Eigenaar strandtent Parnassia moet excuses aanbieden
De stelling van de dag
Plaats reactie

Is een eventuele boycot van strandtent Parnassia op z'n plaats?
Mee eens
32%
 32%  [ 8 ]
Mee oneens
60%
 60%  [ 15 ]
Geen mening
8%
 8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3225
Za Aug 08, 2015 12:52 pm Reageer met quote

Strandtent Parnassia stuurt legendarische Pieter Steinz van terras 'want kan niets bestellen’
Update: Eigenaar Hans Slewe: 'Er was sprake van miscommunicatie' ... Steinz lijdt aan de spierziekte ALS, kreeg van eigenaar te horen: 'Hij kan niet eens praten. Dat kunnen we hier echt niet hebben.'
Lees het volledige verhaal op Joop.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Marynote

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 77
Za Aug 08, 2015 1:15 pm Reageer met quote

Soms heb je van die hemelschreiende figuren rondlopen in het commerciële circuit.Weten niet eens dat een klant voor hun inkomsten zorgt.Wanneer ze dan failliet worden verklaart door een bank is dat natuurlijk de schuld van die bank Confused
Tja,het failliete Griekenland is ook alleen maar zo ver gekomen door Dijsselbloem.Denk je nou werkelijk dat die Grieken de hand in eigen boezem steken? Shocked

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 103341
Za Aug 08, 2015 1:20 pm Reageer met quote

Ik ben het volkomen eens met Heart wat ze schreef. Het personeelslid had eerst naar haar baas moeten gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Za Aug 08, 2015 2:18 pm Reageer met quote

zoals ik het lees is het een vervelend misverstand.

die dingen gebeuren, hoe vervelend ook.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27184
Za Aug 08, 2015 2:28 pm Reageer met quote

Één ding begrijp ik niet helemaal . Hij was samen met zijn vrouw op dat terras. Dan zou je toch verwachten dat zijn echtgenote de bestelling wel zou doen. Desnoods met een korte verklaring waarom hij dat niet kan...

Parnassia zat natuurlijk helemaal fout. Maar ja, als het personeel zo goedkoop mogelijk moet zijn kun je er ook geen hoge verwachtingen van hebben...

Faber quisque fortunae suae

Laatst aangepast door Tympaan op Za Aug 08, 2015 2:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt

nandes

Superlid
Superlid
Za Aug 08, 2015 3:34 pm Reageer met quote

HeART schreef:
Tympaan schreef:
Één ding begrijp ik niet helemaal . Hij was samen met zijn vrouw op dat terras. Dan zou je toch verwachten dat zijn echtgenote de bestelling wel zou doen. Desnoods met een korte verklaring waarom hij dat niet kan...

Parnassia zat natuurlijk helemaal fout. Maar ja, als het personeel zo goedkoop mogelijk moet zijn kun je er ook geen hoge verwachtingen van hebben...

Als je goed had gelezen, had je gelezen dat de man niet meer kan eten en drinken. Ga maar eens lezen wat ALS is en hoe je langzaam aftakelt. Vreselijke ziekte. De vrouw ging zwemmen, logisch dat ze daarna iets besteld voor haarzelf. Haar man kan namelijk ook niet meer praten, dus kan de bestelling niet aannemen.

Hoezo als het personeel zo goedkoop mogelijk moet zijn, dat is jouw invulling dat ze goedkoop personeel hebben en dan is het nog geen excuus.

Wat moet er volgens jou dan gebeuren?

handyman

Superlid
Superlid
Antw.: 1079
Za Aug 08, 2015 3:39 pm Reageer met quote

Beetje een "luguber grapje"..........wellicht?

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5365
Za Aug 08, 2015 4:01 pm Reageer met quote

Welja, laten we fijn met z'n allen iemand om een misverstand aan een schandpaal nagelen.

En omdat "we" het op twitter nog niet voldoende vinden dan ook nog maar eens op een zo groot mogelijk openbaar forum.

En wat het ermee te maken heeft dat iemand een publiek persoon is snap ik al helemaal niet.

Wat een ophef zeg. Is toch nergens voor nodig.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Za Aug 08, 2015 4:13 pm Reageer met quote

Dus omdat er mensen zijn die een andere mening toe gedaan zijn wens jij ze allerlei (nare) dingen toe?

Wat raar.

handyman

Superlid
Superlid
Antw.: 1079
Za Aug 08, 2015 5:14 pm Reageer met quote

Juist, vandaar die fraaie NICKNAME (DD doubke Dutch of gewoon een dubbele bodem...?).........er spreekt geen enkel inlevingsvermogen voor een normale reactie uit de aangehaalde quotes.........leef je eigen leven en laat je vooral niet "uitdagen" tot "normbesef"..!

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Za Aug 08, 2015 5:16 pm Reageer met quote

Hoe kan jij er nou van uit gaan dat de mensen met de andere mening een gebrek aan inlevingsvermogen hebben of zelf nog nooit iets dergelijks gevoeld of mee gemaakt hebben.
Dat soort dingen zijn ongenuanceerde, subjectieve, invullingen jouwerzijds en nergens op gestoeld.
Sterker nog, niet eens individueel getoetst bij de personen waar je op doelt.

Wellicht is het beter praten als gestopt wordt met dergelijke aannames.

nandes

Superlid
Superlid
Za Aug 08, 2015 8:38 pm Reageer met quote

Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag HeART?

nandes

Superlid
Superlid
Za Aug 08, 2015 9:08 pm Reageer met quote

HeART schreef:
nandes schreef:
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag HeART?

Je voelt jezelf een beetje genegeerd, doordat ik volgens jou geen antwoord heb gegeven?

Ik schreef: Dan kan je nog zoveel excuses maken, maar het kwaad was al geschiet. Dat was al mijn antwoord.
Daarna kwam de eigenaar met de volgende oplossing, maar pijn kan je niet wegnemen met materiële zaken, zoals een gratis parkeerkaart en/of lunch aanbieden.
Soms zijn er geen oplossingen meer voor pijnlijke situaties die er gebeurd zijn en dit is er volgens mij één van.

Nee ik voel me niet genegeerd, waarom zou ik?

Ik wilde alleen graag van je weten wat er dan moest gebeuren als excuses niet voldoende waren

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8089
Zo Aug 09, 2015 12:15 am Reageer met quote

Hoe maak je van een scheet een donderslag???? Herman Brood zong daar al een liedje over.

Misverstanden en miscommunicatie komen zo vaak voor in het leven. Er zijn excuses aangeboden, wat wil men nog meer? Het is natuurlijke veel leuker voor het eigen ego om een ander zo zwart mogelijk te maken, waardoor het eigen ego schoner lijkt. Embarassed

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27184
Zo Aug 09, 2015 2:32 pm Reageer met quote

Gaan jullie lekker gezellig op de Dating-afdeling verder....

..Of bij Parnassia....

Faber quisque fortunae suae

Rianne43.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1340
Zo Aug 09, 2015 9:44 pm Reageer met quote

[quote

Laatst aangepast door Rianne43.1 op Zo Aug 09, 2015 11:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4957
Ma Aug 10, 2015 2:46 pm Reageer met quote

Ruim 16.000 euro gedoneerd voor de stichting ALS, prima gedaan van de strandtenthouder, als mevrouw iets meer had nagedacht over hoe om te gaan met haar zieke man dan was internet niet zo ontploft!!

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4957
Ma Aug 10, 2015 5:12 pm Reageer met quote

Ook dat Libelle, maar ze had ook voor dat ze ging zwemmen iets kunnen bestellen, en ik vind überhaupt dat je iemand in die omstandigheden niet alleen op zo'n terras kunt achterlaten, je weet nooit wat er gebeurt.

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

Pagina 1 van 1

Plaats reactie