Verhuizing mariniers.
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 Plaats reactie

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 766
Za Feb 01, 2020 1:47 pm Reageer met quote

nu komt de aap uit de mouw: Het blijkt dat de nog te bouwen kazerne niet een volwaardige kazerne zal zijn voor missies zoals was beloofd. Het schietterrein voldoet niet aan de eisen, helikoptertraining is er niet mogelijk en ook voor amfibische landingen schijnt Vlissingen en omgeving ongeschikt te zijn. Dan moeten de mariniers toch nog reizen tussen Texel en/of de Veluwe. Afblazen in dit kader gezien is dus niet zo gek ofschoon ik van mening ben dat ze dat in 2012 ook wel hadden kunnen weten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Di Feb 04, 2020 5:58 pm Reageer met quote

Vlissingen was in november 2019 al een gepasseerd station. Nieuw-Millingen is gewoon op vele fronten een betere plek dan Vlissingen en vanuit Doorn e.o. beter te bereizen..

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 412
Wo Feb 26, 2020 3:33 pm Reageer met quote

vriend55 schreef:
het is de zoveelste keer dat we in Zeeland genaaid worden door Den Haag.

'Kortgeschoren Rutte gaat zeurende Zeeuwen discipline bijbrengen.
Premier Rutte is vanochtend vroeg in camouflagepak naar Zeeland vertrokken om de provincie eens
even goed aan te spreken op hun gezeur om een marinierskazerne. “Kappen met dat gejank dames!"

Lees hier verder: https://tinyurl.com/t5lwk8r Very Happy

Plan(t) the future

vriend55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 100
Wo Feb 26, 2020 5:07 pm Reageer met quote

Kan hier niet om lachen Exclamation Rutte komt begin maart uitleg geven (lees: komt het verraad van Den Haag goed praten).

Pluk

Stamgast
Stamgast
Wo Feb 26, 2020 6:31 pm Reageer met quote

Dat is jammer, maar gelukkig zijn er voldoende mensen waaronder ook Zeeuwen die de lol er wel van kunnen inzien.

IK hoop dat Rutte je volgende maand in positieve zin zal gaan verbazen.

Plan(t) the future

vriend55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 100
Wo Feb 26, 2020 7:22 pm Reageer met quote

Ik begrijp niet dat er hier zo veel mensen zich mengen in een topic, waar ze totaal geen verstand van hebben en maar wat blaten. Zoals al eerder vermeldt, die hebben klaarblijkelijk niet beters te doen in hun leven.
En dat Rutte me zal verbazen is niet nieuw, dat doet hij al heel veel jaren, maar meestal in negatieve zin, hij zal ongetwijfeld weer sorry zeggen, hopelijk wordt hij bij de volgend stemming weggestemd !
Weet alleen niet welke partij het dan voor het zeggen moet gaan krijgen, want eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde en met zo veel partijen valt er nauwelijks normaal te regeren, door alle compromissen komen we toch bijna uit op een soort eenheidsworst, dus waarom nog kiezen.

Pluk

Stamgast
Stamgast
Wo Feb 26, 2020 7:40 pm Reageer met quote

Je klinkt aardig vinnig.

Misschien heb ik er niet veel verstand van, wie weet
Maar als je lange tijd in Doorn hebt gewoond dan heb je uiteraard een mening over dit onderwerp.

Sjonge zeg, ook ik zou bijna sorry gaan zeggen!

Plan(t) the future

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Wo Feb 26, 2020 8:02 pm Reageer met quote

vriend55 schreef:
Ik begrijp niet dat er hier zo veel mensen zich mengen in een topic, waar ze totaal geen verstand van hebben en maar wat blaten. Zoals al eerder vermeldt, die hebben klaarblijkelijk niet beters te doen in hun leven.
En dat Rutte me zal verbazen is niet nieuw, dat doet hij al heel veel jaren, maar meestal in negatieve zin, hij zal ongetwijfeld weer sorry zeggen, hopelijk wordt hij bij de volgend stemming weggestemd !
Weet alleen niet welke partij het dan voor het zeggen moet gaan krijgen, want eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde en met zo veel partijen valt er nauwelijks normaal te regeren, door alle compromissen komen we toch bijna uit op een soort eenheidsworst, dus waarom nog kiezen.

Zeg nou gewoon wie je bedoeld !!!

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13341
Wo Feb 26, 2020 8:20 pm Reageer met quote

Even iets luchtigers dan maar, hoewel zeer on topic? Een sfeertekening en wat achtergronden over de marinierskazerne te Doorn kunnen geen kwaad, dunkt mij:

Van Rossem Vertelt - do 17 jan 2019Van Rossem Vertelt - do 17 jan 2019: Bij de mariniers in Doorn

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27520
Wo Feb 26, 2020 8:47 pm Reageer met quote

Pluk schreef:
Je klinkt aardig vinnig.
Sjonge zeg, ook ik zou bijna sorry gaan zeggen!

Ja, bijna, maar nog niet helemaal...

Als de opkomst of ondergang van een provincie afhangt van een kazerne, is wel erg droevig gesteld met die provincie...

Ze kunnen zich beter met het toerisme bezig houden. Volgens mij zitten daar veel meer kansen...

Faber quisque fortunae suae

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Wo Feb 26, 2020 9:17 pm Reageer met quote

zeeuwen bent zuunig

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Wo Mrt 11, 2020 9:16 pm Reageer met quote

Pluk schreef:
Dat is jammer, maar gelukkig zijn er voldoende mensen waaronder ook Zeeuwen die de lol er wel van kunnen inzien.

IK hoop dat Rutte je volgende maand in positieve zin zal gaan verbazen.

en heeft Rutte je in positieve zin verbaasd. Nee dus.

Pluk

Stamgast
Stamgast
Do Mrt 12, 2020 10:07 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:

en heeft Rutte je in positieve zin verbaasd. Nee dus.

Jammer dat we niets horen of lezen van de mariniers zelf. Ik ben wel benieuwd naar hun mening hierover.

Schrale troost, maar ik hoop dat vriend55 een klein beetje content kan zijn met het feit dat de belastingbetaler gaat opdraaien voor de schadevergoeding die ter compensatie naar Zeeland moet.

Plan(t) the future

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13341
Do Mrt 12, 2020 11:03 pm Reageer met quote

Pluk schreef:
Schrale troost, maar ik hoop dat vriend55 een klein beetje content kan zijn met het feit dat de belastingbetaler gaat opdraaien voor de schadevergoeding die ter compensatie naar Zeeland moet.

Helemaal met je eens. Het was al jaren duidelijk dat die verplaatsing een debacle ging worden maar al die tijd is Zeeland aan het lijntje gehouden. Kom dan ook maar over de brug met compensatie. Afzien van dit plan zal wel besparen en laat dat de Zeeuwen dus maar ten goede komen. Of redeneer ik nu te naïef?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Ma Mrt 16, 2020 6:40 pm Reageer met quote

als compensatie wordt de kerncentrale in Borssele nog wat extra jaren in werking gehouden. Een mooi gebaar van Rutte cs. Wink

Pagina 4 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats reactie