Kleine aanvulling in de forumregels.
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Plaats reactie

Mod..1

Moderator
Moderator
Antw.: 829
Do Aug 27, 2015 5:47 pm Reageer met quote

De forumregels hebben een kleine wijziging gehad.
Een aanvulling om duidelijk te zijn wat het beleid zal zijn in de gevallen dat iemand een rode kaart voor een ander vraagt.

Onder het kopje 6. Niet toegestaan zijn... is toegevoegd:
Quote:
Berichten waarin om een ban voor een ander lid geroepen wordt (dit is banwaardig)

Bij het puntensysteem is toegevoegd:
Quote:
Roep om een ban voor een ander forumlid 10 punten

Het gaat over het roepen om een ban voor een ander forumlid op het forum. Of het eisen van zijn/haar verwijdering van de site. Of op een andere manier suggereren dat iemand een ban zou moeten krijgen.

Het "eisen" van een verwijdering van ander forumlid van de site mag ook niet in de communicatie met moderators of het beheer. Dat kan ook met 10 punten (dus een directe weekban) worden gesanctioneerd.

De regel gaat vanaf vandaag in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Lottie35

Stamgast
Stamgast
Antw.: 101
Za Jun 25, 2016 12:03 am Reageer met quote

Mede dank zij jou, Jan.
Jij bent echt uitzonderlijk.

Vergeet wie je dacht te zijn, en accepteer wie je bent.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Za Jun 25, 2016 12:49 am Reageer met quote

Mod..1 schreef:

Of op een andere manier suggereren dat iemand een ban zou moeten krijgen.

Toch even een vraagje die nu bij op opkomt :

Als je een klacht neerlegt bij het beheer inzake een bepaalde uitlating van een van de forumleden wordt dat dan gezien als een, indirecte, vraag voor een ban, of punten, inzake dat betreffende forumlid?

Zo ja, dan zou dat niet alleen gelden voor het sturen van een Pb-tje maar ook voor reacties op het forum.

Dan zou de zin: "In vind dat dit soort opmerkingen niet thuis horen op dit forum" niet meer kunnen door de nieuwe regels.

Het woord "suggestie" heeft natuurlijk zeer vage grenzen en dan komt het dus aan op de interpretatie door het beheer.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Za Jun 25, 2016 2:42 am Reageer met quote

ex-mod schreef:
Chess,

De vraag is aan mij gesteld, maar dan aan mij in mijn moderator functie.
En, sinds vorige week dinsdagochtend ben ik geen moderator meer.
Ben ik een gevallen ster. Shocked
Heeft Thijs me uit mijn lijden verlost. Mod. is toen Mod..1 geworden

Ben ik nu een gewoon lid zoals de andere leden.
Zonder moderator rechten of moderatie bevoegdheid.
Hoewel ik uiteraard wel gedachten over een antwoord heb, is het eigenlijk niet meer aan mij om de vraag te beantwoorden.

Ik speel 'm hierbij door aan het beheer.

Als ik je goed begrijp is Mod. nu ex-mod en is Mod..1 een nieuwe ster aan het firnament. (welkom Mod..1).

Maar dat laat onverlet dat het bericht geplaatst is door Mod..1 en niet door Mod. (of ex-mod), dus mijn vraag was niet gericht aan jou maar aan de nieuwe ster....... Snap ik het nog? .... Laughing

Gezien de 884 berichten die Mod..1 op haar of zijn naam heeft staan moet ik daaruit concluderen dan Mod..1 jouw account heeft over genomen onder een nieuwe naam? Het begint een beetje verwarrend te worden, althans voor mij.

Toch zou ik best je mening willen lezen, als zijnde gewoon lid en ex-mod, maar dat terzijde.

Overigens, dank voor alle tijd en moeite die je hebt gestoken in dit forum, ik weet uit ervaring hoe moeilijk je taak was...... Het ga je goed !!!

Enne, elke ster brandt een keertje op dus vermoedelijk ben je nu een supernova..... Laughing

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Za Jun 25, 2016 3:20 am Reageer met quote

ex-mod schreef:
Chess schreef:

Snap ik het nog?

Zoals jij het schrijft... nee.
De toevoeging ".1" betekent dat het account (zonder die toevoeging) niet meer bestaat. Er is geen "Mod..1", die is er nooit geweest, en er is ook geen "Mod." meer.

Helder, je hebt je eigen account opgeheven nadat je dit topic gestart hebt.

Een reactie zal dus moeten komen van Thijs.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13013
Za Jun 25, 2016 9:47 am Reageer met quote

Lottie35 schreef:
Mede dank zij jou, Jan.

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Heeft Jan iemand aangemeld voor een ban?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13013
Za Jun 25, 2016 9:58 am Reageer met quote

JanRutgers schreef:
Als je nu even kijkt naar de datum van het begin, dan zie je, dat het topic al bijna een jaar oud is.
Er is gewoon weer iemand, die op zoek is naar een manier om even een sneer uit te delen. Daarom had ik al niet meer gereageerd.
Laughing Laughing

Het was me volstrekt duidelijk dat het om oude koek ging. Daarom vroeg ik me af waarom die de actualiteit ingetrokken moest worden.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Pagina 1 van 1

Plaats reactie