Eén op de acht Amsterdammers licht verstandelijk beperkt
Maatschappij, werk & pensioen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende Plaats reactie

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 689
Vr Sep 20, 2019 12:30 am Reageer met quote

Lucia, waar zit jouw donder? Laughing

Oh, Willemijn, ik moet zo lachen om je draaien en bochten meis. Lach wat meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

theDon.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3662
Vr Sep 20, 2019 12:33 am Reageer met quote

annette49 schreef:

Volgens mij zijn het allebei Amsterdammers van origine. Smile

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4044
Vr Sep 20, 2019 12:34 am Reageer met quote

annette49 schreef:

Ik amuseer me kostelijk. Jij dacht iets te pakken te hebben om mee te scoren maar je gaat echt helemaal onderuit. Mijn avond is weer goed. Check je bronnen Annette, hoe vaak moet ik je dit advies nou nog geven? Laughing

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

theDon.1

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 12:36 am Reageer met quote

WillemijnF schreef:
annette49 schreef:

Ik amuseer me kostelijk. Jij dacht iets te pakken te hebben om mee te scoren maar je gaat echt helemaal onderuit. Mijn avond is weer goed. Check je bronnen Annette, hoe vaak moet ik je dit advies nou nog geven? Laughing

Ah, dat is mooi dat je avond goed is, dat hoor je niet vaak van een humorloos persoon. Wink

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Sep 20, 2019 12:39 am Reageer met quote

Ik ben dan blij dat jou avond goed is Willemijn.
Hef het glas en drink azijn Laughing

Slaap lekker

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 12:40 am Reageer met quote

Nou vooruit, geheel in de stijl van humor van Annette cs:

Wie minder empatisch is denkt vaker rechts
Lachen toch? Laughing Laughing

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 12:42 am Reageer met quote

annette49 schreef:
Ik ben dan blij dat jou avond goed is Willemijn.
Hef het glas en drink azijn Laughing

Slaap lekker

Het is jouw, niet jou, weet ik zelfs als 1 van de 8.

theDon.1

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 12:43 am Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Nou vooruit, geheel in de stijl van humor van Annette cs:

Wie minder empatisch is denkt vaker rechts
Lachen toch? Laughing Laughing

Leuke link hoor, moet je alleen wel cookies lusten om er op te komen en zulke cookies lust ik niet!
Jammer hé.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Sep 20, 2019 12:56 am Reageer met quote

Dank jou vel Villemijn, Foor het Verpeteren Fan mijn voudjes.
Pen so plij. Een taalnazi' dus

Ricko2.0

Stamgast
Stamgast
Antw.: 322
Vr Sep 20, 2019 1:04 am Reageer met quote

Ergens las ik:
Linkse mensen hebben meestal geen humor. Je zou als linkse je best moeten doen voor het levensgeluk van medemensen. Maar in de praktijk zijn linkse mensen vaak de meest onaangename mensen die er zijn.

Nou ik denk dat we niet ver hoeven zoeken toch..

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 1:26 am Reageer met quote

RichardW schreef:
Ergens las ik:
Linkse mensen hebben meestal geen humor. Je zou als linkse je best moeten doen voor het levensgeluk van medemensen. Maar in de praktijk zijn linkse mensen vaak de meest onaangename mensen die er zijn.

Nee, mensen die willen scoren over de hoofden van mensen met een beperking, dát zijn pas aangename types mét humor.
Ik snap het.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13335
Vr Sep 20, 2019 1:30 am Reageer met quote

RichardW schreef:
Ergens las ik:

Aha, je doet ook mee met de competitie Domste Reactie van de Week. Dat vind ik nog eens sportief van je! Je hebt vast gemerkt dat het niet eens zoveel moeite kost.

Nee, doe geen moeite want Annette heeft me daar kort geleden al een mooi plekje bezorgd, zoals je hier ongetwijfeld ergens gelezen zal hebben. Je begrijpt dat ik die ereplaats niet graag aan je af zal staan. Niettemin van harte welkom bij de gezelligste club hier, de CD50P's (Club Domme 50plussers) waarvan Annette de voorzitter is maar dat wist je natuurlijk allang via FB. We liggen regelmatig in een deuk om elkaars humor. Zal wel rechts zijn, dus dat spreekt je vast wel aan! Smile

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Sep 20, 2019 9:45 am Reageer met quote

Lieve mensen, ik las gewoon het berichtje en schoot in de lach. Mag toch wel? Nee hoor, niet over mensen met beperking, en trouwens wie heeft er geen beperking? Bij de een valt het op en bij de ander niet zo snel.

Zoek toch eens niet overal wat achter en wees eens niet zo snel boos.

Het weer wordt mooi vandaag, dus geniet. Het leven is maar kort. Kom gezellig in onze tuin zitten.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27509
Vr Sep 20, 2019 10:10 am Reageer met quote

luciaT schreef:
annette49 schreef:
Die Lucia. Klein IQtje?? Laughing Laughing Laughing

Wie weet, maar meer fatsoen in mijn donder dan jij!

Daar geef je de laatste tijd anders weinig blijk van..

Faber quisque fortunae suae

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 10:36 am Reageer met quote

annette49 schreef:

Het weer wordt mooi vandaag, dus geniet. Het leven is maar kort. Kom gezellig in onze tuin zitten.

Dat ziet er heerlijk uit Annette, ik zou het nog bijna doen ook.
Wij kamperen een paar dagen in de omgeving van Arnhem en zitten middenin de Market Garden herdenkingen. Ook blij met het mooie weer dus! Geniet allemaal nog even van de nazomer.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 10:43 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
luciaT schreef:
annette49 schreef:

Actie en reactie Tympaan. De aanleiding van Lucia haar aanval was ook niet zo fraai en dat weet je best. Ik zou het anders hebben verwoord maar ik vond jouw opmerking minstens zo walgelijk als zij en jou volkomen onwaardig. Dus niet zo de vermoorde onschuld spelen. Er wordt hier veel gezegd, maar dat van jou was echt een dieptepunt, dus hoe lang wilde je haar dat nog nadragen?

Ricko2.0

Stamgast
Stamgast
Antw.: 322
Vr Sep 20, 2019 10:45 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
RichardW schreef:
Ergens las ik:

Aha, je doet ook mee met de competitie Domste Reactie van de Week. Dat vind ik nog eens sportief van je! Je hebt vast gemerkt dat het niet eens zoveel moeite kost.

Nee, doe geen moeite want Annette heeft me daar kort geleden al een mooi plekje bezorgd, zoals je hier ongetwijfeld ergens gelezen zal hebben. Je begrijpt dat ik die ereplaats niet graag aan je af zal staan. Niettemin van harte welkom bij de gezelligste club hier, de CD50P's (Club Domme 50plussers) waarvan Annette de voorzitter is maar dat wist je natuurlijk allang via FB. We liggen regelmatig in een deuk om elkaars humor. Zal wel rechts zijn, dus dat spreekt je vast wel aan! Smile

Je hoeft het niet nog eens te demonstreren, ook zonder geloofden we al wat ik in deze quoot bovenaan plaatste.

Trouwens ik was niet links en niet rechts, zeg maar in het midden , maar ben in ieder geval een stuk opgeschoven naar recht sinds ik de berichten lees hier, geen idee eigenlijk hoe dat komt.

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 350
Vr Sep 20, 2019 10:46 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
luciaT schreef:
annette49 schreef:

Misschien de hand in eigen boezem steken Tympaan!

Een opmerking om moslima's op te sporen met honden, is een walgelijke opmerking.
Daar kan je een reactie op verwachten. Die kreeg je van mij en dat schijn je je nog al aan te trekken want je komt er steeds op terug.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 20, 2019 10:51 am Reageer met quote

RichardW schreef:
Keesvi schreef:
RichardW schreef:
Ergens las ik:

Je hoeft het niet nog eens te demonstreren, ook zonder geloofden we al wat ik in deze quoot bovenaan plaatste.

Trouwens ik was niet links en niet rechts, zeg maar in het midden , maar ben in ieder geval een stuk opgeschoven naar recht sinds ik de berichten lees hier, geen idee eigenlijk hoe dat komt.

Joh, misschien wil Wilders een paar forummers op de loonlijst zetten als het niet lukt in de wereld van het entertainment. Laughing

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4368
Vr Sep 20, 2019 11:14 am Reageer met quote

NicolaasP schreef:
WillemijnF schreef:
RichardW schreef:

Tuurlijk ontkennen, begrijpelijk. Maar van degenen die mij inlichten
verzinnen zoiets echt niet. Fijne avond nog.

Dus even samenvatten: jij meldt je als nieuwe forummer en binnen een week wordt jij via je inbox door annette en theDon "ingelicht" door middel van allerlei roddels over andere forumleden.
Eigenlijk klinkt dat heel ziek...

Ja zo gaat dat inderdaad. Van Don weet ik het niet, maar Annette benaderde mij in mijn begintijd hier ook via pb om me te bezweren dat Lucia geen Jodin was.

We zagen kort geleden tegelijk drie dames op dit forum verschijnen om hier even orde op zaken te stellen aangaande 'Baudet'. Dat was een heel lieve jongen waarop hier volkomen onterecht zoveel kritiek geuit werd. Een van die dame was Annette. De twee andere dames waren geronseld, en waren van te voren uitvoerig 'ingelicht' over sommige forummers hier zo bleek uit de teksten van de nieuwkomers.

Dit soort strategieën om via ronselpartijen, stiekeme kongsivorming en via pb allerhande misselijke aantijgingen over de 'opponent' (zoals Annette bv iemand als Lucia en uiteraard ook Willemijn zal zien) te distribueren om op dit forum de teneur te bepalen van hoe er over dit of dat gedacht en geschreven dient te worden en hoe de 'tegenpartij' blijkbaar met eendrachtig getrol en gejen en getreiter weggewerkt dient te worden is steeds tekenend voor dit forum geweest.
Bizar, uitgesproken bizar, vooral ook omdat die wegpest-strategie al zo vaak en zo doorzichtig ten uitvoer is gebracht dat het alleen nog maar beschamend lijkt. Kennelijk niet in ieders ogen. Woorden, argumenten, elkaar informeren over allerhande kwesties, geheel de opzet en bedoeling van een discussieforum waar Thijs uiterst helder de spelregels van gefomuleerd heeft is dan kennelijk van volkomen ondergeschikt of zelfs van geen enkel belang. Het gaat de roedel die zich hier gevormd heeft onder leiding van Annette dan enkel nog maar om gebruikmaking van het met trollen en jennen overschreeuwen van de zakelijke, inhoudelijke, goed beargumenteerde bijdrages van hen die als opponent beschouwd worden.

En zo wordt uit wraak het hele forum naar de knoppen geholpen met trol,-en jen-topics wanneer Annette cs in alle inhoudelijke discussietopics schipbreuk opgelopen hebben.
Wanneer het met gewone argumenten -waar NOGMAALS de topics in discussieforums zoals hier Maatschappij, Werk & Pensioen toe voorbehouden zijn- niet lukt de 'opponent' eronder te krijgen dan gaat de akela over op getrol en gesar. Annette weet dat het enkel een zwaktebod is, maar nog liever het (discussiegedeelte van het) forum in zijn geheel af proberen te breken dan de eigen nederlaag proberen te verwerken en gewoon door proberen te gaan met inhoudelijke reacties, inhoudelijke topics. Wat een natuur, wat een ernstig misvormde natuur ben je dan

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 2 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats reactie