Vertel eens iets over je hobby.
Hobby en zo
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende Plaats reactie

tari

Superlid
Superlid
Antw.: 6780
Di Okt 20, 2009 11:10 pm Reageer met quote

..... Georgh, 't is dat ik niet een jaar of 20 ben en dat ik geen plannen heb mijn Lief voor niets en niemand ooit in de steek te laten maar anders ...........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

piet61

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Do Jan 07, 2010 4:44 pm Reageer met quote

Mijn hobby is m'n volkstuin.

Mijn tuin staat van de zomer vol met allerlei groenten en fruit.

Een gedeelte van de groente welke teveel is om direct op te eten gaat in de vriezer.
Van de aardbeien maken we jam en van de bessen maak ik wijn.
Op dit moment kan ik niets op de tuin doen maar heb ik in alle rust zaad kunnen bestellen voor het komende seizoen.
Verder speel ik bas bij ons plaatselijke harmonie orkest en mag ik graag een hengeltje uitgooien om een lekkere snoekbaars te vangen en op te eten.

Creabea

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 12
Wo Jul 28, 2010 1:21 pm Reageer met quote

Mijn hele leven ben ik creatief bezig geweest en van mijn hobby heb ik mijn beroep gemaakt. Ik richt me niet op één ding. Ik houd van variatie, zoals mozaïeken, speksteen, schilderen, boetseren, maskers maken en nog veel meer. Het is mijn passie om hier mee bezig te zijn..maar mijn passie is pas compleet als ik hier les in geef en zie hoeveel plezier een ander er in heeft. Vele jaren freelancer geweest en op mijn 50ste heb ik mijn bedrijf opgericht en geef nu de workshops overal op locatie.

Verder heb ik nog een passie en dat is het spirituele. Ik heb reiki 1 en 2 en binnenkort mijn masterschap. Vele meditaties gevolgd en mediteer ook bijna elke dag...wat ik als erg plezierig ervaar omdat het me rustig maakt en daar door helder blijf in mijn hoofd. Verder nog cursussen gevolgd in chakra, rebirthing, the awakening your lightbody, bio-energetica en zo zal er nog wel wat zijn..waar ik even niet op kom. Reiki ga ik vanaf dit najaar les in geven.

Het spirituele (persoonlijke groei) en het creatieve horen bij mij.

Anneke

OmaAgnes.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Za Jul 31, 2010 10:10 am Reageer met quote

Ik borduur machinaal... zo leuk.. Handoeken, theedoeken... babyslabbetjes, babymutsjes.. spuugdoekjes van alles en nog wat...
Ik borduur er namen op of afbeeldingen... bv Bob de Bouwer, Jip en Janneke... en zo heb ik nog wel 5000 bekende afbeeldingen.
Doe veel kado aan mensen uit mijn omgeving, maar verkoop het ook Wie o wie doet er ook aan machinaal boduren ??

Carpe Diem
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Limbo-lady

Stamgast
Stamgast
Antw.: 175
Za Jul 31, 2010 5:28 pm Reageer met quote

Mijn hobby's zijn o.a Naaien (wat ook mijn beroep was , ik was kleermaker) boduren - koken - lezen - werken met paint shop pro
https://jeannie-v-b.com/ wandellen - vissen verder ben ik gek op dieren

Limbo-lady

Stamgast
Stamgast
Zo Aug 01, 2010 3:34 pm Reageer met quote

Pakejeep , Ik maakte herenkostuums . De ontwerper tekende een ontwerp en ik naaide alles inmekaar dat ging dan naar de modeschow.

christoffel

Superlid
Superlid
Antw.: 2976
Di Aug 03, 2010 3:36 pm Reageer met quote

Onze hobby is met onze boot er op uit.Nee het is geen luxe jacht maar een opgebouwde Friesche Bolpraam. Wy zyn daar zomers zo'n 4 maanden mee op stap.Alle gemakken hebben we aan boord. als we een mooi plekje tegen komen dan liggen we er zo een week .Al fietsend verkennen we dan de omgeving.Maar omdat het al een oud schip is is er veel onderhoud aan. Vooral als hy 1x in de 2 jaar er uit moet voor de onderkant scoon te maken en te teren.Dan heb je het gevoel, hoe ouder je wordt -hoe groter de boot ook wordt.

Aan het onmogenlijke, is niemand gehouden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

TonHalman

Superlid
Superlid
Antw.: 4066
Di Aug 10, 2010 10:11 am Reageer met quote

Ik dam en doe dat 7 uur per dag zowel in clubverband of langs de elektronische weg en het verveeld nooit.

Altijd blijven lachen

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Di Aug 10, 2010 1:55 pm Reageer met quote

gerard65plus schreef:
hagar schreef:
>>>Hoe zijn jullie er toe gekomen om te doen wat jullie doen, en wat betekent het voor jullie?

Ha die Puzzelaar !
Long time no see.

Ik ben toch niet weggeweest, Gerard. Ben wel druk geweest een tijd terug met het verwezenlijken van mijn eerste korte roman, en daardoor iets minder vaak op het forum aanwezig, maar ik was eerder al de discussies op het forum moe. De rode draad in vele discussies is steeds negativiteit en ontevredenheid. Zo kijk ik niet de wereld in.
Ben nu lid van een besloten club op 50+, die ontstaan is door het gemis aan relativering, vriendelijkheid en gemoedelijkheid, waar we het allemaal wat luchtiger houden, en daar hebben we ons eigen forum.

Ik denk nog graag terug aan de tijd dat jij de hobby 'digitaal rebussen maken' beoefende. Dat waren soms echt knappe staaltjes van creativiteit en heerlijk om erop te puzzelen.

Dus geniet ervan Gerard, zo lang het kan.

Limbo-lady

Stamgast
Stamgast
Di Aug 10, 2010 4:55 pm Reageer met quote

Hagar allereerst succes met het schrijven van je roman , waar gaat deze over? Embarassed vrouwen zijn nieuwschierig Wink

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4992
Do Sep 30, 2010 12:11 am Reageer met quote

Hoi Don, wij hebben er één gehad, veel plezier van gehad, in het begin weinig verstand van een aquarium, maar we leerden, behalve dat je geen neon tetra bij een maan vis kunt zetten, we hadden er aan stel gekocht en het was "slurp"weg neons.
We hebben ook regelmatig jonge vis gehad en was vreselijk mooi om te zien! Very Happy

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pluk.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4438
Do Sep 30, 2010 1:14 am Reageer met quote

theDon schreef:
Nu was het weer zo ver en kon het toch niet laten. Wink

Aha ... Don hier lever je het bewijs dat ik altijd al heb
gezocht over de oude liefde die niet roest.

Annemarie.

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Zo Feb 13, 2011 10:11 pm Reageer met quote

Op de PC maak ik graag naamanimaties met de programma's Adobe Photoshop CS2 en Adobe ImageReady CS2.
Te gebruiken onder de e-mail of op een forum.
Het kostte wat tijd om eea onder de knie te krijgen.
Nu, indien gewenst, maak ik er een op verzoek.
Er staan wat voorbeelden op mijn website:
https://www.louisa-online.nl/handtekeningen3.htm
Groet,

hartje50

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 62
Zo Nov 27, 2011 9:49 pm Reageer met quote

ik ben hier allang niet meer geweest.
ik heb tunisch haken als hobby, babyjasjes, knikkerzakken,telefoonhoesjes.

klaverjassen,dit doen we zondagsavonds samen met vrienden,

muziek luisteren,gevraiéerde smaak

boeken luisteren.

tandem fietsen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

bertusdekker

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Di Apr 23, 2013 11:26 pm Reageer met quote

als je mijn fotoserie ziet dan zijn de meeste hobby,s al te zien. enkel vissen, puzzelen , en videomontage ontbreken hierin.( vakantie super 8 films overzetten op dvd)

bertusdekker

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Wo Apr 24, 2013 1:09 pm Reageer met quote

beste Gerard, je vraag is simpel. een antwoord gecompliseerd. een smalfilm zonder meer overzetten loopt gegarandeerd op een teleurstelling uit. je projecteert de film, neemt dit op op een camcorder en zet dit dan over. helaas, een ramp op tape is het gevolg.
indien je het toch wilt doen komen er (vrij) dure hulpmiddelen aan te pas. eveneens een flink stuk ervaring.
* voor mijzelf heb ik mijn ervaringen hierin in de vorm van een boek beschreven. ik ben bang dat het teveel is om hier weer te geven.

mocht je over een glascren set beschikken dan kun je hierop projecteren en de camcorder vast op 50 of 125 beelden stellen. er verschijnt dan geen zwarte balk. kleine tip; de projector een iets groter beeld en de camcorder een iets kleiner beeld laten opnemen. dit voorkomt ook een balk en stof langs de randen.
ik weet dat dit antwoord niet echt help maar meer kan ik er nu niet van maken.
mvg bertus.

ditistina

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 11
Vr Jul 12, 2013 8:09 pm Reageer met quote

Wat een geweldige hobbies allemaal! Mijn hobby lijkt nu wel wat saai: decoratie. Ik heb voor mijn dochter de lampenkappen gemaakt en nu ben ik bezig met een bijzettafeltje. Eigenlijk alles wat met interieur te maken heeft heb ik altijd interessant gevonden. Ik hou ook enorm van rommelmarkten. Ook als het op rommel lijkt is er vaak nog van alles van te maken!

GoudGeel

Superlid
Superlid
Antw.: 1530
Za Jul 13, 2013 6:47 pm Reageer met quote

Mijn hobby is de kanarie sport , ik heb daar ontzettend veel plezier in .

Het verzorgen van de vogels en het schoonhouden daarvan .

Vooral de kweekperiode is een spannende tijd komen er mooie jongen uit voor de vogeltentoonstelling hieronder ziet u een prachtig jong prachtig mooi door gekleurd het geel .

Hier doe je het voor om iets moois te brengen op de vogeltentoonstelling .

Groet,
GoudGeel .
Ik wens de andere mensen ook veel plezier aan hun hobby .

ditistina

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 11
Wo Jul 17, 2013 5:23 pm Reageer met quote

Kan iemand mij helpen? Ik ga morgen met mijn kleindochter knutselen. Tenminste, dat is het idee! Ik heb al krijtjes enzo gekocht, maar misschien weten jullie nog knutsel-dingen die leuk zijn om te doen met een 4-jarige? Alle tips zijn welkom!

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Wo Jul 17, 2013 6:58 pm Reageer met quote

Mijn hobby is het verzamelen van briefjes van 500 euro op verzamelbeurzen kom je ze maar weinig tegen.

Pagina 4 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats reactie