Vertel eens iets over je hobby.
Hobby en zo
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende Plaats reactie

mamsie

Superlid
Superlid
Antw.: 2137
Do Mei 31, 2007 12:31 am Reageer met quote

Nou Tenny je doet het uitstekend alles staat erop dus ga zo door! In ieder geval welkom hier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Valentijntje

Superlid
Superlid
Antw.: 1418
Do Mei 31, 2007 12:44 am Reageer met quote

Grappig, niemand noemt de computer, terwijl toch vele er lang achter zitten. Laughing
Mijn grootste hobby's zijn stijldansen en muziek maken. ( en luisteren) Maar dat staan ook allemaal op mijn website.
Maar alles wat met sport te maken heeft vind ik leuk om te doen en te kijken. Tuinieren doe ik ook graag.
Maar zo te lezen zitten jullie niet achter de geraniums te verpieten. Laughing Leuk hoor al die hobby's

Als ieder mens op deze wereld één mens gelukkig maakt, is iedereen gelukkig.

belladonna

Stamgast
Stamgast
Antw.: 654
Do Mei 31, 2007 2:25 am Reageer met quote

Ik ben gek op wolven.Hoop ze ooit in men leven nog es te zien in het echt.Dus niet in een zoo waar ze zowiezo niet thuishoren.Heb tatoo,s op men body van die mooie beesten.Verder ben ik gek op borduren..........maar niet heus.Ik hou van muziek,gipsy muziek,geweldig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Valentijntje

Superlid
Superlid
Antw.: 1418
Do Mei 31, 2007 3:48 pm Reageer met quote

wendy51 schreef:
Maar van 7 jaar terug was mijn grootste hobby de drumband daar speelde ik op een lira, wij hadden altijd heel veel optredens. Ja dit was mijn lust en leven heb het een hele tijd gemist.

Maar als je het zo mist, waarom ben je dan gestopt, het is toch niet leeftijds gebonden?

Als ieder mens op deze wereld één mens gelukkig maakt, is iedereen gelukkig.

Jannie47

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 57
Do Mei 31, 2007 9:49 pm Reageer met quote

Ook ik heb verschillende hobby,s.
het maken van scrapboek albums is er een van.
Verder doe ik ook aan bloemschikken,werken in de tuin en natuurlijk het maken van kaarten.
Zo kan ik nog wel even doorgaan want er is altijd wel weer een nieuwe uidaging

groetjes

Jannie 47

Marianus

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 35
Do Mei 31, 2007 11:11 pm Reageer met quote

Hoi allemaal,
Hobby's, eigenlijk te veel om op te noemen. Als het lukt fiets ik graag, wandel veel in de bossen, en heb dan meestal mijn fotocamera bij. Ben veel bij mijn caravan om daar in mijn tuintje bezig te zijn. Klus veel, thuis en bij/aan mijn caravan. Ben ik thuis, en dan moet je denken aan de donkere maanden, zit ik veel achter mijn computer. Luister graag naar alle soorten muziek. Houd op t.v. als mogelijk is alle autoraces (formule 1) bij. Daarnaast heb ik een interresse in spirituele onderwerpen, zoals tarot, pendelen, magnetiseren etc.

Picture resized
mijn caravan, waar vele klusuurtjes in zitten.

dat de zon voor iedereen elke dag mag schijnen

Laatst aangepast door Marianus op Za Jun 02, 2007 3:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt

gooilander

Stamgast
Stamgast
Antw.: 132
Vr Jun 01, 2007 7:29 pm Reageer met quote

Mijn hobby is onderzoek naar de geschiedenis van mijn streek. Over de resultaten schrijf ik stukjes. Vandaag heb ik iets geschreven over de konijnen van Oranje. Het is te vinden op de weblog GOOILAND.
Groeten,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Vr Jun 01, 2007 9:08 pm Reageer met quote

Laughing Mijn hobby,s Jeu de boules

Onze stacaravan met tuin.

Picture resized Ik wandel veel met mijn hondje

Picture resized en dan uiteraard de PC met name de vijftig plusser, tussen door eten drinken en slapen en het klokje is rond.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Za Jun 02, 2007 3:43 pm Reageer met quote

Mijn hobby is schoonschrijven. Mijn hand-
schrift zo verbeteren dat het bijna kalligrafie
is.
Verder ben ik gefacineerd door reiki; tarot en
pendelen.Ik doe er verder niets mee en heb me er nauwelijks in verdiept maar ik ben er
zeer in geďnteresseerd.

Vrede & alle Goeds

Willem.J.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 369
Za Jun 02, 2007 4:34 pm Reageer met quote

Leuk Amida, kalligrafie heb ik vroeger op (de Grafische) school gehad. Vond dat erg leuk, maar doe het nooit meer.
En dan nog even nieuwsgierig: Wat is pendelen als hobby? En is het met de nadruk op delen of het pendelen van woning naar werk? scratch Smile

XXXXXXX.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 570
Za Jun 02, 2007 4:43 pm Reageer met quote

Amida schoonschrijven? Vind het prachtig als iemand dat kan; mijn man schrijft zo mooi dat iedereen denkt dat hij er speciaal voor gaat zitten terwijl mijn handschrift niet te lezen is. Kreeg ik op school al strafwerk voor lol.

Maar tarot, pendelen en Reiki daar heb ik ook wel belangstelling voor.

Ben in Venezuela naar een Reiki master geweest, die heel hoog daar in zat. Notabene een Duitse dame die al jaren daar woont.
Dat verhaal is te lang voor hier, maar ik spreek je wel een keer op de chat.
Mijn man die heel sceptisch in dit soort dingen is, moest zich zelf ook achter de oren krabben.

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Za Jun 02, 2007 6:40 pm Reageer met quote

Ja Kalligrafie lijkt me ook leuk. Het kan ook met mijn tekenprogramma. Al was het best moeilijk zo met de muis te schrijven. Surprised

amida

Superlid
Superlid
Za Jun 02, 2007 8:41 pm Reageer met quote

Penedelen is een vorm van voorspellen naar het schijnt WillemJohan. Men stelt dat de antwoorden op je vragen al in je onderbewuste zouden liggen. Maar zoals ik al schreef: Ik heb me er niet diepgaand mee beziggehouden.
En heb zo m'n twijfels maar het blijft me intrigeren.
Hagar voor mijn gevoel is schrijven iets wat je
doet met (vul-) pen en bij voorkeur op ongelini-
eerd papier. en schrijven op bijvoorbeeld op
een computer rangschik ik onder het produceren van teksten.Echt schrijven is een handmatig iets[/u]

Vrede & alle Goeds

roseleid

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 11
Do Aug 16, 2007 10:00 am Reageer met quote

Mijn grootste hobby's is knutselen met allerlei materialen Bloemschikken vind ik ook heel mooi .En stamboomonderzoek(genealogie)historie trek zowiezo mijn aandacht ze kunnen mij er uren mee zoet houden .De PC heb ik ontdekt ,er is een wereld voor mij open gegaan .Wat je daar allemaal niet op kunt ,geweldig ben blij dat ik het heb geleerd!

snappy.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 535
Do Aug 16, 2007 2:38 pm Reageer met quote

mijn hobby's zijn ook knutselen boetseren van poppen en clown's borduren bloemschikken enz....laatse hobby is de pc heb me ingeleefd in power-point, publicher, photoshop.nu heb ik op het forum taalspelletjes gevonden en ben er wel van gebeten, ik vind het een prachtige manier om je hersenen te trainen.

Picture resized
een van de geboetseerde clowns

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4999
Do Aug 16, 2007 2:56 pm Reageer met quote

Nou ik heb eigenlijk al genoeg over mijn hobbys verteld, maar ik wil nog even vermelden dat het fotograferen een verslaving is geworden!!
Evenals het bijhouden van mijn weblogs. Maar tussendoor zit ik graag in Zeeland, om ff tot rust te komen. hahahaha.
groeten redone
ps. ook het paranormale heeft mijn interesse.

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Do Aug 16, 2007 3:10 pm Reageer met quote

amida schreef:
Hagar voor mijn gevoel is schrijven iets wat je
doet met (vul-) pen en bij voorkeur op ongelini-
eerd papier. en schrijven op bijvoorbeeld op
een computer rangschik ik onder het produceren van teksten.Echt schrijven is een handmatig iets[/u]

Ik heb in feite echt geschreven. Want ik heb met de muis echt de lijnen moeten trekken.

De computer is net als de vul-of ganzenpen enkel het gereedschap.

amida

Superlid
Superlid
Ma Sep 10, 2007 10:51 pm Reageer met quote

Het is wel een tijd geleden maar ik wil toch nog even reageren op je laatste bericht over schrijven. Inderdaad computergeproduceerde teksten. Een computer is net als een (vul) pen een hulpmiddel.
Maar voor mij gaat het handmatig schrijven toch de richting op van een ambacht. Net zoals er verschil is tussen een schrijnwerker en een industrieel meubelmaker.
Als ik een handgeschreven brief zie die zorgvuldig(qua letters)geschreven is op fraai papier; al dan niet handgeschept, met een mooie lay-out, dan kan ik bijna lyrisch worden.
Ik zie dit dan als een vorm van kunst.
Een hartelijke groet van Amida

Vrede & alle Goeds

stekel

Stamgast
Stamgast
Antw.: 227
Di Sep 11, 2007 9:21 pm Reageer met quote

Zal ik dan ook mijn hobby delen?
Ok het is dus guitaar muziek
Ik beoefen deze hobby alleen als er niemand luisterd want ik wil niemand met mijn gepingel lastig vallen maar ik kan me er wel helemaal in verliezen.

Picture resized[img]

Picture resized
Op mijn weblog kan je nog enkele probeersels vinden en uitproberen.
Groet
Peter

"Ik weet wat ik weet.............en wat ik niet weet wil ik ook weten"

msahc.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Zo Okt 14, 2007 11:54 am Reageer met quote

Uiteraard is de computer een deel van mijn leven. Nu reeds 16 jaar vanaf ik er op het werk ben mee beginnen werken. Resultaat een computerclub met alles er op en er aan. Zie mijn website

Over het sporten van vroeger , zijnde voetbal , squah wodt alleen nog gesproken. Het zwemmen en fietsen is al wat overblijft. En het vissen is eigenlijk hetgeen er het meest overschiet en ik het liefst doe.
Het water maakt me rustig. Al de rest maakt me eerder nerveus. Terwijl iedereen zegt dat ik de drukte zelf antrek of opzoek. Je ziet ik ben misschien nog wat op zoek naar mezelf. Misschien omdat ik pas volgend jaar 50 wordt:-)

Vriendelijke groeten aan alle 50+ 'ers.

Msahc

Antwerp Hobby Computerclub vzw

Pagina 2 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats reactie