Absurd, zo vroeg winkelen
Voorstellen en persoonlijke berichten
Plaats reactie

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1429
Do Okt 08, 2020 8:15 pm Reageer met quote

De wekker zetten om veilig te winkelen’ Nu moeten we tussen 7 en 8 uur naar de supermarkt! Dacht het niet !!!.

Meer iets voor de thuiswerkers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 864
Do Okt 08, 2020 8:21 pm Reageer met quote

Het is geen moeten .... we mogen tussen 7 uur en 8 uur boodschappen doen bij de supermarkt als je dit veiliger vind dan de rest van de openingsuren .

Briesje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9014
Do Okt 08, 2020 8:36 pm Reageer met quote

We moeten niet, we kunnen dat doen als we dat willen.
Ik heb het steeds gedaan maar ik schuif nu elke week een stukje naar later op.
En wat blijkt, het is hier dan nog steeds erg rustig in de Plus supermarkt.
Trouwens één keer in de week vroeger opstaan daar heb ik beslist geen moeite mee.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15533
Do Okt 08, 2020 9:32 pm Reageer met quote

Ik doe meer dan eens om een uur of zeven 's avonds boodschappen in diverse supermarkten, stuk voor stuk zo goed als uitgestorven op dat tijdstip. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat overal het geval is.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 223
Do Okt 08, 2020 10:07 pm Reageer met quote

Een kleine supermarkt hier dichtbij adviseerde ook om 's avonds tussen 7 en 8 uur te komen. Dus gisteren gedaan, wel, weinig mensen maar na 10 minuten een groep jongeren de winkel in. Want naast de winkel is ook een Turks eettentje.

Bij AH XL is het 's avonds altijd druk.
Ik ging om 7 uur 's morgens maar nu het donker is durf ik niet meer met de rollator langs een park in het donker. Ik ga nu later en 1 keer per week naar AH en de rest haal ik bij die kleine buurtsuper voor 8 uur 's morgens, want na 8 uur beginnen hier de scholen naar de super en komen de moeders winkelen.
Hier in de wijk is ook een Lidl, daar kom ik al maanden niet omdat men huttemutteje op elkaar staat bij de kassa. Later op de dag moet je hier niet in het winkelcentrum komen want daar bestaat covid-19 niet. Mad

En als het helemaal niet gaat dan maar thuis laten bezorgen.

De laatste tijd zijn hier in de wijk 3 ouderen waarvan 2 met rollator bedreigd en bestolen. Ik pas dus goed op.

Zondagochtend om half 10 is het nog heel rustig bij AH hier. Dus zondagsmorgens de boodschappen voor de hele week.

Briesje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9014
Vr Okt 09, 2020 11:21 am Reageer met quote

Wat ik wel heel prettig vind is dat je bij Plus voordat je naar binnen gaat je handen en het boodschappenwagentje in een apparaat kunt ontsmetten.
De handscanner maak ik ook even schoon met een schoonmaakdoekje.
De boodschappen kunnen dan meteen de tas in en betalen gaat daarna snel en contactloos met de smartphone, ideaal.
Bij de uitgang kun je dan je handen nogmaals ontsmetten.
Alles practisch en snel, wel bij de duurdere supermarkt maar dat heb ik er graag voor over!

herman50

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 34
Vr Okt 09, 2020 1:20 pm Reageer met quote

dacht eerst wat een onzin , maar na enkel dagen vroeg te gaan is het toch lekker , de Plus is zeg ´bijna´ om de hoek ,voor de liefhebbende schooljeugd komt boodschappies doen en naar huis krant lezen ,, ja wie doet je wat verder ..
om het te houden is vraag 382 -Wink - ,, kijk dit is ehhhh nood ,maar als alles gewoon is/word/komt tja .. maar een fijne dag verders Rolling Eyes

herman50

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Okt 27, 2020 2:48 pm Reageer met quote

ben nou de afgelopen week boodschapies gaan doen .of effe luchten kan ook - maar betrapte me erop dat ik nu om 07.39uur al ging ,,maar eigenlijk helemaal niet zo gek -ook niet ivm de scholen- om zonder moeite je boodschappen te doen
buiten dat het personeel niet raar opkijkt , je hebt een mondkapje de medewerkers ook dus al meerde keren kreeg ik een opgestoken duim ..
het zou eigenlijk een -soort- gewoonte moeten worden en dan, is het niet voor jou is het voor de andere, even gewoon samen werken ,is toch niet zoveel gevraagd...misschien -zoals on het AD stond -kunnen we Kerst in alle openheid vieren- als we nu even gas terug nemen ....nou dat vind ik helemaal geen gekke opmerking, misschien duurt het-nog- wat langer, maar wat moet dat moet .........

vriend55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 118
Di Okt 27, 2020 5:58 pm Reageer met quote

Helemaal mee eens Herman, lekker vroeg in alle rust op pad en als iedereen zijn best doet, komen er hopelijk snel betere tijden.

herman50

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Wo Okt 28, 2020 12:40 pm Reageer met quote

ik wil hier iets kwijt wat ik op een ander forum niet kan , nl ;;Bedankt dat er gereageerd word,, oke da´s dat ,,maar vanmorgen heb ik een recor gebroken om 07,26uur was ik bij de Plus,,,wel een reden nl aanstormende regenbuien ....die later niet of heel weinig zijn gevallen!!

fijne dag nog verder Wink

herman50

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Wo Okt 28, 2020 12:46 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Ik doe meer dan eens om een uur of zeven 's avonds boodschappen in diverse supermarkten, stuk voor stuk zo goed als uitgestorven op dat tijdstip. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat overal het geval is.

nou moet zeggen op de tijd dat ik ga , ben je wel even een kat in een vreemd pakhuis ,,alleen medewerker van Plus maar verder jij, in je uppie die - als een stormwind- effe alles mee pakt wat je hebben moet en hoppa weer naar huissie toe ,,,,, en zielig ,nee dat voel en ben ik niet ..mis -ook- wél m´n 2 lingbroer -laatst gezien 1/2 Maart en verders effe bellen met elkaar maar goed zal ook wel overgaan zullen we maar zeggen,, he fijne dag

Pagina 1 van 1

Plaats reactie