Het gezeur van links begint weer!
Maatschappij, werk & pensioen
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

theDon.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3662
Wo Sep 11, 2019 12:40 am Reageer met quote

Tsja mensen we gaan weer richting Sinterklaas en wat krijgen we dan....dat rechts racistisch is en extreem maar wat is links dan, ik lees De NCTV (Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid) omschreef de Grauwe Eeuw eerder als een kleine, extreemlinkse antiracistische en antikoloniale actiegroep.

Lees verder; klikkie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13336
Wo Sep 11, 2019 1:07 am Reageer met quote

theDon schreef:
Tsja mensen we gaan weer richting Sinterklaas en wat krijgen we dan....dat rechts racistisch is en extreem maar wat is links dan, ik lees De NCTV (Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid) omschreef de Grauwe Eeuw eerder als een kleine, extreemlinkse antiracistische en antikoloniale actiegroep.

Lees verder; klikkie

Beste Don, het lijkt er sterk op dat je iets aan het uitlokken bent, over gezeur gesproken...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4044
Wo Sep 11, 2019 1:08 am Reageer met quote

theDon schreef:

Lees verder; klikkie

Ik kan even de titel van dit topic niet matchen met de inhoud van jouw inleiding. Volgens mij gaat het over een strafeis inzake een incident in oktober vorig jaar.
Dus hoezo begint het "gezeur van links" weer? Of heb je zelf de behoefte om al in september te zeuren over je geliefde zwarte Piet? Mag hoor, maar zelf pas ik nog even. Eerst nog een paar weken met de caravan weg. Laughing

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Ricko2.0

Stamgast
Stamgast
Antw.: 322
Wo Sep 11, 2019 1:19 am Reageer met quote

Er is een voorzichtig begin gemaakt. Op naar de climax.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27512
Wo Sep 11, 2019 10:01 am Reageer met quote

Waarom zou je niet over Zwarte piet mogen zeuren? De speculaaspoppen en kruidnootjes liggen nu ook al weer in de winkel...

En dat werkt weer stimulerend...

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 766
Wo Sep 11, 2019 12:54 pm Reageer met quote

RichardW schreef:
Er is een voorzichtig begin gemaakt. Op naar de climax.

Is Sylvana Simons ook al weer in stelling gebracht ???

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 689
Wo Sep 11, 2019 1:10 pm Reageer met quote

Kees schreef: Beste Don, het lijkt er sterk op dat je iets aan het uitlokken bent, over gezeur gesproken...

Kees, dat doen jullie constant. Als Baudet een scheet laat worden er drie topics over geopend. Over Israel worden er wel tientallen geopend.

Een topic is om met elkaar over iets te praten.

Links, laat ik zeggen EXTREEM-links mag ook best aan de kaak worden gesteld.

Ricko2.0

Stamgast
Stamgast
Wo Sep 11, 2019 1:12 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:

Hier nog niet voor zover ik heb kunnen waarnemen maar met de hittegolf van afgelopen zomer was ze al weer volop in de strijd.
Ze wil nu het onderwijs benaderen.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/sylvana-simons-spreekt-opnieuw-op-anti-zwarte-piet-bijeenkomst/

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 766
Wo Sep 11, 2019 2:14 pm Reageer met quote

RichardW schreef:
Ron1.1 schreef:

Hier nog niet voor zover ik heb kunnen waarnemen maar met de hittegolf van afgelopen zomer was ze al weer volop in de strijd.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/sylvana-simons-spreekt-opnieuw-op-anti-zwarte-piet-bijeenkomst/

Toch wel het onderwijs in Suriname ??

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27512
Wo Sep 11, 2019 2:21 pm Reageer met quote

Er is maar één zwarte piet en dat is de echte zwarte piet. Of mevrouw Simons dat nu leuk vindt of niet, zal mij verder worst zijn..

Faber quisque fortunae suae

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 35168
Wo Sep 11, 2019 2:24 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
. Als Baudet een scheet laat worden er drie topics over geopend.

Laughing

Achter de wolken schijnt de zon

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8130
Wo Sep 11, 2019 3:15 pm Reageer met quote

Een onderwerp waar ik mij dus helemaal niet druk om maak. Voor kleuters en jonge kinderen blijft het gewoon een leuk feestje.

Kennelijk scheppen er nog steeds mensen een genoegen in om aan een dood paard te trekken Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Ricko2.0

Stamgast
Stamgast
Wo Sep 11, 2019 3:24 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
RichardW schreef:
Ron1.1 schreef:

Toch wel het onderwijs in Suriname ??

Weet niet, zou je Nicolaas kunnen vragen, die lijkt volledig op de hoogte te zijn.

theDon.1

Superlid
Superlid
Wo Sep 11, 2019 5:08 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
theDon schreef:

Lees verder; klikkie

Beste Don, het lijkt er sterk op dat je iets aan het uitlokken bent, over gezeur gesproken...

Ik iets uitlokken en dan ook nog gezeur noemen?
Dat zeg ik toch ook niet over jullie gezeur over steeds maar weer extreem rechts waar al tig topics over geopend zijn of over ijo die vreselijke joden?
Ik snap het wel, er staat in de tekst extreem links en dan wordt er op tenen getrapt.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Wo Sep 11, 2019 5:16 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Kees schreef: Beste Don, het lijkt er sterk op dat je iets aan het uitlokken bent, over gezeur gesproken...

Kees, dat doen jullie constant. Als Baudet een scheet laat worden er drie topics over geopend. Over Israel worden er wel tientallen geopend.

En wat wou je precies aan de kaak stellen meiske?
Het gaat hier om een extreemlinkse actievoerder die zich schuldig heeft gemaakt aan extreemlinkse uiting en die daarvoor door de rechter is bestraft. Helemaal prima. Ach, je wilt hoofdletters: HELEMAAL PRIMA.
En nu?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

theDon.1

Superlid
Superlid
Wo Sep 11, 2019 6:27 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
annette49 schreef:

Het gaat hier om een extreemlinkse actievoerder die zich schuldig heeft gemaakt aan extreemlinkse uiting en die daarvoor door de rechter is bestraft. Helemaal prima. Ach, je wilt hoofdletters: HELEMAAL PRIMA.
En nu?

Volgens mij ben jij nog niet op vakantie geweest of nog geen koffie op Willemijn!

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Wo Sep 11, 2019 7:18 pm Reageer met quote

Willemijn schrijft:

Nou, ander meisje, ik ben geen tandarts hoor.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Wo Sep 11, 2019 7:33 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Willemijn schrijft:

Nou, ander meisje, ik ben geen tandarts hoor.

Het waren jouw woorden.
Maar aan de kaak stellen heeft niets te maken met een tandarts hoor. De uitdrukking stamt uit de middeleeuwen. Als iemand publiekelijk moest worden vernederd vanwege een begaan misdrijf dan moest hij op een soort verhoging staan, de kaak. Een soort schandpaal dus.
Gratis les van de juf.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Wo Sep 11, 2019 7:36 pm Reageer met quote

Dank u juf.
Goh, ik wist dit niet, nou ik ga het opschrijven en mijn kamer mee behangen, dan zal ik het nooit vergeten. Laughing Ik plak het links en rechts, extreem hé Laughing

theDon.1

Superlid
Superlid
Wo Sep 11, 2019 11:40 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Dank u juf.
Goh, ik wist dit niet, nou ik ga het opschrijven en mijn kamer mee behangen, dan zal ik het nooit vergeten. Laughing Ik plak het links en rechts, extreem hé Laughing

Zo leer je nog eens wat. Sad

Pagina 1 van 5 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie