Nieuwe hepatitis variant?
Gezondheid & zorg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 527
Di Apr 19, 2022 1:08 am Reageer met quote

LuciaT schreef:
Het is erg kort door de bocht om iedereen die bepaalde links plaatst gelijk in de hoek van
neo nazi of antisemiet te zetten. Niet iedere complotdenker is antisemiet of neo nazi.

An is in de gelegenheid gesteld zich te distantieren en heeft geweigerd lees ik
Doen we tegenwoordig aan heropvoeding hier? Wel, niets verbaast me meer hier.

Eigenlijk komt het hier op neer: An houdt er andere denkbeelden op na die niet de onze zijn dus willen we dat ze van dit form verdwijnt.

We willen ons forum delen met gelijkgestemden. Rechtschapen in denken en op hoog niveau discussieren.

Waar Klaas op uit is, is zijn vooroordeel over An bevestigd te willen zien

Weet je wat het is Lucia als zij geen gelijk krijgen en geen antwoord op hun uitlokkende vragen, gaan ze gemeen worden en maken ze me voor van alles uit. En dat noemen ze dan op een volwassen manier discussieren. Ik heb heel veel uitgelegd, zeker hoe het komt dat ik geen vaccin heb genomen en niet kan nemen en er dan maar van alles aanplakken wat niet bij me hoort is heel erg laag en daar distantieer ik me van. Ik heb geen zin meer om met deze mensen te praten simpelweg omdat dit niet de mensen zijn waar ik mee om wil gaan, daar kies ik niet voor. Als ze zeggen links te zijn, wat toch gezien wordt als sociaal dan vraag ik me af waar dat aan te zien is in hun gedrag.
Ik ben niet van rechts extremistische partijen, ik stem er niet op, ook al meerdere keren gezegd hier, maar het komt ze beter uit mij wel daar te plaatsen, want dan kan je trappen. En dat alles om hun gelijk te halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15702
Di Apr 19, 2022 1:15 am Reageer met quote

An58 schreef:
Weet je wat het is Lucia als zij geen gelijk krijgen en geen antwoord op hun uitlokkende vragen, gaan ze gemeen worden en maken ze me voor van alles uit. En dat noemen ze dan op een volwassen manier discussieren. Ik heb heel veel uitgelegd, zeker hoe het komt dat ik geen vaccin heb genomen en niet kan nemen en er dan maar van alles aanplakken wat niet bij me hoort is heel erg laag en daar distantieer ik me van. Ik heb geen zin meer om met deze mensen te praten simpelweg omdat dit niet de mensen zijn waar ik mee om wil gaan, daar kies ik niet voor. Als ze zeggen links te zijn, wat toch gezien wordt als sociaal dan vraag ik me af waar dat aan te zien is in hun gedrag.
Ik ben niet van rechts extremistische partijen, ik stem er niet op, ook al meerdere keren gezegd hier, maar het komt ze beter uit mij wel daar te plaatsen, want dan kan je trappen. En dat alles om hun gelijk te halen.
Natuurlijk, door jouw bril bezien. In normaal Nederlands noemen we zo'n betoog de vermoorde onschuld uithangen.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6290
Di Apr 19, 2022 1:23 am Reageer met quote

Willemijn schreef:
Jij stelt dat er wordt gecensureerd. Ik vraag door wie dan en waarom. Dat lijkt me een hele legitieme vraag.

En precies op die vraag weiger je al weken, op verschillende topics, antwoord te geven.

An schreef:

En dat is mijn goed recht!

Wanneer je nu eens zou beginnen gewoon eenvoudige vragen die je oproept met je uitspraken te beantwoorden in plaats van er zo omheen te blijven draaien. De msm in heel hun politieke diversiteit in een land als Nederland houden diverse dingen achter met name op het gebied van vaccinaties voor wat betreft hun verschrikkelijke bijwerkingen die het middel erger dan de kwaal maken.
Dat heb je op het forum al diverse malen geponeerd.
Je moet kunnen begrijpen dat je daarmee de vraag opwerpt wie daarvoor zorgt, wie daarachter zit dat die informatie de gewone media niet bereikt. Deze zouden er een geweldige scoop mee hebben indien die informatie zou kloppen, dat zou hoge ogen gooien, een krant als de Telegraaf zou ervan smullen alleen al vanwege de sensatie. Maar ook serieuzere kranten zouden normaal gesproken geen moment aarzelen dergelijk buitengewoon belangwekkend nieuws te publiceren.

Toch verschijnen die berichten van verlammingen en hartfalen onder jongeren tgv de vaccinaties níet in die veelheid van kranten en bladen die we hier kennen.

Dat kan aan twee dingen liggen: de wetenschap dat die 'informatie' eenvoudigweg niet klopt maar bedacht is als poging de maatschappij te ontregelen door veelal neo-nazistische groepjes of individuën.

Of die berichten worden niet gepubliceerd doordat de media daarin gehinderd worden op de een of andere wijze.

Dat laatste is volgens jou het geval en dus luidt de vraag dan: wie verhindert de media deze schokkende berichten over de gevolgen van de vaccinaties onder jongeren te publiceren?

Waarom zo moeilijk doen An? Jij hebt je meer geëvolueerd dan wij, jij wéét deze dingen. Waarom deel je die kennis niet met ons?

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 527
Di Apr 19, 2022 4:41 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
An58 schreef:
WillemijnF schreef:

Jij bent degene die stelt dat je op internet alleen de informatie kunt vinden van de MSM. Nu kom je daarop terug. Dat klopt dus al niet.

Ach wat erg dat het niet klopt, krijg ik nu een onvoldoende van de juf?

Wat een sterke reactie An58.Vind je het zelf ook niet kinderachtig?

Wat is er mis met serieus ingaan op wat jij zelf hier neerzet? Dat heeft niets met gehakketak te maken maar alles met serieus discussiëren.

Vind je nu zelf dat hier serieus wordt gediscussieerd?

Ik vind dat behoorlijk wat mensen proberen uiterst serieus te discussiëren.Maar dat is moeilijk als iemand iets als feiten presenteert en dat niet kan waarmaken en vervolgens gaat jij-bakken. Jij wil dat we alles wat je zegt voor zoete koek slikken en nee, dat gaat niet lukken.
Op internet kun je genoeg vinden over wat discussiëren is en wat de basisregels zijn. Die kan ik je ook vertellen als je daar behoefte aan hebt

Heel normaal en volwassen dus. Ik zit je niet dwars, ik vraag door en als je overtuigd bent van je gelijk zou het je weinig moeite kosten om inhoudelijk te antwoorden, toch?

De vraag is alleen of ik daar ook zin in heb, want ik hoef niet te doen wat jij wil, ik hou niet zo van mensen die macht over een ander uitoefenen en zo hun wil opleggen!

Dat heeft niets te maken met een ander je wil opleggen, maar alles met de regels rond discussiëren. Kun je ook de forumregels op nalezen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar als je je niet houdt aan de basisregels kun je niet verwachten dat anderen je serieus nemen.

Jij stelt dat er wordt gecensureerd. Ik vraag door wie dan en waarom. Dat lijkt me een hele legitieme vraag.

En precies op die vraag weiger je al weken, op verschillende topics, antwoord te geven.

En dat is mijn goed recht!

Zeker, maar dan mag je toch niet in alle ernst verwachten serieus genomen te worden? Alles wat je zegt mist volledige onderbouwing. En alles wat er hier gebeurt heb je echt over jezelf afgeroepen. Vind ik.

Ja, Willemijn alles wat jullie tegen me zeggen, de ene opmerking na de andere heb ik over mezelf afgeroepen? Ik ben een vreselijk ellendig mens die andere alleen maar kwaad wil doen. Ik ben een wappie, ik ben een anti-vaxxer, ik ben een landverrader, ik ben een narcist, ik ben een nazi, ik ben een complotdenker, ik ben een bedreiging voor de mensheid, ik ben een viswijf, ik ben van FvD, Thierry Baudet aanhanger, Poetinlover, dat zijn even de dingen die ik hier over me heen gekregen heb en ik zal er zeker nog wat vergeten zijn en natuurlijk heb ik dat allemaal over mezelf afgeroepen. Ik ben een verschrikking, toch?

Ook erg fijn dat je daarmee ook mijn familie onderuithaalt, die in het verzet hebben gezeten in WWII en Joodse mensen in huis hebben gehaald en Joodse mensen hebben beschermd met gevaar voor eigen leven. Dus dank je en anderen hier dat jullie niet alleen nu mijn naam bezoedeld hebben maar ook nog eens een keer mijn familieleden die niet meer leven, want zij hebben hun normen en waarden aan mij doorgegeven.

En dan heb ik het nog niet over mijn overleden man, die mij als enige het allerbeste kende en weet hoe ik was en ben, ik vraag me dan af als hij dit ziet hoe hij zich voelt.

Laatst aangepast door An58.1 op Di Apr 19, 2022 6:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6290
Di Apr 19, 2022 4:53 pm Reageer met quote

is het niet veel gemakkelijker om gewoon antwoord te geven op de vraag door wie de media naar jouw mening gecensureerd worden An

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 14464
Di Apr 19, 2022 6:06 pm Reageer met quote

up

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 4044
Di Apr 19, 2022 7:06 pm Reageer met quote

Quote:
In Nederland zijn in de eerste maanden van dit jaar vier jonge kinderen zo ziek geworden van leverontsteking dat een levertransplantatie noodzakelijk was, laat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) desgevraagd weten. “Normaal gebeurt dat ongeveer vier keer in een heel jaar”, zegt een woordvoerder van het instituut.

Het wetenschappelijke tijdschrift Science meldde onlangs dat in het Verenigd Koninkrijk de helft van de zieke kinderen positief testte op een adenovirus. Dat is een verkoudheidsvirus.

Het coronavirus zelf zou mogelijk wel een rol kunnen spelen, net als blootstelling aan onbekende gifstoffen, aldus het gezaghebbende blad.

https://www.trouw.nl/binnenland/who-zoekt-uit-waarom-in-europa-het-aantal-jonge-kinderen-met-acute-hepatitis-stijgt~b006a296/

Heftig als zelfs een levertransplantatie nodig is Shocked

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 2333
Di Apr 19, 2022 7:36 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Quote:
In Nederland zijn in de eerste maanden van dit jaar vier jonge kinderen zo ziek geworden van leverontsteking dat een levertransplantatie noodzakelijk was, laat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) desgevraagd weten. “Normaal gebeurt dat ongeveer vier keer in een heel jaar”, zegt een woordvoerder van het instituut.

Het wetenschappelijke tijdschrift Science meldde onlangs dat in het Verenigd Koninkrijk de helft van de zieke kinderen positief testte op een adenovirus. Dat is een verkoudheidsvirus.

Het coronavirus zelf zou mogelijk wel een rol kunnen spelen, net als blootstelling aan onbekende gifstoffen, aldus het gezaghebbende blad.

https://www.trouw.nl/binnenland/who-zoekt-uit-waarom-in-europa-het-aantal-jonge-kinderen-met-acute-hepatitis-stijgt~b006a296/

Heftig als zelfs een levertransplantatie nodig is Shocked

Ja, heftig, en vooral als je erbij beseft dat het om heel jonge kinderen gaat.

Nu.nl heeft een zelfde soort artikel als het artikel in trouw.

https://www.nu.nl/binnenland/6196029/onderzoek-naar-opvallende-stijging-acute-hepatitis-onder-jonge-kinderen.html

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
20 jaar geleden: 371 ppm, 10 jaar geleden: 393 ppm, nu: 418 ppm.

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 4044
Di Apr 19, 2022 7:53 pm Reageer met quote

barth. schreef:

Ja, heftig, en vooral als je erbij beseft dat het om heel jonge kinderen gaat.

Nu.nl heeft een zelfde soort artikel als het artikel in trouw.

https://www.nu.nl/binnenland/6196029/onderzoek-naar-opvallende-stijging-acute-hepatitis-onder-jonge-kinderen.html

Hopen dat ze gauw de oorzaak kunnen achterhalen, het zal je kind maar wezen Sad
Het ligt in elk geval niet aan vaccinaties, dus geen bijwerking ervan (gelukkig maar)

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie