Badr Hari vlak na hoger beroep opnieuw in opspraak
De stelling van de dag
Plaats reactie

De rechtzaak tegen Badr Hari laat zien wat er o.a. mis is met rechtspraak in Nederland
Mee eens
76%
 76%  [ 26 ]
Mee oneens
11%
 11%  [ 4 ]
Geen mening
11%
 11%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 34

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3225
Vr Okt 30, 2015 1:33 pm Reageer met quote

Badr Hari vlak na hoger beroep opnieuw in opspraak
Slechts een paar uur nadat Badr Hari in hoger beroep is veroordeeld tot 2 jaar cel is er een video opgedoken waarin te zien is hoe een man die verdacht veel op de vechtsporter lijkt een receptionist van een hotel slaat.
Lees verder op Metro.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8089
Vr Okt 30, 2015 1:45 pm Reageer met quote

Naar mijn mening staat de rechtsspraak in Nederland geheel los van het gedrag van iemand, die na zijn veroordeling mogelijk weer in de fout is gegaan.

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Vr Okt 30, 2015 2:21 pm Reageer met quote

Badr Hari is gewoon een zeer agressieve man en dat staat los van het feit dat hij kickbokser is.
Ik ken persoonlijk heel wat kickboksers, jongens die bij mijn oudste zoon op school hebben gezeten en n van hen is zelfs wereldkampioen kickboksen geworden.
Diegenen die k ken zijn hele gewone gezellige en zeker niet agressieve jongens/mannen dus je kunt niet zeggen dat juist kickboksers agressievelingen zijn zoals deze Badr Hari.
Dat hij een receptionist in een hotel in Casablanca een mep zou hebben gegeven is ook niets nieuws; hij heeft dat al vaker gedaan o.a. in Marrakech waar hij meestal verblijft.

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

DinnaFash

Stamgast
Stamgast
Antw.: 124
Vr Okt 30, 2015 10:38 pm Reageer met quote

Die man heeft gewoon een kort lontje.
Deze zal hij nooit onder geen een voorwaarden onder controle hebben.
Denk je nou werkelijk dat men zich koest houden wanneer ze vastzitten?
Ik dacht het...maar kwam bedrogen uit.
Laat me je uit de droom helpen..ze zoeken hun vriendjes op..en hoe zwaardere crimineel, hoe meer respect ze voor hen hebben.
Dit soort figuren, opereren vanuit hun cel!
Ooit eens op bezoek bij het werk van mijn dochter geweest. Er was een `heerschap` in isolatie.
Blijft me hele leven bij!
Hier laat ik het maar bij...

Dinna Fash
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Za Okt 31, 2015 7:29 pm Reageer met quote

Die Badr Hari zien wij niet meer terug. Hij zit nu hoog en droog in Marokko. Zullen ze daar ook niet blij mee zijn.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27180
Za Okt 31, 2015 8:17 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Die Badr Hari zien wij niet meer terug. Hij zit nu hoog en droog in Marokko. Zullen ze daar ook niet blij mee zijn.

Komen er straks ng meer Marokkanen hier naartoe....

Wink

Faber quisque fortunae suae

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Zo Nov 01, 2015 2:51 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
ron1 schreef:

Komen er straks ng meer Marokkanen hier naartoe....

Wink

Rare opmerking hoor.....wat dat nu weer met Badr Hari te maken heeft?
Marokkanen komen trouwens Nederland niet meer in zonder geldig vIsum en daar valt maar heel moeilijk aan te komen.

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Nov 01, 2015 3:05 am Reageer met quote

Ik ga hier geen stem uitbrengen want de stelling slaat, in mijn ogen, helemaal nergens op.

Wat heeft een mogelijke residivist te maken met de werking van onze rechtspraak ???

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Zo Nov 01, 2015 3:56 am Reageer met quote

Lucia51 schreef:
Chess schreef:
Ik ga hier geen stem uitbrengen want de stelling slaat, in mijn ogen, helemaal nergens op.

Wat heeft een mogelijke residivist te maken met de werking van onze rechtspraak ???

Geen ene malle moer dus.

Precies, maar erger vind ik het dat de topic starter geen enkele onderbouwing geeft inzake de vraagstelling. Dat zou wel moeten want de vraagstelling is verre van objectief. Aan de vraagstelling ligt overduidelijk de mening van de topic starter als basis en is dusdanig subjectief dat het te zien is als een sturende vraagstelling.

Daarnaast is de topic starter vrij slecht geinformeerd want de man is niet veroordeeld tot 2 jaar maar tot 2 jaar waarvan 10 maanden voorwaardelijk. Dat is toch echt iets anders.

Een meer objectieve vraagstelling zou zijn geweest: Vindt u deze straf recht doen aan het leed van het slachtoffer? of: Vindt u deze straf te hoog of te laag?

Daarnaast is nog helemaal niet wettig en overtuigend bewezen dat de man op die video inderdaad Badr is, dus ook weer een aanname.

Ook begrijp ik niet welke misstand binnen de rechtspraak de topic starter ter dicussie wil stellen. Te hoge of lage straffen, het niet objectief beoordelen van bekende nederlanders, de stelling dat de rechters om te kopen zijn, enz enz.?

Daarnaast zou ik heel graag willen weten waar de woorden "o.a." voor staan in de vraagstelling. Natuurlijk niet taaltechnisch maar welke insinuatie daar weer achter zit.

My2cents.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5360
Zo Nov 01, 2015 5:46 pm Reageer met quote

Zou het niet zo kunnen zijn dat toch hoe dan ook blijft staan dat na veroordeling iemand lekker elders kan bivakkeren in volledige vrijheid?

Pagina 1 van 1

Plaats reactie