Nederland geschokt door pedo activist - Danny op Straat
Blik op het nieuws
Plaats reactie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Vr Feb 14, 2020 4:29 pm Reageer met quote

Nelson is een pedoactivist, die strijdt voor meer begrip en vrijheden voor kinderen. Na het verbod op de pedofielenvereniging Martijn is het volgens Nelson nagenoeg onmogelijk om open te zijn over pedofilie. Hij wil een politieke partij oprichten om zo seks met kinderen te legaliseren. Het regent na de uitzending doodsbedreigingen aan zijn adres mensen zijn geschokt en buiten zinnen.

Meer in ons online magazine
https://www.50plusser.nl/?page=magazine&p=artikelen&article_id=10678

Heftige uitzending!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 182
Vr Feb 14, 2020 5:08 pm Reageer met quote

Men is kwaad omdat deze man op tv zijn verhaal heeft mogen doen. Persoonlijk vind ik dat ook deze mensen aan het woord moeten komen. Je kan niemand verwijten pedoseksuele gevoelens te hebben.
Dat ten eerste. En iedereen mag ze ook uitspreken.

Maar opvalt is dat deze man de wet wil veranderen en z.g.n. ten behoeve van vrijheden van kinderen. Dat laatste is absurd natuurlijk.
Het gaat hem niet om het welzijn van kinderen, maar om zelf en andere pedoseksuelen straffeloos met minderjarigen seks te kunnen bedrijven.

Deze man vind ik een gevaar voor kinderen omdat hij durft te stellen dat kinderen niet getraumatiseerd worden als hij ze seksueel benadert.
Dit geldt niet alleen voor hem maar meer pedoseksuelen denken daar zo over.

Ik geloof niet dat hij een politieke partij van de grond krijgt.
Dat er doodsbedreigingen geuit zijn aan zijn adres vind ik een kwalijke zaak.
Hoe walgelijk je zijn gedachtegang ook vindt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4381
Vr Feb 14, 2020 5:13 pm Reageer met quote

Heb ik het goed gehoord dat dit figuur bepleit dat het zijn recht is seks met kinderen vanaf 4 jaar te hebben?
Dat daar niets mis mee is? Die kinderen daar zelf over kunnen beslissen, zoals ze kunnen beslissen over het al dan niet accepteren van een ijsje?
Wanneer een peuter aan kan geven wel of geen zin te hebben in een ijsje kan die dat net zo goed bij de vraag van een volwassene over het wel of niet hebben van seks met deze (bekijk de uitzending terug want werkelijk zo wordt het door hem gesteld)

Dat die kinderen niets van hem te vrezen hebben, maar wel de ouders?

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

nandes57

Stamgast
Stamgast
Antw.: 489
Zo Feb 16, 2020 2:59 am Reageer met quote

hakkie takkie weg met het zakkie.
gewoon castreren dit soort mensen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27520