Herfst up-grade windows 10
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Di Sep 05, 2017 4:32 pm Reageer met quote

NA WINDOWS 10 HERFST-UPGRADE ONTKOM JE NIET MEER AAN UPDATES
Na de herfst-update ontkom je écht niet meer aan updates
Tot nu toe was het mogelijk om grote updates en feature-updates van Windows 10 middels een truc tegen te houden. Na de update van september beslist Microsoft wat er voortaan wel of niet op jouw computer belandt.
Een van de meest gehate dingen in Windows 10 is het verschrikkelijk pushy updategedrag. Voor gebruikers van de Home-versie is er helemaal geen ontkomen aan. Bij hen wordt elke update en upgrade gewoon geïnstalleerd. Of je het nou leuk vindt of niet. 

Gezellig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 1227
Di Sep 05, 2017 9:46 pm Reageer met quote

Nou Ron, als er een upgrade naar Windows 7 bij zit, is het helemaal geen probleem. Laughing

Soms zie ik het anders als een ander en gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden op de wereld als iedereen hetzelfde ziet.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Di Sep 05, 2017 10:31 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Een van de meest gehate dingen in Windows 10 is het verschrikkelijk pushy updategedrag. Voor gebruikers van de Home-versie is er helemaal geen ontkomen aan. Bij hen wordt elke update en upgrade gewoon geïnstalleerd. Of je het nou leuk vindt of niet.
Het is een van de redenen waarom ik al jaren alleen maar MS Windows gebruik als ik er echt niet onderuit kom, zoals op mijn werk.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 1227
Di Sep 05, 2017 10:35 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
ron1 schreef:
Het is een van de redenen waarom ik al jaren alleen maar MS Windows gebruik als ik er echt niet onderuit kom, zoals op mijn werk.

Jij werkt toch met Linux?

In de vorige versies van Windows, had je ook de keuze wat je wel en niet wilde upgraden.
Daarom en om nog meerdere reden, vind ik Windows 10 geen "lekker" programma.

Soms zie ik het anders als een ander en gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden op de wereld als iedereen hetzelfde ziet.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Di Sep 05, 2017 11:07 pm Reageer met quote

theDon schreef:
Jij werkt toch met Linux?
Absoluut! Ik zal niet beweren dat er nooit problemen mee zijn maar een eenmaal gefine-tunede installatie van Ubuntu gaat ondanks intensief gebruik, inclusief vele installaties van software en eventueel verwijderen en upgrades makkelijk langer dan een jaar mee en met een beetje mazzel zelfs de twee jaar tot een volgende extra stabiele LTS distributie, Dat alles zonder ook maar een keer te hoeven defragmeteren van hd's en dergelijke schoonmaakacties. Daarbij heb ik veel meer zelf de regie in handen en hoef ik geen stinkend rijke multinational met stalen ellebogen op mijn computer toe te laten die in de gaten houdt, of erger, bepaalt wat ik er allemaal op uitspook. Ik vergeet nogal eens om een virusscanner te installeren. Daar loop ik een klein risico mee maar het heeft door o.a. de structuur van Linux bij mij nog nooit tot problemen geleid. Sorry voor de reclame. Ik verdien er niets mee want het is allemaal gratis, inclusief alle software. Smile

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Do Sep 07, 2017 9:15 pm Reageer met quote

De herfst nadert en dat betekent dat Microsoft de tweede grote update voor Windows 10 uitrolt. 17 oktober is het zover.
Microsoft heeft onthuld wanneer de tweede grote update van Windows 10 wordt verspreid.  De Fall Creators Update start op dinsdag 17 oktober. Maar denk niet dat hij direct op uw apparaat verschijnt. De verspreiding van een grote update neemt bij Microsoft maanden in beslag.

Enkele wijzigingen zijn :
De app Foto's gaat op de schop en is volledig vernieuwd.
OneDrive krijgt een On-Demand-functie. Dat betekent dat bestanden die online zijn opgeslagen (in OneDrive) benaderd kunnen worden zoals bestanden die gewoon op de pc staan, zonder dat ze opslagruimte innemen.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie