Max Verstappen en F1 topic
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1198
Zo Nov 12, 2017 7:35 pm Reageer met quote

Voor wie het vandaag vanaf 17.00 uur live wil volgen : klik

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Pluk.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4438
Zo Nov 12, 2017 7:53 pm Reageer met quote

Hoop dat ie eindigt op P3. Hij hoeft hiervoor tenslotte maar 1
(haha) simpele Senna achtige inhaalmanouvre toe te passen.

Vijf euro hierop ingezet Laughing

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Ma Nov 13, 2017 2:17 am Reageer met quote

Max wederom "best of the rest"

Het is voor Max jammer dat het verschil in materiaal zoveel uitmaakt en je niet kan zeggen hij is de beste coureur, het is de combinatie van coureur en materiaal.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3866
Ma Nov 13, 2017 2:30 am Reageer met quote

Vandaag liet Hamilton zien waarom hij de terechte wereldkampioen is, wat een geweldige coureur is hij.

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1198
Ma Nov 13, 2017 3:59 am Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Vandaag liet Hamilton zien waarom hij de terechte wereldkampioen is, wat een geweldige coureur is hij.

Mag ik het niet met je eens zijn? Wat Hamilton nu deed op een droge baan met een snellere auto was iets minder dan Verstappen vorig jaar deed in Brazilië op een natte baan met een mindere auto.

Ik zou graag een wedstrijd zien waarbij de rijders van de top 3 teams (Mercedes, Ferrari en Red Bull) in een volkomen identieke auto een race rijden. Maar ja, Mercedes gaat dat niet doen want ze hebben alleen maar iets te verliezen en Red Bull gaat dat niet doen omdat ze weten dat de rijders van Mercedes en Ferrari die uitdaging niet aan gaan.

Laten we wel zijn, elke coureur die een stoeltje heeft in de F1 is een geweldige coureur maar, naar mijn idee, is de wagen het onderscheid en niet zo zeer de coureur (ik heb het over de top teams). Zoals Hamilton vandaag Verstappen inhaalde heeft NIETS te maken met je kwaliteiten als coureur; zijn auto was simpelweg veel sneller.

Als in 2018 de Mercedes, de Ferrari en de Red Bull vrijwel gelijkwaardig zijn dan zet ik toch echt al me geld op Verstappen. Hij heeft de mentaliteit, het talent, de agressie en het 'killer instinct' van Senna.

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter

dagmar57

Superlid
Superlid
Ma Nov 13, 2017 1:25 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
dagmar57 schreef:

Mag ik het niet met je eens zijn? Wat Hamilton nu deed op een droge baan met een snellere auto was iets minder dan Verstappen vorig jaar deed in Brazilië op een natte baan met een mindere auto.
Ik had die vergelijking niet gemaakt he Wink , maar in dit ben ik het geheel met je eens, wat Verstappen vorig jaar deed was fenomenaal, met name dat hij de auto toen op de baan hield toen die weg gleed, dat was stuurmanskunst ten top en daarna al die inhaalmanoeuvres in de regen, dat doet niemand hem na.
Maar ik blijf erbij dat ik Hamilton ook een geweldige coureur vind met meer kwaliteiten als de rest van het veld. (Verstappen dan uitgezonderd)
.

Ik zou graag een wedstrijd zien waarbij de rijders van de top 3 teams (Mercedes, Ferrari en Red Bull) in een volkomen identieke auto een race rijden. Maar ja, Mercedes gaat dat niet doen want ze hebben alleen maar iets te verliezen en Red Bull gaat dat niet doen omdat ze weten dat de rijders van Mercedes en Ferrari die uitdaging niet aan gaan.
Dat zou echt heel interessant zijn dit, ik zou heel benieuwd zijn wie dat won, in mijn idee kunnen dat alleen Verstappen of Hamilton zijn, rest doet daarin niet mee.

Laten we wel zijn, elke coureur die een stoeltje heeft in de F1 is een geweldige coureur maar, naar mijn idee, is de wagen het onderscheid en niet zo zeer de coureur (ik heb het over de top teams). Zoals Hamilton vandaag Verstappen inhaalde heeft NIETS te maken met je kwaliteiten als coureur; zijn auto was simpelweg veel sneller.
Natuurlijk ben je een goede coureur als je in de formule 1 mee mag rijden, maar ik ben het niet met je eens dat alleen de auto het verschil is.
Rijders als Hamilton, Schumacher, Senna en Verstappen hebben (hadden) net dat "beetje" meer, waardoor ze in welke auto dan ook laten zien dat ze extra kwaliteiten hebben, zoals bv gisteren Verstappen ondanks zijn slechtere auto de snelste en op die baan snelste tijd ooit klokte nadat hij nieuwe banden had, sneller dus als welk rondje van Hamilton dan ook. En de werkelijk beste rijders zijn altijd de goede regenrijders, waarvan tot nog toe Senna de allerbeste was.

Als in 2018 de Mercedes, de Ferrari en de Red Bull vrijwel gelijkwaardig zijn dan zet ik toch echt al me geld op Verstappen. Hij heeft de mentaliteit, het talent, de agressie en het 'killer instinct' van Senna.

