over het Liquideren of elimineren van Thierry Baudet.
Heel erg vreemd.

Die Johan Dercksen moet gewoon van de tv af. Als dit normaal gevonden wordt dat hij dit soort uitspraken doet. Eerst die hele toestand over die verkrachting waarvan ik toen al vond, dat ze zo'n persoon niet meer mogen toelaten op tv en nu dit weer. Maar ja we hebben het hier niet over Rutte of Kaag.
Vergeten wordt dat ook Thierry Baudet een mens is of je het nou met hem eens bent of niet. En doodsbedreiging of een uitspraak hierover, blijft een doodsbedreiging.
En even voor de goede orde ik ben geen Thierry Baudet fan en ik stem ook niet op hem en zijn partij, anders krijg ik dat weer voor de zoveelste keer.

Scherp opgemerkt An! Hier heb je zeker een punt!

Pagina 21 van 22 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Volgende

Plaats reactie