LibreOffice
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Mei 12, 2017 7:07 pm Reageer met quote

-
LibreOffice 5.3.3 is uitgebracht. Deze tweede onderhoudsuitgave voor de 5.3-serie lost meer dan 70 fouten en crashes op en verbetert de uitwisselbaarheid met Microsoft Office en heeft bijgewerkte iconen voor het Sifr thema.

Bevalt mij uitstekend en is bovendien gratis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

BramJ

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 82
Wo Mei 17, 2017 10:42 am Reageer met quote

Ik gebruik Google Drive, overal ter wereld inloggen en alle programma's doen het perfect. Weet jij of er veel verschil tussen Libre en Drive is?

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Wo Mei 17, 2017 1:34 pm Reageer met quote

Ken Drive niet, wil alles liever zelf in eigen hand houden en buiten Nederland ben ik op vakantie dus dan juist eens geen internet.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Wo Mei 17, 2017 3:03 pm Reageer met quote

BramJ schreef:
Ik gebruik Google Drive, overal ter wereld inloggen en alle programma's doen het perfect. Weet jij of er veel verschil tussen Libre en Drive is?
Ik gebruik het niet maar als ik het goed begrepen heb kun je met Google Drive lezen en opslaan. Bestanden, zoals tekst, rekenbladen, databases en presentaties maken lijkt me een ander verhaal. Voor de meeste mensen voldoet LibreOffice daar ruimschoots aan. Ik gebruik het, via OpenOffice, al jaren tot mijn volle tevredenheid. Wil je uitwisselen met Microsoft en dergelijke dan moet je je bestanden in dat formaat wegschrijven.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pietenels

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Wo Jul 26, 2017 12:53 pm Reageer met quote

Onder google drive vind je een tekstverwerker een spreadsheet en een powerpont.
Ruimschoots genoeg functie voor de gemiddelde gebruiker.
Kijk maar eens onder tutorials van 50plus wat je allemaal met google drive kan doen..
Groeten Piet

Pagina 1 van 1

Plaats reactie