Moderatormededelingen en feedback.
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 119, 120, 121  Volgende Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13473
Zo Okt 25, 2015 11:16 pm Reageer met quote

Wat kost een vluchteling? is langzamerhand wel uitgekauwd. Op slot?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Mod..1

Moderator
Moderator
Antw.: 829
Zo Okt 25, 2015 11:30 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Wat kost een vluchteling? is langzamerhand wel uitgekauwd. Op slot?

Pleidooi voor slotje genoteerd, ik kijk het nog heel even aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Okt 25, 2015 11:31 pm Reageer met quote

En ook Aantal asielzoekers is niet nieuw is langzamerhand wel uitgedroogd gezien de off topic reacties.

Laatst aangepast door Keesvi op Ma Okt 26, 2015 12:06 am, in totaal 1 keer bewerkt

Mod..1

Moderator
Moderator
Ma Okt 26, 2015 12:03 am Reageer met quote

Graag geen onderlinge discussies hier. Bij de laatste 3 postings zie ik geen vraag of opmerking naar mij als Mod.

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Okt 26, 2015 12:11 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Dat ze op slot mogen, ben ik het wel mee eens.
Het nadeel is echter als er 2 op slot gaan, er 3 terug komen.
Het staat je vrij om er al dan niet aan mee te doen. Ze mogen ook open blijven maar de ervaring leert dat een nieuw topic doorgaans een nieuw gezichtspunt betekent, al is het op een bepaald terrein. Jouw redenering volgend kunnen we beter het hele forum opdoeken omdat we langzamerhand elkaars politiek-maatschappelijke standpunten wel kennen.

Mod..1

Moderator
Moderator
Ma Okt 26, 2015 1:07 am Reageer met quote

TheDon schreef:
Mod, waarom zijn de topics "afknallen wilde katten" en "appen op de fiets" verdwenen?

Die zijn niet verdwenen Don
de topics ĎAppen op de fiets levensgevaarlijkí en Verwilderde katten afknallen
Staan nog gewoon in de rubriek "binnenlands"

En ik weet het dat de topics t.a.v. asielzoekers wat domineren, maar als actualiteit domineert het momenteel ook het nieuws.
Topics over andere onderwerpen zijn wat mij betreft heel welkom, voor de diversiteit.

Mod..1

Moderator
Moderator
Ma Okt 26, 2015 2:23 am Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Beste Mod, zou u eens kunnen onderzoeken of de deelnemer met de nickname "Luuk" een dubbel profiel is.
De stijl van schrijven en adresseren van mede forum deelnemers doet vermoeden, dat het een reeds bekende deelnemer betreft.

Jan, je snapt natuurlijk wel dat ik hier niet forumleden ga bespreken
met andere forumleden en er dus verder hier niet op in ga.
Het ledenbeleid is iets wat alleen het beheer en de moderatie aangaat,
en.. een en ander heeft ook al een week onze aandacht.

Mod..1

Moderator
Moderator
Ma Okt 26, 2015 6:43 pm Reageer met quote

Aantal reacties hier verwijderd, dit topic is bedoeld voor communicatie met mij als Mod over moderatiezaken, en niet voor reacties op elkaar.

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Ma Okt 26, 2015 11:15 pm Reageer met quote

even een vraagje : wat is eigenlijk de status van een lid (leden) hier.

In een vereniging hebben de leden via de algemene vergadering zeggenschap. Hoe is dat hier geregeld ??? Mag men dan nog wel spreken van lid of leden ???

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8143
Ma Okt 26, 2015 11:22 pm Reageer met quote

ron1 schreef:

In een vereniging hebben de leden via de algemene vergadering zeggenschap. Hoe is dat hier geregeld ??? Mag men dan nog wel spreken van lid of leden ???

Misschien net zoiets als lid zijn van een boekenclub. Daar is ook geen sprake van een vereniging, maar spreekt men wel van leden.

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Mod..1

Moderator
Moderator
Ma Okt 26, 2015 11:30 pm Reageer met quote

Ik heb bovenstaande 2 reacties vanuit een topic in Binnenlands even verplaatst naar hier.

ron1 schreef:

Ron ik zou zeggen: lees de Forumregels en de Disclaimer eronder.

Mod..1

Moderator
Moderator
Di Okt 27, 2015 1:17 am Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Moderator, een vraag. Begrijp ik nu goed dat het toegestaan is zoals in het geval Luuk/deBelg gelijktijdig onder meerdere accounts/forumnamen deel te nemen aan dit forum?
https://www.50plusser.nl/forum/viewtopic.php?t=18361&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Is er een limiet hieraan? Zou bv deBelg nog drie vier andere namen kunnen gaan gebruiken in de toekomst, zonder dat de andere forumdeelnemers daar weet van hebben, daarvan op de hoogte worden gebracht, zolang deBelg maar niet mensen 'voor de gek houdt' ?

Ik heb het topic wat je aanhaalde opgeschoond. En over onder verschillende accounts op het forum blijven deelnemen, Nee dat is niet wenselijk, en dus vooral niet als er misbruik van wordt gemaakt.
We houden het wel in de gaten, en zien het wel als iemand met een dubbelaccount probeert deel te nemen. En grijpen dan in als we zekerheid erover hebben.

(Maar ik zeg erbij dat ikzelf ook 2 verschillende accounts heb, 1 als gewoon lid en deelnemer op het forum, en 1 specifiek voor mijn functie als Mod, ik hou die accounts gescheiden, zorg er voor dat het niet botst.)

Mod..1

Moderator
Moderator
Di Okt 27, 2015 2:07 am Reageer met quote

Quote:
Is het niet gewenst of is het gewoon niet toegestaan.

Ik ben zelf een pleitbezorger dat het niet is toegestaan. Het is een oneerlijke manier van discussiŽren, oneerlijke manier als er voor iets gestemd moet worden in een poll, of bij beoordelingen, en het ondermijnt de moderatie. Verschillende argumenten dus.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Di Okt 27, 2015 2:14 am Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Nog een ander vraagje. Waar ligt de grens op het gebied van racistische, nazistische uitlatingen op dit forum?

debelg schreef:
ron1 schreef:
Alle 120 vluchtelingen die worden opgevangen in een sporthal in het Zuid-Hollandse Lisse zijn vrijdagavond ingeŽnt tegen hepatitis A nadat bleek dat een van hen hiermee is besmet. Dat meldt het Leidsch Dagblad. Het risico op verdere ziektegevallen door besmetting is volgens de gemeente met de vaccinaties voorkomen.
Daar zijn de mensen gewoon bang voor hetgeen wel te begrijpen is.

hahaha ik had ze maar gelijk een overdosis gegeven.
opgeruimd staat netjes ,toch????

Wil ook graag een reactie hierop lezen.........

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Mod..1

Moderator
Moderator
Di Okt 27, 2015 2:27 am Reageer met quote

Chess schreef:

Snap ik, en ik wil het er eerst met Thijs over hebben, ben nu nog al het fraais van vanavond aan het verzamelen.

Chess.1

Superlid
Superlid
Di Okt 27, 2015 2:33 am Reageer met quote

Mod. schreef:
Chess schreef:

Snap ik, en ik wil het er eerst met Thijs over hebben, ben nu nog al het fraais van vanavond aan het verzamelen.

Snap ik helemaal en wellicht krijg ik ook wel punten omdat ik uit me slof ben geschoten, maar sommige dingen vind ik zů beneden alle peil dat ik wel een reactie moest plaatsen. Ook al weet ik dat het verstandiger is om het niet te doen, maar elk mens heeft zijn of haar grenzen.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Di Okt 27, 2015 2:50 am Reageer met quote

Mod. schreef:

(Maar ik zeg erbij dat ikzelf ook 2 verschillende accounts heb, 1 als gewoon lid en deelnemer op het forum, en 1 specifiek voor mijn functie als Mod, ik hou die accounts gescheiden, zorg er voor dat het niet botst.)

Als rechercheur is mijn interesse wel gewekt bij zo'n opmerking en als ik het taalgebruik vergelijk dan heb ik wel een vermoeden welke nick je gebruikt op je andere account.........

En nee, dat vermoeden ga ik met niemand delen. Very Happy Very Happy

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Di Okt 27, 2015 7:58 am Reageer met quote

over het dubbelaccount nog even.

Het kan natuurlijk in voorkomende gevallen goed zijn dat man en vrouw ieders een eigen account hebben.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Keesvi

Superlid
Superlid
Di Okt 27, 2015 10:36 am Reageer met quote

Het volstrekt minderwaardige peil zou buiten kijf moeten zijn maar is dat kennelijk niet. Het meest kwalijke vind ik eigenlijk nog dat dergelijk gedrag bij een aantal forumleden boven alle kritiek verheven is. Over voeren gesproken... Je behoort hier volgens deze lieden kennelijk bij de ene of de andere partij en dat gaat ver boven de inhoud die je in je berichten deponeert. Daar word ik kotsmisselijk van...

Mod..1

Moderator
Moderator
Di Okt 27, 2015 3:10 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Dan denk je als forumdeelnemer automatisch: hier is de maat vol
Als Mod denk ik dat op dat moment natuurlijk ook.

DeBelg (en ook Luuk) zijn geen lid meer.
Ik ben nu aan het opruimen.

Ik hoop dat de discussietopics na de verstoringen van gisteravond weer een beetje op gang komen. Dat iedereen die inhoudelijke discussies wil op de discussieonderdelen van het forum daar aan meewerkt.
En als er nog verstoringen zijn, eraan meewerkt dat die verstoringen beperkt blijven, en dat door on topic te blijven reageren.

Pagina 2 van 121 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 119, 120, 121  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk