50 plus roddelrubriek ...
Media, lezen & muziek
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6103
Za Mrt 06, 2021 3:39 pm Reageer met quote

Aftrap:

Meghan en Harry, en.... the Queen, het instituut.

Vrijwel alles wat we van deze mensen weten is kennis door achterklap. Bv Meghan zou personeel weggepest hebben, Harry zou het met zijn broer William aan de stok hebben enz enz

Bij wie ligt je sympathie en waar baseer je die op?

andere onderwerpen van roddel en achterklap ook welkom

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent

Laatst aangepast door NicolaasP op Zo Mrt 07, 2021 11:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 41761
Za Mrt 06, 2021 5:06 pm Reageer met quote

Niemand hoeft van mij dood hoor Klaas.
Maar ik heb mijn twijfels over Prins Philip.

Aanstaande dinsdag avond op net 5 wordt het intervieuw uitgezonden
met Ophra Winfrey en Prins Harry met Megan.

Achter de wolken schijnt de zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5792
Zo Mrt 07, 2021 2:31 am Reageer met quote

Wat een flauwekul topic, hoe oud ben je?
Het is te merken dat 50 plus hard achteruit gaat!

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1196
Zo Mrt 07, 2021 2:52 am Reageer met quote

redone schreef:
Wat een flauwekul topic, hoe oud ben je?
Het is te merken dat 50 plus hard achteruit gaat!

dus omdat iemand hier een topic van maakt gaat 50 plus hard achteruit?

iets wat de wereld blijkbaar meer bezig houdt op dit moment dan de corona.

Het zal mij verder worst wezen.

Thirza61.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Zo Mrt 07, 2021 2:55 am Reageer met quote

Dit doet me denken aan bladen als Weekend, Party, Privé en al dat soort pulpbladen. Niet aan mij besteed!
Ik begrijp niet waar die fascinatie vandaan kom al almaar te wroeten in het privé leven van anderen. Het is zó goedkoop!

redone

Superlid
Superlid
Zo Mrt 07, 2021 3:08 am Reageer met quote

Nandes in zijn totaliteit gaat het hier achteruit, en dit benadrukt het maar weer, en daar ben ik zelf ook schuldig aan, de prikkers stellen niets meer voor, foto vd dag wordt steeds minder en de fotowedstrijd is op zijn retour, dus als je wilt roddelen , voila!
Maar is mijn mening!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 07, 2021 11:43 am Reageer met quote

Zijn de Nederlandse roddelbladen en roddelprogramma's als RTL-boulevard en VI zoiets minderwaardigs? Het is wat Nandes zegt: de onderwerpen ervan houden de mensen vaak meer bezig dan corona, en dat zou op dit forum niet het geval zijn, of indien dat wél zo zou blijken te zijn en we daar uiting aan zouden geven dan "is dit forum daarmee op zijn retour" Redone ?

Over Meghan, ik aarzel nog, weet nog niet zeker of ik voor of tegen haar moet zijn, maar ze houdt de gemoederen wel enorm bezig.
Over Harry maak ik mij zorgen. Wanneer ze de draak zou zijn waarvoor men haar in de pers veelal wil uitgeven, dan houdt dit huwelijk natuurlijk niet lang stand. En wat moet die jongen dan....

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29909
Zo Mrt 07, 2021 11:59 am Reageer met quote

Tja, als dit de manier is om een forum voor 50plussers aan de gang te houden is mijns inziens het absolute nulpunt wel bereikt...

Maar goed, ieder zijn/haar lol...

Het zal mij eerlijk gezegd worst zijn wat die zogenaamde Bekende Nederlanders (en dito buitenlanders) in en buiten de slaapkamer uitspoken...

Faber quisque fortunae suae

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8551
Zo Mrt 07, 2021 2:24 pm Reageer met quote

Al die roddelbladen kan je onder de noemer "Riooljournalistiek" plaatsen.
Het lijkt mij nou niet dat er iemand op deze site daar aan mee wil doen. Ik in ieder geval niet.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3875
Zo Mrt 07, 2021 3:19 pm Reageer met quote

Wat betreft Meghan Markle en Prins Harry en het Britse koningshuis, daar doen echt niet alleen de roddelbladen aan mee, alle serieuze kranten berichten er ook over, zoals de Volkskrant, Trouw en het NRC.
Het interview dat ze geven met Oprah Winfrey haalt alle voorpagina's, dus het afdoen als pulp lijkt me niet gerechtvaardigd.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 07, 2021 4:02 pm Reageer met quote

Klopt Dagmar. Geen idee waar Redone , Tympaan en Benneke nu zo de smoor over in hebben. Ze missen misschien de tijd van De Belg, Humor, Fyrato enz. waarop het niveau van dit forum natuurlijk een stuk hoger lag.

Meghan brengt met haar uitlatingen stormen teweeg die sinds Diana niet zijn voorgevallen binnen en tav het Engelse koningshuis hetgeen de hele wereld bezighoudt en natuurlijk ook amuseert.

Wat zijn de ambities, de intenties/strevingen van Meghan? Geld, macht, aanzien? Of wil heeft zij meer geestelijke, filosofische, emancipatorische ambities?

Roman Kent

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8551
Zo Mrt 07, 2021 4:25 pm Reageer met quote

[quote="NicolaasP"]Klopt Dagmar. Geen idee waar Redone , Tympaan en Benneke nu zo de smoor over in hebben. Ze missen misschien de tijd van De Belg, Humor, Fyrato enz. waarop het niveau van dit forum natuurlijk een stuk hoger l/quote]

Het feit dat ik niet warm loop, om het maar zachtjes uit te drukken, voor een roddelrubriek, komt omdat ik er niet van hou te grasduinen in het privéleven van andere mensen.

Trouwens bij mij wek je de indruk dat jij er meer de smoor in hebt dat er een aantal mensen niet mee willen doen met jouw roddelrubriekje.

Op jouw eerste post stelde je een vraag, daar heb ik op geantwoord en kennelijk ben je niet blij met mijn antwoord, dat is jammer voor jouw, maar jouw sneer rolt gelukkig makkelijk vanaf mijn brede rug.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 07, 2021 4:38 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Het feit dat ik niet warm loop, om het maar zachtjes uit te drukken, voor een roddelrubriek, komt omdat ik er niet van hou te grasduinen in het privéleven van andere mensen.

Privéleven, grasduinen? Heb je wel enig idee waar je op reageert hier?
Ik ben oprecht nieuwsgierig naar de reden/oorzaak van je boosheid Benneke

Roman Kent

redone

Superlid
Superlid
Zo Mrt 07, 2021 4:53 pm Reageer met quote

Volgens mij snak je naar aandacht Nicolaas met je onzin topics, zoals " raar maar waar" en dit, maar als je je daar prettig bij voelt, vooral doen!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Mrt 07, 2021 5:21 pm Reageer met quote

Het spijt me echt verschrikkelijk Redone, heb vooraf echt niet geweten jou en Benneke met genoemde topics zo'n pijn te doen.

Roman Kent

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29909
Zo Mrt 07, 2021 6:35 pm Reageer met quote

Wees niet bevreesd. Mij doe je er geen pijn mee. En ik heb er ook niet de smoor over in.

Ik heb enkel maar geen enkele behoefte aan geroddel over wie dan ook.

Ik ga er ook verder niet aan meedoen..

Faber quisque fortunae suae

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 41761
Zo Mrt 07, 2021 6:40 pm Reageer met quote

Ik zou Klaas weleens willen zien, als hij de hele dag achterna gezeten wordt door de paparazzi Cool

Achter de wolken schijnt de zon

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 871
Zo Mrt 07, 2021 7:13 pm Reageer met quote

De titel van dit topic is : 50plus roddelen over .......

Wat is roddelen ? antwoord : Roddelen is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken - in ongunstige zin en vaak onwaar - zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is. Roddelen kan deel uitmaken van pesten. ( vlgs wikipedia )

https://nl.wikipedia.org/wiki/Roddel
.... en dat vind jij leuk Nicolaas P om je daar schuldig aan te maken Question

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15557
Zo Mrt 07, 2021 9:22 pm Reageer met quote

Als ik nieuwelingen begroet vermeld ik er soms bij dat het 50plusser forum voor elk wat wils heeft. Er zijn subfora waarin ik hoogstens eens per jaar weleens een blik werp als ik er al eens kijk maar me niet kan voorstellen me er ooit te manifesteren en dat geldt ook voor sommige discussies in secties waar ik wel actief ben, laat staan met gezeur erover. Iedereen die vindt dat het peil van het forum daalt met een roddelrubriek moet de hand maar eens in eigen boezem steken en bijdragen leveren die wel aan de kwaliteitsnormen (welke?) voldoen. Zolang er geen sprake is van schade zie ik het probleem niet.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Thirza61.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Zo Mrt 07, 2021 10:28 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Als ik nieuwelingen begroet vermeld ik er soms bij dat het 50plusser forum voor elk wat wils heeft. Er zijn subfora waarin ik hoogstens eens per jaar weleens een blik werp als ik er al eens kijk maar me niet kan voorstellen me er ooit te manifesteren en dat geldt ook voor sommige discussies in secties waar ik wel actief ben, laat staan met gezeur erover. Iedereen die vindt dat het peil van het forum daalt met een roddelrubriek moet de hand maar eens in eigen boezem steken en bijdragen leveren die wel aan de kwaliteitsnormen (welke?) voldoen. Zolang er geen sprake is van schade zie ik het probleem niet.

En dat zegt iemand die gelijk een nieuw forumlid tegen de schenen schopt en vertellen wil waar het forum wel en niet voor is?
Die een nieuw lid even vertelt aan welke normen het meediscussiëren hoort te voldoen. Jij weet toch altijd zo goed wat die kwaliteitseisen zijn, althans je bent een kei in deze andere forumleden voor te houden.

Doe toch niet zo schijnheilig!

Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats reactie