Camera in mobiele telefoons
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Vr Jul 14, 2017 12:46 pm Reageer met quote

douwe schreef:
met de smart kun je ook filmpjes maken, maar met een foto camera gaat het beter. Ik gebruik de Fujifilm finepix S1

Heel mooi cameraatje, Douwe. Alles gebouwd om het in verhouding forse objectief. De filmkwaliteit is prima en je foto' s mogen er ook zijn. Het is toch vooral de persoon achter de camera die de foto's maakt. Wat ik mis bij die mini's en bij smartphones is een echte zoeker. Je wordt dan nergens door afgeleid en kunt de camera heel stabiel vasthouden.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 7870
Vr Jul 14, 2017 1:05 pm Reageer met quote

kwalitatief misschien wel wat minder maar ik gebruik hem vaak als een soort databank, bijv een typenummer ff opslaan, elkaar opafstand iets laten zien, een bestellijst doorsturen, bouwtekeningen doorsturen of bij je hebben dat soort zaken.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Vr Jul 14, 2017 1:26 pm Reageer met quote

nandes schreef:
kwalitatief misschien wel wat minder maar ik gebruik hem vaak als een soort databank, bijv een typenummer ff opslaan, elkaar opafstand iets laten zien, een bestellijst doorsturen, bouwtekeningen doorsturen of bij je hebben dat soort zaken.

Gisteren bij de Welkoop geweest en een paar dingen gekocht die buiten lagen opgeslagen. Foto's van de streepjescodes gemaakt van wat spullen die ik wilde kopen en bij de kassa laten scannen. Spaarde een hoop gesjouw heen en weer tussen de kassa en de auto met die zakken. Smile Spreekuur en een huidprobleem waar ik niet helemaal uitkom. Foto naar de arts voor overleg. Heel handig die smartphone camera.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie