Premies omhoog door smartphone in auto
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 1227
Za Sep 16, 2017 4:32 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
theDon schreef:
WillemijnF schreef:

Maar dan kun je als bijrijder ook niet meer op je phone. Dat lijkt me ook niet wenselijk.

Is ook de bedoeling, is net zo gevaarlijk!!
Als de bijrijder op zijn Phone aan het kijken is en hij ziet wat leuks, is het oh, kijk eens en de bestuurder hoeft maar 2 seconden weg te kijken en......bam!!!

Tja, maar tijdens lange autoritten vind ik het net zo leuk om met jou te forummen Don. Hoe moet dat dan? Wink

Hoe dat moet....gewoon zo houden, hebben we even rust op het forum. Smile Smile

Soms zie ik het anders als een ander en gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden op de wereld als iedereen hetzelfde ziet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Za Sep 16, 2017 4:58 pm Reageer met quote

theDon schreef:
Alles is mogelijk, gewoon zo maken dat als je Phone een snelheid behaalt van 5km of meer uitschakelt.
Of je dan loopt, fietst,auto rijd of wat dan ook, bij 5 km/u gewoon uit.
En hoe gaat dat dan in het OV? En de GPS-functie kun je toch gewoon uitschakelen?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 1922
Za Sep 16, 2017 5:14 pm Reageer met quote

theDon schreef:
WillemijnF schreef:
theDon schreef:
WillemijnF schreef:

Maar dan kun je als bijrijder ook niet meer op je phone. Dat lijkt me ook niet wenselijk.

Is ook de bedoeling, is net zo gevaarlijk!!
Als de bijrijder op zijn Phone aan het kijken is en hij ziet wat leuks, is het oh, kijk eens en de bestuurder hoeft maar 2 seconden weg te kijken en......bam!!!

Tja, maar tijdens lange autoritten vind ik het net zo leuk om met jou te forummen Don. Hoe moet dat dan? Wink

Hoe dat moet....gewoon zo houden, hebben we even rust op het forum. Smile Smile

Laughing

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 1227
Za Sep 16, 2017 6:06 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
theDon schreef:
Alles is mogelijk, gewoon zo maken dat als je Phone een snelheid behaalt van 5km of meer uitschakelt.
Of je dan loopt, fietst,auto rijd of wat dan ook, bij 5 km/u gewoon uit.
En hoe gaat dat dan in het OV? En de GPS-functie kun je toch gewoon uitschakelen?

Als je in beweging bent, hoe dan ook, die Phone uit.
Minder ergernis als iemand in de trein zit te ouwehoeren, meer gezelligheid en minder saggerijn.Laughing

Soms zie ik het anders als een ander en gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden op de wereld als iedereen hetzelfde ziet.

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Za Sep 16, 2017 8:30 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
ron1 schreef:
veel mensen kopen gewoon een zware SUV
Veel mensen kopen gewoon een e-bike.
Veel mensen kopen gewoon sigaretten.
Veel mensen kopen gewoon bloemkool.
Veel mensen kopen gewoon een potlood.
Veel mensen kopen gewoon een kamerplant.
Veel mensen kopen gewoon een bloemetjesgordijn.

De meeste mensen hier willen gewoon discussiëren in plaats van dergelijke nietszeggende onzin voor hun kiezen krijgen.

Veel mensen begrijpen het niet of willen het niet begrijpen: Als je aan gereden wordt door verslaafde smartphone user, kun je maar het beste in een zware SUV rijden. Moet ik dan alles uitleggen ..............

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 7870
Zo Sep 17, 2017 12:20 am Reageer met quote

theDon schreef:
Tsja, daar kon je op wachten!!

Verzekeraars slaan alarm over het aantal verkeersongelukken dat veroorzaakt wordt door smartphone-gebruik. Als gevolg van hogere letselschades zal Nationale-Nederlanden zijn verzekeringspremies verhogen

Lees verder; klikkie

als het percentage blikschades stijgt daalt debonus malus en stijgt de premie vanzelf.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie