foto's plaatsen in mijn 50+ fotoboeken
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

mellina

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 31
Wo Jul 19, 2017 12:13 pm Reageer met quote

Van mijn laatste vakantie heb ik een aantal foto's geplaatst in een van mijn 50+ fotoboeken .Een aantal weken geleden lukte dit niet meer.Als ik op foto's toevoegen klik krijg ik niet het gebruikelijke "Foto kiezen" te zien maar "Bestand kiezen" en dit werkt dus niet.Gebruik een Windows 8 laptop.
Heb het ook geprobeerd op mijn oude Windows Vista laptop en wonderlijk genoeg kan ik daarop wel de foto's plaatsen.Werk met beide laptops op Google Chrome.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Mellina.

Laatst aangepast door mellina op Wo Jul 19, 2017 1:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3210
Wo Jul 19, 2017 1:14 pm Reageer met quote

Wij zijn bezig met het maken van een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

mellina

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Jul 24, 2017 5:27 pm Reageer met quote

Hallo Thijs
Er is nog steeds niks veranderd....vervelend!
Hoop dat je nog met een oplossing komt binnenkort.
Groet Mellina.

GerardS

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Jul 24, 2017 9:28 pm Reageer met quote

Hallo Thijs.
Ook ik moet me helaas aansluiten bij de opmerking van Melina.
Krijg op weblogfotoboeken geen foto's geplaatst. Naar ik vernomen heb zijn er meerdere 50plussers die met dit euvel zitten
Laatste weblogfotoboek is van 25 mei j.l.

Voorheen stond er -foto kiezen- doch nu -bestand kiezen.
De gekozen foto zijn niet allemaal te gelijk te selekteren doch één voor en deze komt er ook niet op.
Gebruik Windows 10

Gaarne je tip of advies.

Gr,GerardS

mellina

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Za Aug 05, 2017 12:37 pm Reageer met quote

Thijs
Trek nogmaals aan de bel....ik hoor van meerdere mensen dat er problemen zijn met de fotoboeken.....wordt hier nog wel aan gewerkt Question
Groet Mellina.

fiederelsje

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Zo Aug 06, 2017 12:49 pm Reageer met quote

Hier nog eentje die allang geen foto's meer in haar Fotoboeken kan plaatsen. Net mijn Pluslidmaatschap verlengd, krijg daar dan eigenlijk wel een beetje spijt van Wink Fiederelsje.

DinnaFash

Stamgast
Stamgast
Antw.: 124
Ma Aug 07, 2017 2:48 pm Reageer met quote

Hoe vervelend het allemaal is, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Net als sommige, heb ook ik `n plus abonnement. Was ik bezig om `n jaar verslag te maken met iedere maand `n foto album..noppes nada niente!
Ik druk mij zachtjes uit als ik zeg dat ik het irritant vind. De woorden die bij me opkwamen is voor hier niet geschikt. Dit is niet mijn normale reactie, maar het is de zoveelste keer.
Heb van alles geprobeerd, de fout bij mezelf gezocht, ander besturingssysteem gedownload..ect ect.
De vorige keer was dit een van de reden om geen plus abonnement meer te nemen, maar doordat ik weer `n Golden heb, ben ik maar weer overstag gegaan.
Zou het zo fijn vinden als er nu dan toch eindelijk eens actie ondernomen wordt. geen wonder dat velen hier de site gaan verlaten!

Groet: Elvira

Dinna Fash
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

JoCa

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 26
Wo Aug 09, 2017 7:30 pm Reageer met quote

ik sluit me ook hier aan. alleen blauw/witte standaardfoto's. lees inmiddels dat jullie naar een oplossing zoeken. ik kan ze redelijk kwijt met het plaatsen via de andere mogelijkheid maar dat komt dan steeds op je eigen homepage ook te staan wat niet de bedoeling is. inmiddels kan dat ook niet meer. om dol van te worden!
kalmte redt u Laughing

Karekiet

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 34
Wo Sep 06, 2017 4:31 pm Reageer met quote

Ook ik sluit me aan,nog niets gehoord op mijn bericht,kan geen foto's plaatsen in fotoboeken en ook niet in weblog fotoboeken,hoop dat het gauw word opgelost.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Wo Sep 06, 2017 8:16 pm Reageer met quote

We zijn er nog steeds mee bezig, ik ben op zoek naar een nieuwe oplossing die ingekocht moet worden. Excuses voor het ongemak!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Wo Sep 06, 2017 9:54 pm Reageer met quote

is het soms de bedoeling een soort "Albelli" te maken om dan later te printen??

Karekiet

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Wo Sep 06, 2017 10:21 pm Reageer met quote

Fijn dat er aan gewerkt word,we wachten het af.

Ofsen

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Vr Okt 06, 2017 2:44 pm Reageer met quote

nu nog steeds de fotoboeken niet kunnen worden aangemaakt op de bekende manier, vraag ik Thijs om bij de weblog artikelen de 8 te plaatsen foto's uit te breiden naar 10. hoor het graag.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Vr Okt 06, 2017 3:09 pm Reageer met quote

Goed idee, ik zal het met de programmeur bespreken. De fotoboeken blijven voor problemen zorgen, helaas. Ik kom hier volgende week op terug.

Karekiet

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Nov 27, 2017 2:32 pm Reageer met quote

En dan is het inmiddels 27 november en nog steeds kunnen er geen foto's geplaatst worden in de fotoboeken of weblog fotoboeken,terwijl ik zie dat sommigen wel foto's kunnen plaatsen in weblog fotoboeken,vreemd dat het daar wel schijnt te lukken.Ook vreemd dat het in het verleden het helemaal geen probleem was om foto's te plaatsen en nu al maanden niet.Is er al een oplossing Thijs ?

GerardS

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Nov 27, 2017 10:29 pm Reageer met quote

Vanaf eind mei geen weblogfotoboeken kunnen plaatsen.
Ondanks beloften dat er aan gewerkt zal worden zie ik tot op heden geen enkele verandering.
Over enkele maanden ben ik 10 jaar betalend lid, maar of dit voortgezet zal worden hou ik nog in beraad. Sad

mellina

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Wo Dec 06, 2017 9:49 pm Reageer met quote

Hallo Thijs
Trek ook maar weer eens aan de bel.......er kunnen nog steeds geen foto's in mijn fotoboeken geplaatst worden.......en zo te lezen bij heel veel andere 50 plussers ook niet.
Wordt er nog wel aan gewerkt Question
Hoop dat dit probleem binnenkort eens opgelost wordt.
Groet Mellina.

tino4811

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Di Dec 12, 2017 8:50 pm Reageer met quote

Als je graag naar de radio luistert,en van gevarieerd muziek hou,dan moet je 's naar radio Minerva luisteren.Dit zender kan je het beste via internet beluisteren,het is een belgisch (vlaams) radiozender,uit Antwerpen.

GerardS

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Dec 12, 2017 9:40 pm Reageer met quote

Hallo tino.
Ik zie het verband niet van jouw onderwerp met de boven beschreven problemen inzake de fotoboeken.

Ofsen

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Vr Jan 05, 2018 3:47 pm Reageer met quote

het is nu maanden geleden dat er geen foto's in fotoboeken geplaatst kunnen worden. veel beloofd maar nog steeds niets. ik heb alle fotoboeken bij mij verwijderd. heeft dus geen zin meer. ook mijn verzoek, vond een moderator heel goed, om de weblogs te voorzien dan maar van 10 foto's. en wat doet de leiding: Nooit meer iets van gehoord.

Nu blijkt dat op prikbord ook geen foto's meer geplaatst kunnen worden. ik ga mij nu toch beraden om alleen naar FBook te gaan, daar zijn nooit problemen.

Pagina 1 van 5 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie