Hoortoestellen uitproberen.....
Gezondheid & zorg
Plaats reactie

LuciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 166
Di Nov 16, 2021 12:57 am Reageer met quote

Vorige week donderdagochtend de hoortoestellen opgehaald en nu 6 weken uitproberen. Alle geluiden kwamen knalhard binnen. Diezelfde middag de drukke AH binnengelopen. Lieve hemel wat een lawaai! Met Sint Maarten 8 kin deren gelijkertijd aan de deur te 'zingen'.
Toen was ik het een beetje zat. Uit die dingen en de volgende dag opnieuw uitproberen.
Het schijnt te wennen en zo niet worden ze beter afgesteld.

Wel fijn dat ik nu goed muziek kan luisteren zonder vervorming. Aankomende week de app op mijn smartphone zetten zodat ik hem kan instellen zonder te priegelen aan die knopjes. En alle programma's ook.
Lieve mensen, wat een geweldig apparaat😊

Vandaag lijkt het een stuk beter te gaan en als je aan 1 kant helemaal niets meer hoorde dan komt er veel geluid ineens binnen Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1191
Di Nov 16, 2021 1:35 am Reageer met quote

een super uitvinding, in het begin ook verbaasd over alle geluiden die je ineens hoort, het kraken van een krant, de regen buiten, geluiden in de auto enz enz.
Het wennen duurde geen dag in het begin wat jeuk in de oren maar, op het moment van uit doen voelt dat niet prettig.

top apparaatjes.

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 128130
Di Nov 16, 2021 8:56 am Reageer met quote

Een vraagje, welke gehoortoestellen hebben jullie, die op batterijen of de nieuwste toestellen die je moet opladen in een houder die je in het stopcontact moet steken ? Ik moet namelijk volgend jaar weer nieuwe, maar weet niet welke ik zal kiezen. Die ik nu 4 jaar heb ben ik niet zo tevreden over.

LuciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 166
Di Nov 16, 2021 2:39 pm Reageer met quote

Elvira, ik heb ze van het merk Bernafon en deze zijn oplaadbaar. Omdat het voor mij de eerste keer is dat ik hoortoestellen heb, kan ik dus niet vergelijken met andere soorten.

Ik heb gekozen voor oplaadbare omdat makkelijk is dan het gepiel met batterijtjes.
Wat ook meespeelt is dat ik artrose heb in mijn handen en vingers, dus oplaadbaar is dan handiger.

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 128130
Wo Nov 17, 2021 1:08 pm Reageer met quote

Bedankt Lucia, ik snap het van vergelijking. Ik heb tot nu toe die met batterijen, want die anderen waren er nog niet 4 jaar geleden. Om de 5 jaar mag je nieuwe kopen. Want dan krijg je vergoeding van de verzekering. Natuurlijk altijd eerder, maar dan moet je volle pont betalen en dat doe ik niet. Zorgverzekering is al duur genoeg.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie