Het gezeur van links begint weer!
Maatschappij, werk & pensioen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 Plaats reactie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27520
Za Sep 14, 2019 4:34 pm Reageer met quote

luciaT.1 schreef:
Ik heb Don niet willen wijzen op een taalfout. Ik kon alleen niet thuisbrengen wat hij precies bedoelde, vandaar mijn vraag aan hem.

Het schijnt dat sommigen op dit forum slechts komen om anderen af te zeiken.

En ja, ik heb Tympaan uitgescholden, dat is waar. Maar misschien moet men zich ook eens achter de oren krabben en nagaan wat de aanleiding daartoe was. Die ben ik niet vergeten!

Maar iemand belachelijk maken gewoon omdat men zich daarin gezellig verkneukelt, is behoorlijk kinderachtig.

Met andere woorden: jij mag wel een ander platweg voor LUL uitmaken, in hoofdletters nog wel, enkel omdat je het niet met een bepaalde mening eens bent. Maar niemand zou ook maar een enkele wat minder aardige opmerking mogen maken naar jou toe omdat je je wel eens gekwetst zou kunnen voelen...

Goed. Ik weet nu hoe je in elkaar zit. Maar ik kan niet garanderen dat ik er altijd rekening mee kan houden...

Overigens heb je wel een primeur. Ik ben nog nooit eerder op deze manier benaderd door een vrouw... Very Happy

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4048
Za Sep 14, 2019 6:16 pm Reageer met quote

theDon schreef:
WillemijnF schreef:

Daar gaat het niet om en dat weet je best. Lucia stelt gewoon een vraag en na Dons antwoord begrijpt ze dat het misverstand is ontstaan door de verkeerde spelling. Op dat moment krijgt zij de wind van voren en gaat Don, geholpen door Richard los op Lucia met "stom gelul" en "gezeur van die linksen". Wellicht vind jij dat ook heel grappig om onophoudelijk op zoek te zijn naar een manier om af te geven op "die linksen". ik vind het ongelooflijk kinderachtig en een forum als dit onwaardig. Maar Don is helemaal in zijn element, want weet zich hierin gesteund, zo ook door jou. Als dat is wat je hier zoekt zeg je het maar.
Doordrammen om gelijk te krijgen, verwijt Don "die linksen". Ik vraag me af hoe je het noemt als je blijft volhouden dat iets goed is gespeld terwijl het eerste het beste woordenboek het tegendeel bewijst. Slap (met een p) gelul misschien?

Allereerst is mijn nickname theDon!!
Toen Lucia er om vroeg heb ik netjes geantwoord en er een link bij gezet waar het staat.
Dan krijg ik dat het fout is en gaat Lucia het verbeteren en dan word ik pissig!
Jullie willen toch altijd linken zien....nu doet ik dat en klopt het niet.
Over woordenboeken gesproken, dialecten staan er vaak niet in vermeld, misschien is slapje wel uit een dialect voor gekomen.
Bij ons word dat woord heel vaak gebruikt.
Gewoon slap is idd wat anders, dat begrijp ik zelfs nog wel!
Ik denk dat een fabrikant écht geen fout maakt in zijn reclame.

Dat ik in mijn element ben, ben ik altijd!
Ik maak niet zoals jij hele verhalen maar ben recht voor zijn raap, klaar!
Dat anderen het bevestigen zoals je zegt om mij te steunen, daar ben ik blij om dat er nog mensen zijn die dingen inzien.
Daarbij zeg je doordrammen om gelijk te krijgen, steek je hand eens in eigen boezem!
Wat dat betreft past jou onderschrift perfect, het slaat helemaal op jou!!!

Sorry theDon, ik zal "the" nooit meer weglaten en ga ervan uit dat jjj vanaf nu iedereen hierop gaat terechtwijzen. Succes.
Overigens hecht ik niet aan de F in mijn nickname, dus voel je niet bezwaard en Lucia ook voortaan LuciaT noemen dan hè, als je zo hecht aan de regeltjes. Of gelden die niet voor jou? Over kinderachtig gesproken, je maakt het steeds erger, lachwekkend gewoon.
En over jouw onderschrift, ik moet jou nemen zoals je bent, maar hoef jij dat omgekeerd niet te doen?
Verder gedraag jij je in deze discussie als iemand die weet dat hij kleurenblind is maar toch blijft volhouden dat gras rood is, tot kwaad worden en schelden aan toe. Je maakt jezelf in mijn ogen daarmee belachelijk. Doe als een verstandige kleurenblinde zou doen en zeg gewoon: oké, dat had ik fout. Er is niemand die daar over zou vallen, theDon.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

theDon.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3662
Za Sep 14, 2019 6:33 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:

Sorry theDon, ik zal "the" nooit meer weglaten en ga ervan uit dat jjj vanaf nu iedereen hierop gaat terechtwijzen. Succes.
Overigens hecht ik niet aan de F in mijn nickname, dus voel je niet bezwaard en Lucia ook voortaan LuciaT noemen dan hè, als je zo hecht aan de regeltjes. Of gelden die niet voor jou? Over kinderachtig gesproken, je maakt het steeds erger, lachwekkend gewoon.
Leuk hé een beetje humor, moet kunnen hé!! Smile
En over jouw onderschrift, ik moet jou nemen zoals je bent, maar hoef jij dat omgekeerd niet te doen?
Dat hoef ik niet omgekeerd te doen want dat staat niet in je onderschrift en bij mij wel. Wink
Verder gedraag jij je in deze discussie als iemand die weet dat hij kleurenblind is maar toch blijft volhouden dat gras rood is, tot kwaad worden en schelden aan toe. Je maakt jezelf in mijn ogen daarmee belachelijk. Doe als een verstandige kleurenblinde zou doen en zeg gewoon: oké, dat had ik fout. Er is niemand die daar over zou vallen, theDon.
Ik ben idd een beetje kleurenblind als ik groen links hoor of zie, dan zie ik idd rood links!
Daarnaast had ik niets fout, dat maak jij er van en daar blijf je maar op doordrammen, prima hoor want daar ben ik wel blind voor.Wink

Nou "WillemijnF", verder nog iets want anders wens ik jou een prettig weekend! Wink

Pagina 5 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats reactie