50 plusser forum, verlaten ?
Archief Leden
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Do Aug 13, 2015 3:05 am Reageer met quote

Ik zeg (nog niet) dat ik dat nu ga doen, maar ik overweeg het wel.

Ik kom graag mensen tegen die een andere mening hebben over een onderwerp, maar ik begin een beetje moe te worden van al die persoonlijke aanvallen op mensen die je niet eens kent.

Nu zullen wat mensen gaan roepen of schrijven dat ik ook mensen persoonlijk heb aangevallen, dat kan en mag hun mening zinj;, ik denk daar iets anders over, maar iedereen mag en kan een mening hebben.

Ik begin het geroeptoeter een beetje zat te worden en er is geen kruit tegen gewassen. Argumenten, onderbouwde meningen, NIKS helpt. Het geroeptoeter gaat gewoon door.

Natuurlijk kan iedereen in dit topic weer helemaal volledig op zijn of haar orgel gaan spelen, wellicht lees ik het nog wel maar ga er niet vanuit dat ik er op ga reageren.

Wellicht dat de roeptoeters dit forum maar moeten over nemen. Dan zullen binnenkort de weldenkende mensen dit forum vrij snel gaan verlaten. Maar natuurlijk lul ik nu ook weer uit me nek.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13336
Do Aug 13, 2015 9:33 am Reageer met quote

Hou even het principe van de halfvolle en de halflege fles voor je, Chess. Soms kan ik me mateloos over dingen opwinden en wat later dergelijke zaken relativeren. Als ik er nog iets later op terugkijk vraag ik me wat het verschil was. Ik denk dat ik dat vooral bij mezelf moet zoeken. Excessen hoeven voor mij ook niet maar een beetje diversiteit prikkelt me wel tot nadenken. Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou je vertrek jammer vinden. Is af en toe maar een paar dagen geen forum geen optie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27512
Do Aug 13, 2015 10:51 am Reageer met quote

De zoveelste Heintje Davits met een theatraal afscheid en een stille rentree...

Het zal de wereld niet doen schokken..

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk