Andere gebieden in Europa die Ďbezetí worden
Maatschappij, werk & pensioen
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 336
Za Feb 01, 2020 3:16 pm Reageer met quote

Andere gebieden in Europa die Ďbezetí worden maar waartegen niemand protesteert.

Hoewel je zou verwachten dat het internationale systeem minder gunstig beleid voert ten opzichte van bewoners die andere bewoners verdrijven en nederzettingen bouwen, is dit niet het geval. ArmeniŽ heeft de Azerbeidzjaanse bevolking van Nagorno-Karabach verdreven, maar de Verenigde Staten en de Europese Unie zijn zeer soepel geweest ten opzichte van ArmeniŽ.
Ze zijn ook mild geweest in de richting van Marokko, dat een barriŤre van 1700 mijl lang heeft gebouwd om de gevestigde gebieden van de Westelijke Sahara te beschermen en daar honderdduizenden kolonisten heeft geÔmporteerd. Tegen deze achtergrond is de constante druk om de IsraŽlische nederzetting op de Westelijke Jordaanoever te beperken de uitzondering, niet de regel.
Deze druk is nog moeilijker te begrijpen, gezien het feit dat de nederzettingenprojecten van IsraŽl op de Westelijke Jordaanoever bestaan ​​uit nieuw gebouwde huizen. In de meeste andere conflictgebieden, zoals Noord-Cyprus en Nagorno-Karabach, kregen kolonisten toegang tot de huizen van voormalige bewoners.
Dit onderzoek is bedoeld om besluitvormers in de overheid en in de particuliere sector de middelen te bieden om dubbele normen te erkennen. Dergelijke normen zorgen niet alleen voor verwarring en onthullen vooroordelen, maar vormen ook een zakelijk en juridisch risico. Nieuwe richtlijnen voor het maken van consistente beleidskeuzes zijn daarom hard nodig.

Andere gebieden in Europa die 'bezet' worden maar waartegen niemand protesteert https://brabosh.com/2020/02/01/pqpct-rcq/ via @httpstwittercombrabosh

Ben benieuwd of de discussie nu ook eens zal gaan over die andere gebieden of dat het toch weer IsraŽl wordt. Ik verwacht dat wel, het ligt in de lijn der verwachtingen.

Probeer er nou eens niet af te komen met Oh, Brabosch.

Fijne dag verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

ThirzadeRobles

Stamgast
Stamgast
Antw.: 292
Za Feb 01, 2020 3:42 pm Reageer met quote

===========================================

Ik was even vergeten dat ik tussen " " gezet was. Dan doe je dus niet meer mee.

Laatst aangepast door ThirzadeRobles op Za Feb 01, 2020 7:35 pm, in totaal 3 keer bewerkt

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4450
Za Feb 01, 2020 3:46 pm Reageer met quote

@ Annette: Met het woord 'andere' in de topic-titel leg je zelf al indirect de focus op IsraŽl en de oorspronkelijke Palestijnse bewoners die daar onder de voet gelopen zijn door de koloniserende macht. Daar wil je kennelijk dit topic tegen afzetten of tegenover stellen.
En je roept tot slot dat je niet hoopt dat het hier weer over IsraŽl zal gaan waarvan je het illegale nederzettingenbeleid tussen neus en lippen door nog even probeert te rechtvaardigen in je opening van dit topic

tja...moeten we dit echt serieus nemen?

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Gringo

Stamgast
Stamgast
Antw.: 119
Za Feb 01, 2020 5:23 pm Reageer met quote

Quote:
tja...moeten we dit echt serieus nemen?

@NicolaasP...Ö. nee dus En https://brabosh.com is een Joods propaganda kanaal.

Quote:
Ben benieuwd of de discussie nu ook eens zal gaan over die andere gebieden of dat het toch weer IsraŽl wordt. Ik verwacht dat wel, het ligt in de lijn der verwachtingen.

Waarom begin je zelf geen discussie over die andere bezette gebieden zonder dat er een referentie naar Israel wordt gemaakt. Je gooit rode verf over iemand anders en verwacht dat die andere persoon het over alles mag hebben, behalve over rode verf.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4082
Za Feb 01, 2020 6:53 pm Reageer met quote

Over welk gebied wil je het specifiek hebben Annette? Welk gebied heeft je aandacht en heb je daar dan wat meer informatie over? En wat is je punt precies als je het niet wilt vergelijken met IsraŽl?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Za Feb 01, 2020 8:24 pm Reageer met quote

Aldus bewezen.

Over andere gebieden wil men niet discussiŽren, of men stelt domme vragen als: over welk gebied wil je communiceren terwijl de gebieden benoemd worden

Thirza doet niet mee want andere gebieden schijnen niet belangrijk genoeg te zijn.

Nicolaas, mijn beste, je hoeft niets serieus te nemen want dat doe ik Joost ook niet.

En Gringo, bevestigd mijn laatste regel: Oh, Brabosch. Gringo, het gaat om de FEITEN, en die kun je natrekken. Maar ja, als jij bv liever Joop leest... Smile

Willemijn, Israel is, volgens jullie redenering, bezetter. En oh... schande schande.
Maar over vergelijkbare gebieden, die ECHT zijn bezet hoor ik jullie niet. Wat is je referentiekader?

Heb je het videootje gezien op dat andere topic? Dan zie je dat wat betreft Israel net iets anders is volgens internationaal recht. Maar goed, wat vind je van ArmeniŽ? bv

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 215
Za Feb 01, 2020 8:34 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Aldus bewezen.

Over andere gebieden wil men niet discussiŽren, of men stelt domme vragen als: over welk gebied wil je communiceren terwijl de gebieden benoemd worden

Thirza doet niet mee want andere gebieden schijnen niet belangrijk genoeg te zijn.

Nicolaas, mijn beste, je hoeft niets serieus te nemen want dat doe ik Joost ook niet.

En Gringo, bevestigd mijn laatste regel: Oh, Brabosch. Gringo, het gaat om de FEITEN, en die kun je natrekken. Maar ja, als jij bv liever Joop leest... Smile

Willemijn, Israel is, volgens jullie redenering, bezetter. En oh... schande schande.
Maar over vergelijkbare gebieden, die ECHT zijn bezet hoor ik jullie niet. Wat is je referentiekader?

Heb je het videootje gezien op dat andere topic? Dan zie je dat wat betreft Israel net iets anders is volgens internationaal recht. Maar goed, wat vind je van ArmeniŽ? bv

Thirza zet je weg als 'nep'. Klaas neem je niet serieus. De mening van Willemijn doe je schampertjes over. Je schopt om je heen naar forumleden en dan kom je alsnog met vragen en verwacht je dat sommige forumleden in discussie gaan met jou?
Rolling Eyes

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Za Feb 01, 2020 9:15 pm Reageer met quote

Je hebt gelijk Lucia, daarom sta ik achter mijn woorden Laughing Laughing

WillemijnF

Superlid
Superlid
Zo Feb 02, 2020 4:15 am Reageer met quote

annette49 schreef:
Aldus bewezen.

Sorry, maar we mochten het niet over IsraŽl hebben, maar zelf trek je de vergelijking wel. Je wilt het hebben over ArmeniŽ, dus open dan een topic over ArmeniŽ, beschrijf de situatie waarover je het wil hebben en geef je eigen visie erover. Dan wil ik er best naar kijken. Maar haal dan niet IsraŽl erbij, als je zelf zegt dat het daar niet over mag gaan.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Zo Feb 02, 2020 1:36 pm Reageer met quote

Willemijn, draai er niet om heen. Je bedoelt, ik weet niets van ArmeniŽ en het interesseert me ook niet. Er is maar ťťn land in de wereld om op te bashen.
Gewoon duidelijk zijn.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Zo Feb 02, 2020 1:54 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Willemijn, draai er niet om heen. Je bedoelt, ik weet niets van ArmeniŽ en het interesseert me ook niet. Er is maar ťťn land in de wereld om op te bashen.
Gewoon duidelijk zijn.

Allemachtig Annette, jŪj wil een ander onderwerp opvoeren. JŪj wil het over ArmeniŽ hebben en jŪj wil die vergelijking met IsraŽl trekken. Maar anderen wil je die vergelijking ontzeggen. Lees je eigen openingsbericht. Als je alleen je punt wilde maken had je dat in ťťn vande andere topics kunnen doen, maar je opent er speciaal een nieuwe over.
En verder bash ik niet op IsraŽl, evenmin als ik dat doe op ArmeniŽ, of China, of Nederland . Ik heb kritiek op de regering, op het beleid tav de Palestijnen.
Ik kan zo gemakkelijk de bal terugspelen en zeggen dat jij niet meer Nederland mag bashen, of de klimaatwetenschappers of wat dan ook waar jij een mening over hebt.
Maar net zo min als ik bepaal waar jij over mag schrijven, bepaal jij wat een ander mag schrijven. Ik wil het best over ArmeniŽ of welk land dan ook hebben, maar open er dan een fatsoenlijk topic over..maar ik denk dat je je zelf schuldig maakt aan wat je mij en anderen verwijt: je weet er niks van en het interesseert je ook niks.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Zo Feb 02, 2020 2:02 pm Reageer met quote

Ik verbied je niks hoor. Ik daag je uit.
Over Israel blijven jullie door gaan, terwijl er landen zijn die ťcht gebieden bezetten en mensen hun huis uit dreven. Ik daag je uit het daar over te hebben en eens niet Israel.
Maar ik begrijp, het zit nou eenmaal geprogrameerd bij sommige mensen.
Nou, het was een poging van mij en wat je er verder mee doet maakt me niet uit. Je antwoord zegt me genoeg.

Fijne dag. Laughing

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Zo Feb 02, 2020 2:05 pm Reageer met quote

Dit topic gaat op slot omdat het een duidelijk doel dient.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk