Corona per maand
Blik op het nieuws
Plaats reactie

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1084
Do Mei 07, 2020 4:37 pm Reageer met quote

Bekend is dat de aangeven besmettingscijfers per land onbetrouwbaar zijn maar, er vanuit gaande dat landen gedurende de maand hun registratie beleid niet veranderen is er wel enige betrouwbaarheid in procentuele stijging van de besmettingen per land.

Ik heb dat gedurende de maand april bijgehouden en dan kom je op de volgende stijgingscijfers :

INDIA.............. 2.542,85%
BRAZILIE..........1.609,61%
NIGERIA............1.180,00%
V.K. ....................640,89%
NEW YORK............332,80%
ZUID AFRIKA.........303,47%
V.S.......................297,74%
NED.....................207,99%

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13341
Do Mei 07, 2020 11:54 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
Bekend is dat de aangeven besmettingscijfers per land onbetrouwbaar zijn maar, er vanuit gaande dat landen gedurende de maand hun registratie beleid niet veranderen is er wel enige betrouwbaarheid in procentuele stijging van de besmettingen per land.

Ik heb dat gedurende de maand april bijgehouden

Hulde voor je statistische inspanningen maar enkel percentages zonder verdere achtergronden zeggen me niet veel als ik de nominale waarden erachter niet weet. 10 is het tienvoudige van 1 maar dat is een groei van 10.000 naar 100.000 net zo goed. Bij coronaverspreiding word ik van die laatste cijfers toch iets zenuwachtiger.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1084
Vr Mei 08, 2020 12:51 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
Bij coronaverspreiding word ik van die laatste cijfers toch iets zenuwachtiger.

Tja, maar als je die wel hebt weet je niet veel meer. 10.000 in Monaco is heel iets anders van 10.000 in de V.S. Er zijn duizenden variabelen die van invloed zijn. Maar het lijstje geeft wel aan waar het virus in april flink tekeer is gegaan. India lijkt me geen vakantiebestemming voor de maand mei.

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13341
Vr Mei 08, 2020 2:22 am Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
Keesvi schreef:
Bij coronaverspreiding word ik van die laatste cijfers toch iets zenuwachtiger.

Tja, maar als je die wel hebt weet je niet veel meer. 10.000 in Monaco is heel iets anders van 10.000 in de V.S. Er zijn duizenden variabelen die van invloed zijn. Maar het lijstje geeft wel aan waar het virus in april flink tekeer is gegaan. India lijkt me geen vakantiebestemming voor de maand mei.

Ben ik op mijn beurt met je eens. Dat is het ingewikkelde maar ook het mooie van het presenteren en ook van het analyseren, het ontrafelen van statistieken. Smile

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie