Harry en Meghan op de camping in Canada (grapje)
Het Grand Café
Ga naar pagina 1, 2  Volgende Plaats reactie

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 766
Wo Jan 22, 2020 10:22 pm Reageer met quote

.
.

Harry en Meghan op de camping in Canada.
.

.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Do Jan 23, 2020 1:23 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
.
.

Harry en Meghan op de camping in Canada.
.

.

Misschien ook woningnood in Canada ??

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27509
Do Jan 23, 2020 2:00 pm Reageer met quote

Volgens mij staat Meghan op het punt om in huilen uit te barsten...

Die heeft er al heel snel spijt van gekregen...

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 336
Do Jan 23, 2020 2:28 pm Reageer met quote

Maar er is een petitie in Canada gestart omdat Canadezen niet op willen draaien voor bewakingskosten van 1,9 miljoen per jaar. Logisch

Tienduizenden Canadezen tekenen petitie tegen betalen van beveiliging voor Harry en Meghan https://www.ad.nl/dossier-megxit-harry-en-meghan/tienduizenden-canadezen-tekenen-petitie-tegen-betalen-van-beveiliging-voor-harry-en-meghan~adda6d33/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4366
Do Jan 23, 2020 3:24 pm Reageer met quote

Waarom je vrolijk maken om deze mensen, waarom hen neersabelen bij alles wat ze doen, bij iedere keuze die zij maken om aan die hetze te ontkomen?
Wat is dat voor wonderlijke drift

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 9209
Do Jan 23, 2020 4:05 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Waarom je vrolijk maken om deze mensen, waarom hen neersabelen bij alles wat ze doen, bij iedere keuze die zij maken om aan die hetze te ontkomen?

Beste Nicolaas, het publiek vraagt niet om al die merkwaardige mededelingen van deze twee ex-royals. Waarom zou men niet mogen reageren? Of het gemoed niet mogen laten spreken bij wat men leest over deze jammerlijke exen. Zíj komen ermee naar buiten, dat doen zij zélf. Door hun veel te snel publiekgemaakte keuzes kan en mag men publieke reacties verwachten. Niks neersabelen, wat een onzin, ze werpen zelf hun boemerang, die op hen terugkeert, zo gaat het in de grotemensenwereld. En zeg nou zelf, verdient die wel zeer snelle beslissing om afstand te nemen een schoonheidsprijs? Wat ik zie, is dat een merkwaardige dame een Engelse prins van zijn adellijke paard laat vallen en aan zijn roots komt. Maar niet getreurd hoor, met veel geld, en dat hebben ze, gaat het zielige leven vrolijk verder. Nicolaas, ik ben het derhalve niet met u eens. Niets is wat het lijkt, zegt men wel. Dat geldt ook voor dit verhaal van twee jonge, sneue maar schatrijke mensen. Arme Archie.

My old day is just my friend.

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 404
Do Jan 23, 2020 4:21 pm Reageer met quote

Deze mensen zoeken een vredig rustig bestaan.

Ondanks het bedroevende geroddel binnen dit topic, is het hen wat mij betreft van harte gegund!

Plan(t) the future

inemaartje

Superlid
Superlid
Do Jan 23, 2020 5:26 pm Reageer met quote

Pluk schreef:
Deze mensen zoeken een vredig rustig bestaan.

Ondanks het bedroevende geroddel binnen dit topic, is het hen wat mij betreft van harte gegund!

Geroddel?

Praten over een actualiteit,

is volgens mij geen geroddel.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Do Jan 23, 2020 5:40 pm Reageer met quote

Pluk, Meghan was een filmster, zij LEEFDE van pers en nieuws.
Nu vertellen ze iedere stap.
Ze kunnen er ook voor kiezen, om stilzwijgend afstand te doen en verder te zwijgen over waar ze heen gaan.
ZIJ zoeken de pers en vinden hem heel snel want die pers is natuurlijk altijd op zoek naar hen.

Maar Christina/Marijke van Oranje leefde heel anoniem, en zo zijn er meer koningskinderen. Het kan.

inemaartje

Superlid
Superlid
Do Jan 23, 2020 6:33 pm Reageer met quote

Juist, Annette, dat is wat ik bedoel.
Het heeft niets met roddelen te maken, Pluk,
het is logisch dat mensen dergelijke berichten
onder de loep nemen, daar is het nieuws voor gemaakt.
Wat er ECHT speelt, weet niemand buiten de interne kring.
Het blijft vorsen, voor iedereen die het interesseert.
En dat mag.

Fleur46

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 13
Do Jan 23, 2020 9:55 pm Reageer met quote

Zelf zie ik het ook niet als roddelen.Roddelen betekent voor mij “kletsen achter iemands rug om”.Meghan en Harrie zijn volledig op de hoogte van wat er over hen wordt gezegd.
Zij kiezen als eersten vh Britse Koningshuis,voor een plek in de luwte.
In ons eigen Koningshuis is dat al veel eerder en vaker gebeurd.Grootste voorbeeld vind ik Prins Constantijn en zijn vrouw.Zij opereren in de luwte en verdienen hun eigen centen.Niemand die ze daarmee lastig valt.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8130
Do Jan 23, 2020 10:34 pm Reageer met quote

Als ik de eerste post van dit onderwerp zie, heeft dit, in mijn beleving, niets met de actualiteit te maken, maar meer met het belachelijk maken van een echtpaar dat juist in alle rust verder wil leven.

Vreemd gevoel voor humor vind ik het plaatsen van die eerste post, dat dan wel weer. Smaken verschillen en wie maakt dan uit wat een goede smaak is, of wat de normen van het fatsoen inhouden. Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Do Jan 23, 2020 10:41 pm Reageer met quote

ik zal het aan Youp van "t Hek vragen Benneke.

Pluk

Stamgast
Stamgast
Vr Jan 24, 2020 12:12 pm Reageer met quote

annette49 schreef:

Maar er is een petitie in Canada gestart omdat Canadezen niet op willen draaien voor bewakingskosten
van 1,9 miljoen per jaar. Logisch ...

Voor de volledigheid:

Canada maakt deel uit van het Gemenebest en heeft dus koningin Elisabeth als koningin
en staatshoofd.

Het land moet dan de kosten voor de beveiliging betalen.

Plan(t) the future

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4044
Vr Jan 24, 2020 12:35 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Als ik de eerste post van dit onderwerp zie, heeft dit, in mijn beleving, niets met de actualiteit te maken, maar meer met het belachelijk maken van een echtpaar dat juist in alle rust verder wil leven.

Vreemd gevoel voor humor vind ik het plaatsen van die eerste post, dat dan wel weer. Smaken verschillen en wie maakt dan uit wat een goede smaak is, of wat de normen van het fatsoen inhouden. Laughing

Ik zie het slechts als een manier van de topicopener om tóch flauwe cartoons te plaatsen nu het daarvoor bedoelde topic is gesloten. Vooral het gegeven dat er geen enkele inleidende tekst bij staat die aangeeft waar de discussie over zou moeten gaan sterkt me in die overtuiging. Het gebeurt op meerdere topics en ik vrees dat deze ongein alleen maar zal toenemen. Het gebrek aan fatsoen geldt dus niet alleen dit echtpaar, maar ook dit forum en haar regels en mag dan ook beschouwd worden als een dikke middelvinger tegen Thijs, zoals ik het zie.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4366
Vr Jan 24, 2020 12:53 pm Reageer met quote

inemaartje schreef:
NicolaasP schreef:

Beste Nicolaas, het publiek vraagt niet om al die merkwaardige mededelingen van deze twee ex-royals. Waarom zou men niet mogen reageren? Of het gemoed niet mogen laten spreken bij wat men leest over deze jammerlijke exen. Zíj komen ermee naar buiten, dat doen zij zélf. Door hun veel te snel publiekgemaakte keuzes kan en mag men publieke reacties verwachten. Niks neersabelen, wat een onzin, ze werpen zelf hun boemerang, die op hen terugkeert, zo gaat het in de grotemensenwereld. En zeg nou zelf, verdient die wel zeer snelle beslissing om afstand te nemen een schoonheidsprijs? Wat ik zie, is dat een merkwaardige dame een Engelse prins van zijn adellijke paard laat vallen en aan zijn roots komt. Maar niet getreurd hoor, met veel geld, en dat hebben ze, gaat het zielige leven vrolijk verder. Nicolaas, ik ben het derhalve niet met u eens. Niets is wat het lijkt, zegt men wel. Dat geldt ook voor dit verhaal van twee jonge, sneue maar schatrijke mensen. Arme Archie.

Ik denk dat je de zaak omkeert Ine-Maartje. De reacties waar Harry en Meghan mee komen (twee exen?) worden afgedwongen door de persmuskieten die het niet kunnen laten hen op de huid te zitten, en die doen dat niet zomaar zonder dat er een publiek is die daarom vraagt, nee dat publiek is er wel degelijk. Een pikante foto levert miljoenen op, omdat de pulpbladen die zo'n foto publiceren een geweldige aftrek vinden. Vooral wanneer de foto hen in verlegenheid brengt, wanneer er allerlei al dan niet verzonnen 'conclusies' uit getrokken worden over ruzies, spanningen, verwijderingen...
Al dat gespeculeer, al dat gewroet, waarom, wat boeit je aan deze twee gewone mensen die zo graag een gewoon leven zouden willen leiden, in plaats van een leven dat beheerst wordt door persmuskieten en andermans leedvermaak over wat er allemaal verzonnen of boven water gehaald wordt in de riolen waar die hun eieren leggen?

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Jan 24, 2020 2:39 pm Reageer met quote

Nicolaas schreef: Al dat gespeculeer, al dat gewroet, waarom,

Dat is precies wat ik soms hier ervaar. Ron kennen we nou wel een beetje, hij houd van een geintje ( en dat mag) hij plaatst iets en dan begint het gewroet.

Ik lees, neersabelen, roddelen, belachelijk maken, middel zoeken voor flauwe grappen enz enz

Hebben jullie daar nou lol in? Kun je het niet gewoon overslaan als het je niet aanstaat. Al dat gemekker. Daar knap je toch niet van op.

Nou??? Toch een hoop waar jullie nu weer op los kunnen hé Smile Be my guests. Alleen.... ik sla even over hier voorlopig op dit topic. Doei!

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4044
Vr Jan 24, 2020 4:33 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Nicolaas schreef: Al dat gespeculeer, al dat gewroet, waarom,

Dat is precies wat ik soms hier ervaar. Ron kennen we nou wel een beetje, hij houd van een geintje ( en dat mag) hij plaatst iets en dan begint het gewroet.

Ik lees, neersabelen, roddelen, belachelijk maken, middel zoeken voor flauwe grappen enz enz

Hebben jullie daar nou lol in? Kun je het niet gewoon overslaan als het je niet aanstaat. Al dat gemekker. Daar knap je toch niet van op.

Nou??? Toch een hoop waar jullie nu weer op los kunnen hé Smile Be my guests. Alleen.... ik sla even over hier voorlopig op dit topic. Doei!

Je stelt voor om Ron te negeren? Zoiets als: applaudisseren en lachen (die grappenmaker toch) of anders wegblijven, maar vooral niet kritisch zijn op wat hij plaatst, ook al saboteert hij hiermee elk onderwerp waar hij opduikt?
Waarom?

Ik zou voorstellen dat Ron zijn eigen babbeltopic opstart ( suggesties voor een pakkende naam zijn welkom." Ron's lolhoekje" of zo). Kan hij zich uitleven, kunnen zijn vriendjes hem toejuichen en houden we de rest van het forum vrij voor serieuze bijdragen. Iedereen blij.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Pluk

Stamgast
Stamgast
Vr Jan 24, 2020 6:10 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:

Ik zou voorstellen dat Ron zijn eigen babbeltopic opstart ( suggesties voor een pakkende naam zijn welkom." Ron's lolhoekje" of zo). Kan hij zich uitleven, kunnen zijn vriendjes hem toejuichen en houden we de rest van het forum vrij voor serieuze bijdragen. Iedereen blij.

Een leuke geste wat mij betreft Laughing
Ron's Rattlecorner (vrij vertaald Ron's Piephoekje) lijkt mij toepasselijker.

Spannend, kanniewachte ....

Plan(t) the future

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Jan 24, 2020 6:19 pm Reageer met quote

Nee Willemijn, laat Ron alstjeblieft topic blijven openen en op ZIJN manier en de azijnpissers zijn vrij om het over te slaan.

Je zal andere topics toch ook wel eens overslaan?

Ben blij dat je nog kunt lachen Pluk, het waarom in deze ontgaat me, maar ik vind het fijn, beter dan dat gezeur.

Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats reactie