Baggeren, flamen en meningen als feit brengen
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27047
Ma Sep 30, 2019 2:39 pm Reageer met quote

Laat het een geruststelling zijn; Ik voel mij niet zo gauw aangesproken Dat stadium ben ik al een tijdje te boven. Je zou trouwens enkel al van dit forum een olifantshuid krijgen.

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 690
Ma Sep 30, 2019 2:39 pm Reageer met quote

Nee Pluk en ik ga het ook niet veranderen. Niet voor de verwende prinsesjes hier op topic die staan te stampvoeten.
Lees nou maar eens begrijpend.

Vroeger was je onafhankelijk en nu ben je het kwijt, MEIS, wat een hoge prijs heb jij betaald hier. Foei.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8064
Ma Sep 30, 2019 2:44 pm Reageer met quote

Iemand een spiegel voor houden werkt op dit forum vaak averechts. Ik heb wel meer gedichtjes geschreven over de sfeer hier.

De mooiste reactie was "Benneke met zijn gluiperige gedichtjes"
Daar kon ik dus wel om lachen omdat ik dan in ieder geval zeker wist, dat mijn voor gehouden spiegel niets aan duidelijkheid te wensen overliet Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 3807
Ma Sep 30, 2019 2:45 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Nee Pluk en ik ga het ook niet veranderen. Niet voor de verwende prinsesjes hier op topic die staan te stampvoeten.

Vroeger was je onafhankelijk en nu ben je het kwijt, MEIS, wat een hoge prijs heb jij betaald hier. Foei.

Je topictitel is gewoon fout , daarin volharden is dan dom en dat amuseert me wel. Wat is in godsnaam een partime vrouw? Laughing Je ziet het gewoon niet hè?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

WillemijnF

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 2:47 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Iemand een spiegel voor houden werkt op dit forum vaak averechts. Ik heb wel meer gedichtjes geschreven over de sfeer hier.

De mooiste reactie was "Benneke met zijn gluiperige gedichtjes"
Daar kon ik dus wel om lachen omdat ik dan in ieder geval zeker wist, dat mijn voor gehouden spiegel niets aan duidelijkheid te wensen overliet Laughing

Eigenlijk zegt dat dan al genoeg hè? Onze rijke taal heeft daar ook mooie uitdrukkingen voor. Wink

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 2:52 pm Reageer met quote

annette49 schreef:

Weer, zo'n voorbeeld. Pluk geeft heel duidelijk aan niet gediend te zijn van jouw " meis". En wat doe jij dus...
En dan anderen de schuld in de schoenen schuiven van de verpeste sfeer in sommige topics. Je bent zo doorzichtig als glas voor mij.
En als jij het ergens niet van moet hebben is het wel van onafhankelijkheid. Zonder je facebookgroepje stond je hulpeloos alleen. Ik herken in jou het kind op het schoolplein, de pestkop die floreert en alleen durft dankzij een stel meelopers. En die kinderen worden volwassen en als ze niets hebben bijgeleerd manifesteren zij zich op een forum zoals vroeger op het schoolplein.
Daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben. Overduidelijk dit. Ook dat zoeken naar de kwetsbaarheid van anderen om daar nog eens lekker de hak in te zetten. Bekend patroon. Ongevoelig naar anderen maar overgevoelig als hen zelf betreft.

Laatst aangepast door WillemijnF op Ma Sep 30, 2019 3:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4110
Ma Sep 30, 2019 3:03 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Willemijn, ik pareer inderdaad op oa JOUW laag bij de grondse aanvallen. En weet je wat? Ik kan er nog om lachen ook. Make my day meis.

Ik laat me door jou en je linkse vriendinnen echt niet vertellen wat ik wel of niet mag schrijven, of hoe ik het mag schrijven. En met zielag doen kom je er bij mij niet.

Jullie zijn niet de enigen die met dingen te maken hebben, het is onderhand een heel pakket geworden met wat je wel of niet mag zeggen om niet te kwetsen. Althans wat in JULLIE ogen overkomt als kwetsen.

Wat vroeger kon is nu een zonde. Ik denk aan Halsema, las vanmorgen dat ze vroeger nog om een grap lachte, ze zelf na deed, hoewel grap.... dat zou IK nou weer niet gedaan hebben.
En jullie zijn in mijn ogen precies zo, Verzuurd en zonder humor, zelfrefelxie of spiegels. Hooguit een lekke nachtspiegel.

O ja Bron: Pffff

Brandweercommandant: Halsema noemde negergrap binnen het korps ‘hilarisch’

De bewuste grap werd gemaakt tegen Amsterdamse brandweerlieden met een kleurtje. Ze werden door hun blanke collega’s steevast Ger genoemd. Niet omdat ze zo heetten, maar omdat dan de woordgrap kon worden gemaakt: ‘Nee, Ger.’ Volgens Schaap herhaalde Halsema de negergrap schaterlachend in een gesprek met de brandweercommandant.

Maar... uiteraard ontkent ze nu.

Brandweercommandant: Halsema noemde negergrap binnen het korps ‘hilarisch’ https://www.ad.nl/binnenland/brandweercommandant-halsema-noemde-negergrap-binnen-het-korps-hilarisch~ae30fc03/?

En dit allemaal om je tokkie-gedrag -een meisje dat aan Asperger syndroom lijdt een asperge noemen- te overschreeuwen???

Lukt niet hoor Annette, je zult nog veel harder moeten schreeuwen.
Maar denk aan je bloeddruk he?

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 30, 2019 3:14 pm Reageer met quote

Ik noem een asperger geen asperge en als het er staat is het een tikfout, en dat ga ik niet verbeteren wanwege dat gedram en zielagheidsgedoe. Vraag het netjes, en dan volg ik. Rare snijboon.

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 3:14 pm Reageer met quote

Met z'n allen tegen één persoon...

Ach ach, wat zijn we weer flink...

WillemijnF

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 3:15 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:

En dit allemaal om je tokkie-gedrag -een meisje dat aan Asperger syndroom lijdt een asperge noemen- te overschreeuwen???

Lukt niet hoor Annette, je zult nog veel harder moeten schreeuwen.
Maar denk aan je bloeddruk he?

De (achter) kleinkinderen van mensen als Annette leren dat het grappig is om kwetsbare kinderen uit te schelden voor asperge of zwarte Piet. Oma zegt het toch zelf ook dat ze daar maar tegen moeten kunnen? Hahaha, zoveel humor heeft oma. Behalve als het om joodse kindjes gaat. Dan laat oma haar humor haar even in de steek.
Ik ben er wel weer klaar mee. Doe er je voordeel mee, Annette, of niet natuurlijk. De analyse was geheel gratis. Tot later.

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 3:16 pm Reageer met quote

En gewoon blijven doorgaan.... Sad

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 30, 2019 3:17 pm Reageer met quote

En net als bij Don, als Willemijn niet verder kan wordt het gezin erbij gehaald.

Jou kleinkinderen zullen later dan in groepjes mensen pesten of overvallen, want oma heeft het hen geleerd. LifLaf

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 30, 2019 3:18 pm Reageer met quote

J, Tympaan, met meer op één, het nieuwe links Laughing

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 3:20 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
En net als bij Don, als Willemijn niet verder kan wordt het gezin erbij gehaald.

Jou kleinkinderen zullen later dan in groepjes mensen pesten of overvallen, want oma heeft het hen geleerd. LifLaf

Misschien kun jíj Henk als medestander en 'geest'verwant proberen te ronselen om je te ruggensteunen Annette

Heb je hem al geliked? https://www.facebook.com/henkbres.nl/

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 30, 2019 3:23 pm Reageer met quote

Klaas,kijk even op mijn fb, dan kun je zien wat ik voor Greta heb gedaan.
Maar wat heb JIJ gedaan? Behalve oh en ah roepen?

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 30, 2019 3:24 pm Reageer met quote

Enne, Klaas, fb van anderen hier neerzetten is privacy schending.

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 290
Ma Sep 30, 2019 3:28 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Nee Pluk en ik ga het ook niet veranderen. Niet voor de verwende
prinsesjes hier op topic die staan te stampvoeten.
Vroeger was je onafhankelijk en nu ben je het kwijt, MEIS, wat een hoge prijs heb jij
betaald hier. Foei.

Behalve dat je laatste zin raadselachtig is, suggereer je WEDEROM dat jij
me vroeger kende. Hou daar eens mee op!

En Annette, ik hoop dat je me vanaf nu met rust laat want ik ga leuke dingen doen ....
oh nee wacht ..... ik ga werken, toedeloe. Exclamation

Plan(t) the future

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 3:30 pm Reageer met quote

Ja, je bent een geweldige sympathisant Annette

Quote:
Greta, daar heb ik medelijden mee. En ik vind haar eng

een door volwassenen misbruikt kind.

een beetje Amy Winehouse

gepushed voor geld en plezier van anderen.

ik houd niet van "bekken trekken" die woede, dat armpje om kracht bij te zetten

Natuurlijk weet het meisje waar ze het over heeft, het zal haar haarfijn uitgelegd zijn. Samen de toespraak gemaakt. Het meiske is niet dom, en aspergers kunnen heel goed onthouden.

Daar laat ik het maar even bij

Leonard Cohen

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Sep 30, 2019 3:31 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Enne, Klaas, fb van anderen hier neerzetten is privacy schending.

Dan geef je me toch gewoon aan meis?

Leonard Cohen

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 30, 2019 3:34 pm Reageer met quote

Ja, en wat is er mis mee? Maar dat bedoel ik niet, snijboon.

Pagina 4 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk