Trumpologie
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1088
Do Mei 07, 2020 3:29 pm Reageer met quote

Quote:

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
12 u
..... Likewise, after having been left little, we are now doing more testing than all other countries combined, and with superior tests.,....

Dat moge zo zijn, maar zonder contactonderzoek is het testen volkomen zinloos. Wie nu niet besmet is kan het morgen wel zijn.

De besmettingssnelheid over de maand april is in nederland een stuk lager van in de V.S.

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4450
Do Mei 07, 2020 4:13 pm Reageer met quote

the greatest the biggest the very best everything tremendous incredible and wonderful, couldn't be better and so on

op dit moment moet al een bijna derde van de Amerikaanse beroepsbevolking werkloos geworden zijn, zijn/haar baan of bedrijf kwijt zijn

Gister: USA 1,263,092 besmettingen +25,459 erbij gekomen 74,799 doden +2,528 erbij gekomen

lonely at the top

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

An-Wildflower

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Zo Mei 10, 2020 11:49 am Reageer met quote

Voormalig Amerikaans president Barack Obama noemt de manier waarop zijn opvolger Donald Trump het coronavirus heeft bestreden ‘absoluut een chaotische ramp’. Obama uitte zijn kritiek in een telefoongesprek met een grote groep oud-medewerkers.

Ben benieuw wat Trump hierop te zeggen heeft .... Evil or Very Mad

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13473
Wo Mei 13, 2020 12:09 pm Reageer met quote

Zullen we deze dan ook maar toevoegen? Stompzinnig gedrag natuurlijk in onze ogen maar ik ben bang koren op de molen van zijn republikeinse volgers...
Quote:
Volgens Donald Trump doet de Verenigde Staten het veel beter met testen op Covid-19 dan elk ander land in de wereld. Sterker nog, Trump wil dat sprookje zo graag de wereld in helpen, dat net naast het podium tijdens zijn persconferentie van maandag een groot bord stond met de tekst: America leads the world in testing. Een leugen. Als het gaat om aantallen tests, staat de VS momenteel op een 32ste plaats, net voor Wit-Rusland. Maar waarom is de plek op die ranglijst zo belangrijk? Dat wilde Weijia Jiang, een Amerikaanse CBS-journaliste van Chinese afkomst, ook wel weten. En dus vroeg ze aan Trump: ‘Waarom is dit een wereldkampioenschap voor u, terwijl dagelijks Amerikanen hun leven verliezen en we dagelijks nieuwe gevallen [van corona, red.] zien?”

‘Misschien is dat een vraag die je aan China moet stellen,’ bitste Trump terug, met flinke nadruk op ‘China’, maar zonder ook maar in de buurt te komen van een antwoord. Daarop gaf Trump direct de beurt aan CNN-verslaggever Kaitlan Collins, die wachtte om naar de microfoon te gaan omdat Jiang duidelijk nog vragen had, zoals: ‘Waarom zegt u dat specifiek tegen mij?’ Als Trump na nog wat beschuldigingen aan het adres van Jiang opnieuw de beurt geeft aan Collins, neemt hij die ook direct weer af. De reden: ‘Je kwam niet’. Collins antwoordde dat ze Jiang de ruimte gaf om vragen te stellen en wilde nu zelf van de president weten waarom ze geen vragen meer mocht stellen, terwijl Jiang ondertussen ook nog steeds op een antwoord wachtte. Dat was genoeg voor Trump om abrupt een eind te maken aan opnieuw een nutteloze persconferentie en zijn hielen te lichten.

Video: Twee vrouwen blijken te veel voor racistische Trump: stormt weg

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nandes57

Stamgast
Stamgast
Antw.: 526
Wo Mei 13, 2020 10:44 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Zullen we deze dan ook maar toevoegen? Stompzinnig gedrag natuurlijk in onze ogen maar ik ben bang koren op de molen van zijn republikeinse volgers...
Quote:
Volgens Donald Trump doet de Verenigde Staten het veel beter met testen op Covid-19 dan elk ander land in de wereld. Sterker nog, Trump wil dat sprookje zo graag de wereld in helpen, dat net naast het podium tijdens zijn persconferentie van maandag een groot bord stond met de tekst: America leads the world in testing. Een leugen. Als het gaat om aantallen tests, staat de VS momenteel op een 32ste plaats, net voor Wit-Rusland. Maar waarom is de plek op die ranglijst zo belangrijk? Dat wilde Weijia Jiang, een Amerikaanse CBS-journaliste van Chinese afkomst, ook wel weten. En dus vroeg ze aan Trump: ‘Waarom is dit een wereldkampioenschap voor u, terwijl dagelijks Amerikanen hun leven verliezen en we dagelijks nieuwe gevallen [van corona, red.] zien?”

‘Misschien is dat een vraag die je aan China moet stellen,’ bitste Trump terug, met flinke nadruk op ‘China’, maar zonder ook maar in de buurt te komen van een antwoord. Daarop gaf Trump direct de beurt aan CNN-verslaggever Kaitlan Collins, die wachtte om naar de microfoon te gaan omdat Jiang duidelijk nog vragen had, zoals: ‘Waarom zegt u dat specifiek tegen mij?’ Als Trump na nog wat beschuldigingen aan het adres van Jiang opnieuw de beurt geeft aan Collins, neemt hij die ook direct weer af. De reden: ‘Je kwam niet’. Collins antwoordde dat ze Jiang de ruimte gaf om vragen te stellen en wilde nu zelf van de president weten waarom ze geen vragen meer mocht stellen, terwijl Jiang ondertussen ook nog steeds op een antwoord wachtte. Dat was genoeg voor Trump om abrupt een eind te maken aan opnieuw een nutteloze persconferentie en zijn hielen te lichten.

Video: Twee vrouwen blijken te veel voor racistische Trump: stormt weg

Hij maakt zich telkens weer volstrekt belachelijk........ in de rest vd wereld, in Amerika schijnbaar niet.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Do Mei 14, 2020 2:01 pm Reageer met quote

Heb echt mijn best gedaan uit te zoeken of dit een grap is

schijnt het niet te zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27667
Do Mei 14, 2020 6:22 pm Reageer met quote

De link met 'superb' werkt niet. Het zal dus wel een grap zijn....

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

An-Wildflower

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Mei 14, 2020 6:33 pm Reageer met quote

Donald J. Trump

@realDonaldTrump

Good numbers coming out of States that are opening. America is getting its life back! Vaccine work is looking VERY promising, before end of year. Likewise, other solutions!
54.434
15:07 - 14 mei 2020

tontoos

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 72
Ma Mei 18, 2020 9:48 am Reageer met quote

An-Wildflower schreef:
Donald J. Trump

@realDonaldTrump

Good numbers coming out of States that are opening. America is getting its life back! Vaccine work is looking VERY promising, before end of year. Likewise, other solutions!
54.434

Nederlands schrijven An, hier hebben we dus niks aan.

Ik ben een aktieve man die graag bezig met allerlei dingen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 215
Ma Mei 18, 2020 11:28 am Reageer met quote

An-Wildflower schreef:
Donald J. Trump

@realDonaldTrump

54.434

Haha ik hoor het hem zeggen Laughing

An-Wildflower

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Wo Mei 20, 2020 5:32 pm Reageer met quote

In het Nederlands klinkt het toch anders , het effect van wat hij zegt valt dan weg , maar ik ga het proberen Laughing

De Amerikaanse president Donald Trump heeft gereageerd op het hoge aantal coronabesmettingen in de Verenigde Staten. Met meer dan een miljoen gevallen is Amerika het land met de meeste besmettingen. ,,Als wij veel coronagevallen hebben, zie ik dat niet als iets slechts. Dan zie ik dat op een bepaalde manier als iets goeds. Het betekent namelijk dat we veel beter testen dan andere landen."

,,Als wij een miljoen mensen testen in plaats van veertien miljoen, hebben we veel minder gevallen. Toch? Dus ik zie het als iets eervols. Het is echt eervol."

Nou , nou , wat eervol zeg !!

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Wo Mei 27, 2020 12:04 pm Reageer met quote

Quote:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
18 u
Stock Market up BIG, DOW crosses 25,000. S&P 500 over 3000. States should open up ASAP. The Transition to Greatness has started, ahead of schedule. There will be ups and downs, but next year will be one of the best ever!

De Dow Jones kelderde in de tweede week van maart van 30.000 naar 21.000 punten. Oke, het is herstellende (naar 25.000) maar om nu te roepen dat het volgend jaar het beste beursjaar aller tijden gaat worden lijkt me een beetje koffiedik kijken. Maar goed, daar is Trumpie goed in, koffiedik kijken.

Vandaag ook al je injectie van bleekmiddel gehad? En neem nog een hydroxy)chloroquine pilletje vandaag. Het ga je goed (of niet) !

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter

NicolaasP

Superlid
Superlid
Vr Mei 29, 2020 1:09 pm Reageer met quote

https://www.standaard.be/cnt/dmf20200529_04975405

snelkookpan, Trump steeds meer tegenover de rest van de wereld

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Ma Jun 01, 2020 1:52 pm Reageer met quote

Quote:

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
13 u
Law & Order in Philadelphia, NOW! They are looting stores. Call in our great National Guard like they FINALLY did (thank you President Trump) last night in Minneapolis. Is this what voters want with Sleepy Joe? All Dems!

Trumpie gaat nu zichzelf op de schouder slaan in zijn tweets. Echt een vorm van zelfverheerlijking.

Doet me sterk denken aan de bekende reklame van wc-eend.

Lyle Rossiter

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13473
Di Jun 02, 2020 12:25 pm Reageer met quote

Volkskrant schreef:
Om militairen op Amerikaanse grondgebied in te zetten wil Trump gebruik maken van een zelden gebruikte wet uit 1807 die dat mogelijk maakt. De president wees naar professionele anarchisten, gewelddadige meutes, Antifa en anderen als verantwoordelijken voor de rellen en noemde zichzelf de president van ‘wet en orde’ en een bondgenoot van de vreedzame demonstranten.

Ook kondigde Trump aan dat hij snelle en ingrijpende maatregelen gaat nemen om hoofdstad Washington te beschermen. ‘Wat hier afgelopen nacht is gebeurd, is een schande’, zei hij over de rellen. ‘Degenen die onschuldige levens en eigendommen bedreigen, zullen worden gearresteerd, opgesloten en vervolgd met de meest strenge wetten. De organisatoren van deze terreur kunnen rekenen op lange gevangenisstraffen.’

Misschien wil je zo vriendelijk zijn om met jezelf te beginnen, wat dat laatste betreft.

President Trump dreigt het leger in te zetten tegen massale demonstraties

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Di Jun 09, 2020 1:51 pm Reageer met quote

Quote:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
The Lamestream Media refuses to talk about our Country’s record setting Jobs Numbers, which are indicating GREATNESS, and soon!

De werkelijkheid:

Quote:
Zo’n twintig miljoen Amerikanen zijn in april werkloos geraakt en daar zal het niet bij blijven. Zakenbank Goldman Sachs verwacht dat het aantal werklozen in de VS zal oplopen van ruim 23 miljoen (eind april) naar circa 37 miljoen. Dat laatste staat gelijk aan ongeveer een kwart van de werkzame bevolking. Als de zakenbank gelijk krijgt, stevenen de VS af op het hoogste werkloosheidspercentage sinds 1933, het jaar dat de Great Depression, op zijn heftigst was.

Het gaat niet helemaal goed in het hersenpannetje van Trumpie.

Lyle Rossiter

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4082
Di Jun 09, 2020 3:10 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
Quote:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
The Lamestream Media refuses to talk about our Country’s record setting Jobs Numbers, which are indicating GREATNESS, and soon!

De werkelijkheid:

Quote:
Zo’n twintig miljoen Amerikanen zijn in april werkloos geraakt en daar zal het niet bij blijven. Zakenbank Goldman Sachs verwacht dat het aantal werklozen in de VS zal oplopen van ruim 23 miljoen (eind april) naar circa 37 miljoen. Dat laatste staat gelijk aan ongeveer een kwart van de werkzame bevolking. Als de zakenbank gelijk krijgt, stevenen de VS af op het hoogste werkloosheidspercentage sinds 1933, het jaar dat de Great Depression, op zijn heftigst was.

Het gaat niet helemaal goed in het hersenpannetje van Trumpie.

Trump was tromfantelijk over de daling van de werkloosheid tov een maand eerder, maar dat het werklooshedscijfer onder de zwarte bevolking nog was gestegen werd niet vermeld. Bovendien is iedereen die voor onbepaalde tijd zonder salaris naar huis is gestuurd in de cijfers niet als werkloos meegerekend. Dat is de reden dat de vraag om werkloosheiduitkeringen in de eerste week van juni weer met 1.9 miljoen is gestegen tot 42,6 miljoen.Weinig reden tot vreugde lijkt me. Maar ja, Trump moet érgens argumenten vandaan halen om weer op hem te stemmen en daarbij maakt hij, zoals iedereen weet, dankbaar gebruik van leugens. In zijn ijver zijn eigen voortreffelijkheid te benoemen schroomt hij niet om zelfs George Floyd voor zijn karretje te spannen door te benoemen dat deze tevreden zal zijn over de economische cijfers. Hoe onbeschaamd kun je zijn.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 2683
Di Jun 09, 2020 8:29 pm Reageer met quote

Het moet Amerikaanse burgers toch nu wel duidelijk zijn, dat Trump niet wenselijk is als president.
Wel jammer dat er niet iemand anders als Bidden tegenover hem staat voor de aankomende verkiezingen, een grotere persoonlijkheid (zoals Obama) die de andere mening beter kan verkondigen, want eerlijk gezegd Bidden als president vind ik ook niet veel.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4082
Wo Jun 10, 2020 2:08 pm Reageer met quote

Gezien op CNN
Dat Trump volslagen gestoord is, is één ding, maar het laffe gedrag van Republikeinse politici door uiterst bedenkelijke uitspraken of tweets van hun president te negeren vind ik nog zorgelijker. Gisteren twitterde Trump dat de bejaarde man die in Buffalo een ernstige hoofdwond opliep door een val na een duw door een politieman mogelijk een ANTIFA lid was die het hele geval in scène heeft gezet en dat de verwonding schromelijk werd overdreven. Bovendien zou de man de politie hebben gescand met zijn telefoon ( wat nergens uit blijkt, maar ook niet verboden is lijkt me). Als Republikeinse politici naar een reactie wordt gevraagd op deze schandalige en nergens ook maar enigzins onderbouwde complottheorie reageren ze met "Ik heb het niet gelezen". De angst voor Trump zit kennelijk erg hoog. Aan persoonlijke integriteit hechten deze politici zo te zien weinig waarde. Fijn wanneer dat je beleidmakers zijn..

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Do Jun 11, 2020 12:11 pm Reageer met quote

Quote:

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
13 u
...Our history as the Greatest Nation in the World will not be tampered with. Respect our Military!

Tja Trumpie, dat soort teksten kun je ook optekenen uit de mond van de noord koreaanse leider.

Lyle Rossiter

Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie