Topmatras praktisch of niet?
Archief Lichaam & Geest
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

ditistina

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 11
Di Jul 23, 2013 5:04 pm Reageer met quote

Mijn man van 70 heeft sinds een aantal maanden wel eens last van bedplassen. Om hem nu weer een luier om te doen is ook weer zo wat, dus kwam ik zojuist dit tegen op het web: https://www.fashionforhome.nl/topmatras-nana-70x210.html
Ik vroeg me af of jullie misschien ervaring hebben met een top matras? Kun je zoiets gewoon in de wasmachine stoppen als het nat wordt?
We hebben afgelopen jaar een boxspring aangeschaft vanwege mijn rugklachten, dus ik zou het zonde vinden als deze verpest wordt. Ik zocht al op wikipedia (https://nl.wikipedia.org/wiki/Matras) om te kijken of daar iets staat over of het materiaal wasbaar is, maar ik kan er niets over vinden. Ik keek bij het stuk over: 'Traagschuim is een visco-elastisch polyurethaanschuim en wordt zachter door warmte. Na indrukking keert het, in 0.5 tot 5 seconden, langzaam terug in de oorspronkelijke vorm...'

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Nur.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 73
Di Jul 23, 2013 5:14 pm Reageer met quote

Ook ik heb een boxspring met topmatras. Het tijk van het topmatras kan er af gehaald worden en in de wasmachine gewassen worden.

Als je een boxspring hebt met 2 matrassen zou je kunnen overwegen een speciale beschermingshoes te kopen. Met een tweepersoons matras kan je misschien bij de apotheek speciale matjes aanschaffen.

Toen ik mijn boxspring kocht zat er al een topmatras bij.

ditistina

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 11
Do Jul 25, 2013 1:13 am Reageer met quote

Dankje Nur! Ik zal het ook eens met mijn dochter overleggen, of zij iets extra's op het bed heeft voor mijn kleindochter van 4. Bij onze boxspring zaten geen topmatrassen, maar het lijkt me wel handig!

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk