Max Verstappen is een sportheld!
De stelling van de dag
Plaats reactie

Max Verstappen is een sportheld!
Mee eens
45%
 45%  [ 16 ]
Mee oneens
28%
 28%  [ 10 ]
Geen mening
25%
 25%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 35

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3225
Ma Sep 21, 2015 12:18 pm Reageer met quote

Max kreeg gisteren tijdens zijn laatste ronde op het circuit van Singapore van de teamleiding te horen dat hij zijn teammaat voor moest laten gaan. Max zei 'NO' en kwam op een knappe 8e plaats over de finish. Zijn race was fabuleus aangezien hij door een slechte start met 1 ronde achterstand is begonnen met een ware inhaalrace. Toch kreeg hij de meeste mensen met zijn 'NO' op de banken. Wat gaaf! 18 jaar en dan al op zo'n indrukwekkende manier het hele team laten zien wie de baas is!

Toro Rosso heeft Max achteraf ook gelijk gegeven. Maar wat kunnen ze ook anders? Max is Toro Rosso en de meest spectaculaire coureur die de wereld in jaren heeft gezien.

De mooiste quote komt toch van zijn vader Jos "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten"

Laatst aangepast door 50plusser.nl op Ma Sep 21, 2015 1:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3225
Ma Sep 21, 2015 1:04 pm Reageer met quote

Misschien had ik beter als 'sportheld' kunnen formuleren. Ik pas het gelijk wel even aan. Bedankt voor je reactie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8087
Ma Sep 21, 2015 1:07 pm Reageer met quote

Het is een buitengewoon goede coureur en daar mag hij best trots op zijn. Ik ken ook mensen, die buitengewoon goed zijn op hun vakgebied, die mogen ook trots zijn op wat zij presteren.
Helden? Nee gewoon vakmensen.

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

DinnaFash

Stamgast
Stamgast
Antw.: 124
Di Sep 22, 2015 12:31 pm Reageer met quote

Wat hebben we dan veel `Helden` he?

Dinna Fash

DinnaFash

Stamgast
Stamgast
Antw.: 124
Di Sep 22, 2015 12:33 pm Reageer met quote

Ik vind Held hier niet op zijn plaats...zo hem meer `n goede `Vakman` willen noemen! Wink

Dinna Fash

Pagina 1 van 1

Plaats reactie