In deze ben ik het voorzichtig met je eens, voor mij blijft Senna nog altijd nummr 1, maar Verstappen is goed bezig zich als zijn gelijke te bewijzen.

dagmar57

Superlid
Superlid
Ma Okt 22, 2018 2:52 pm Reageer met quote

Quote:
Zijn teambaas Christian Horner was dolenthousiast over het optreden van Max Verstappen in de GP van de Verenigde Staten. ,,Dit is de klassieke Max’', zei Horner nadat de Nederlander van Red Bull vanaf de achttiende startpositie naar de tweede plaats achter winnaar Kimi Räikkönen was gereden.
,,Hij geeft nooit op. Wat een wedstrijd heeft hij gereden. Ik denk dat hij na een ronde al op de negende plaats lag. Om op het eind nog om de overwinning te racen, met bovendien Lewis Hamilton op betere banden achter zich, is ongelooflijk.’'

Wat een geweldige race was het gisteren en de spanning bleef tot en met en vooral de laatste paar ronden.
Wat een coureur van wereldformaat is die Verstappen toch...……vooral die laatste move om Hamilton er niet voorbij te laten vond ik fantastisch.

Quote:
Horner was ook verbaasd dat Verstappen de race op zijn supersoftbanden kon uitrijden. ,,Dat heeft misschien nog wel de meeste indruk gemaakt. Wij waren er van overtuigd dat hij nog een keer moest wisselen, maar het lukte hem.’’

Dat kan hij ook als geen ander, controle over de banden houden.

Kortom ik ben fan van Verstappen en heb gisteren enorm genoten van de race dat moge duidelijk zijn Very Happy

dagmar57

Superlid
Superlid
Wo Dec 08, 2021 5:07 pm Reageer met quote

Quote:
Een abonnement op Viaplay gaat maandelijks 13,99 euro kosten. Op jaarbasis betaalt een klant dus bijna 170 euro.

https://nl.motorsport.com/f1/news/viaplay-kosten-abonnement-nederland-f1-2022/6657564/

Jammer, ik had ziggo internet en tv en hoefde dus niet extra te betalen voor de formule 1, nu moet ik 13, 99 per maand gaan betalen.
Je hebt bijna geen keus als formule 1 fan, je wilt toch kijken nietwaar, keek voor ik lid was van ziggo ook nog wel eens via gratis live streams, maar dat is ook niet alles.

Zucht.............zal wel betalen worden

dagmar57

Superlid
Superlid
Wo Dec 08, 2021 5:13 pm Reageer met quote

Quote:

Als we hier 2021 van maken en Ferrai achterwege laten, gaan we aankomend weekend kijken wie er wint. Very Happy

Ik hoop dat Verstappen wint uiteraard, maar zeker is het allerminst.
Qua rijder heeft hij dik mijn voorkeur boven Hamilton, ik hou veel meer van zijn stijl, zijn durf en lef, maar het motor vermogen op de rechte stukken van Mercedes is enorm.

Het was sowieso een formule 1 seizoen waar het voor de fans genieten was, lang geleden dat het zo spannend was.

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1191
Vr Dec 10, 2021 2:30 am Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Quote:

Als we hier 2021 van maken en Ferrai achterwege laten, gaan we aankomend weekend kijken wie er wint. Very Happy

Ik hoop dat Verstappen wint uiteraard, maar zeker is het allerminst.
Qua rijder heeft hij dik mijn voorkeur boven Hamilton, ik hou veel meer van zijn stijl, zijn durf en lef, maar het motor vermogen op de rechte stukken van Mercedes is enorm.

Het was sowieso een formule 1 seizoen waar het voor de fans genieten was, lang geleden dat het zo spannend was.

de auto,s zijn bijna gelijk, max is de betere rijder, alleen is Mercedes beter in het psygologische deel en of max daar tegen opgewassen is????

daar komt bij dat Mercedes als grootste "sponsor" de meeste invloed heeft.

virgo

Stamgast
Stamgast
Antw.: 501
Vr Dec 10, 2021 3:00 am Reageer met quote

Hamilton versus Verstappen

Laatst aangepast door virgo op Vr Dec 17, 2021 1:05 am, in totaal 1 keer bewerkt

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6090
Zo Dec 12, 2021 6:49 pm Reageer met quote

Zijn we nu tien minuten verder, alweer 15 minuten? Geen idee, maar het kippenvel staat nog steeds op mijn armen. En niet van de kou

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5788
Zo Dec 12, 2021 7:07 pm Reageer met quote

Het is toch helemaal top, die laatste ronde, wow!!!

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

dagmar57

Superlid
Superlid
Zo Dec 12, 2021 9:30 pm Reageer met quote

Hoe onvoorspelbaar autosport kan zijn, is dit formule i jaar wel bewezen.
In de laatste ronde werd het beslist, mooier kan echt niet.

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1440
Wo Dec 15, 2021 10:47 pm Reageer met quote

ik snap de regels rondom de safety car niet, Zal wel aan mij liggen.

De boordradio is in 2022 voorbij.

dagmar57

Superlid
Superlid
Zo Jul 24, 2022 9:51 pm Reageer met quote

En alweer een race gewonnen....................hij is hard bezig om zijn volgende formule 1 wereldtitel titel te prolongeren, hij is na een slechte beginperiode, erg constant en maakt zo goed als geen fouten.

dagmar57

Superlid
Superlid
Zo Jul 31, 2022 8:55 pm Reageer met quote

Wat een leuke race was dit, gebeurde van alles.
En wat een top race van Verstappen weer, van P10 naar P1 met spin..............wie doet dan hem na.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5788
Zo Jul 31, 2022 9:00 pm Reageer met quote

Ja was geweldig om te zien, vooral die spin, zo knap, we zitten nu voetbal te kijken, Engeland Duitsland, dames finale Laughing

En van Vleuten de tour gewonnen Laughing

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie