Moderatormededelingen en feedback.
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4082
Wo Sep 06, 2017 3:51 pm Reageer met quote

annette10 schreef:
Ik ben even terug.

Maar zo'n babbeltopic is precies wat Douwe voor ogen had. Gewoon een onderwerp waar je luchtig over kunt praten en je mening geven.

(...)
Met een babbelbox zoals Douwe voorstelde zal het misschien gemoedelijker zijn.

Ik ben Libelletje, maar dat hadden jullie al begrepen.

Ik denk dat het dat inderdaad moet worden. Gewoon een babbeltopic: "Zonder onderbouwen praten bij Douwe" als voorlopige werktitel?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

theDon.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3662
Wo Sep 06, 2017 3:54 pm Reageer met quote

Heeeeeeeeee, Libelletje, welkom terug! Laughing

Oh...sorry....dit is off-topic. Confused

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Wo Sep 06, 2017 3:55 pm Reageer met quote

Het wordt veel te moeilijk gemaakt, het hele forum is een discussieforum. Binnen alle topics wordt hetzelfde van deelnemers verwacht.

Binnen de babbelgroepjes zal geen onenigheid ontstaan omdat de groepjes op zichzelf al een afscheiding zijn. Op het hele forum dus ook binnen politieke onderwerpen is ruimte voor luchtige gesprekken. Of dit wel of niet gebeurt hangt van de deelnemers van die gesprekken af.

Het Grand Café is de plek om gezellig te kletsen. Maar het is een gedachtekronkel om te denken dat discussies over bijvoorbeeld islam binnen het Grand Café anders verlopen. Of dat er ander gedrag wordt verwacht. Dat is niet zo omdat feiten nog steeds feiten zijn, en meningen meningen zijn. En je verantwoordelijk voor je eigen uitspraken bent.

En Anette, ik wordt knettergek van dat gejojo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 3022
Wo Sep 06, 2017 3:56 pm Reageer met quote

Als op "laatste week" klik krijg ik allemaal topic onderwerpen te zien, dat wat ik interessant vind klik ik aan, de rest laat ik gaan. En zelfs over dit word nu gesteggeld ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2258
Wo Sep 06, 2017 4:11 pm Reageer met quote

annette10 schreef:
Ik ben even terug.

Maar zo'n babbeltopic is precies wat Douwe voor ogen had. Gewoon een onderwerp waar je luchtig over kunt praten en je mening geven.

Met een babbelbox zoals Douwe voorstelde zal het misschien gemoedelijker zijn.

Ik ben Libelletje, maar dat hadden jullie al begrepen.

Ach, je bedoelt dus zo'n topic waar niet geklierd wordt en waar alleen maar over gezellige dingen gesproken wordt en het dus enorm gemoedelijk is?

Dus in het 'Kletshoekje' zet je bijvoorbeeld dit niet?

douwe schreef:
Ik hou van gezellige topics en natuurlijk kun je het wel eens oneens zijn met een ander. Maar blijf respect houden voor elkaar en dat miste ik in de politieke topics, vandaar dat ik een "open brief aan Thijs" geschreven heb.
Die lui tonen geen enkel respect voor een ander.

........

Topic: Het Kletshoekje - Vr Okt 28, 2016 5:45 pm

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Laatst aangepast door Lifeisaminestrone op Wo Sep 06, 2017 4:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4082
Wo Sep 06, 2017 4:11 pm Reageer met quote

annette10 schreef:
Willemijn, een topic zonder bronnen of vijvers, ik dacht aan de droge hoek Smile

Maar mijn energie voor 50plus is eigenlijk op met of zonder bron. Ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen en heb het gezegd. Dit gezegd hebbende ga ik schoffelen rond de vijver.

Er wordt te weinig gelachen en te veel gewogen.

Dat laatste is projectie. Ik amuseer me kostelijk en lach behoorlijk wat af hier.
Schoffelen rond mijn vijver gaat vandaag niet, geen droge hoek te vinden daar. Wink

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Wo Sep 06, 2017 4:45 pm Reageer met quote

annette10 schreef:

Nu is de moderatie duidelijk links georiënteerd en mag je het woord mos of het woord slim amper uitspreken. Dat wordt moeilijk voor mensen die al lang lid waren, die moeten ineens anders de dingen gaan inzien.

Maar ik vond het ook geen aardige opmerking dat de mensen wier ban was opgeheven als een soort opvulling waren. Ik wilde mijn nickname al in Piepschuim veranderen.

Ik ben zelf privé enorm rechts en kan je vertellen dat ik niet op rechts of links let als ik modereer. Hoe vaak moet er nog duidelijk gemaakt worden dat het niet over links of rechts gaat maar over hoe je feiten en meningen deelt en die vervolgens verantwoordt. Ik heb het geluk dat ik mijn rechtse mening in mijn privéleven uiterst genuanceerd en hard met mijn linkse vrienden kan delen en onderbouwen. En waar nodig bijstel als ik door hun reactie tot nieuwe inzichten kom.

Vandaar dat ik ook juist het vertrek van Amber zo betreur omdat dit een kans is om je eigen opvattingen t.o.v. haar ervaringen te toetsen. Heel erg jammer!

Iedereen waarvan de ban opgeheven is heeft duidelijk te horen gekregen hoe zijn of haar standpunten (rechts of links) kunnen worden gedeeld en wat er vervolgens wordt verwacht. Dit is ook nog eens 1000 keer uitgekauwd.

Je maakt in mijn optiek jezelf tot opvulling als je hier niet bent om inhoudelijk te reageren en deze reacties vervolgens van een motivatie of bron te voorzien.

Deze discussie gaat tijdelijk op slot. Iedereen weet wat de regels zijn en als dit niet bij je past zoek dan een plek op internet waar je jezelf wel thuis voelt.

Fijne dag iedereen, mijn pbbox is open voor reacties

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 121 van 121 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk