Horen
Archief Lichaam & Geest
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

handyman

Superlid
Superlid
Antw.: 1079
Do Apr 11, 2013 5:41 pm Reageer met quote

Berthold63 schreef:
Jammer, nog geen reacties. Heb inmiddels wel zelf wat gevonden op www.audibene.nl. Heeft iemand hier ervaringen mee (liefst positief uiteraard!)

Het aanraden van dat gehoorapparaat is dat gebeurt in het ziekenhuis?

Naast audibene zijn er inderdaad nog veel andere aanbieders. Let wel op de prijzen en wat ze aanbevelen......vraag bij meerdere aanbieders offertes!

Deels zal er door je ziektekostenverzekering worden betaald, wellicht dat het overige via de inkomstenbelasting ook nog voor een gedeelte word vergoed ( bij ziektekosten...!)

Suc6 en sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Berthold63

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 7
Do Apr 11, 2013 5:47 pm Reageer met quote

Nee hoor dat ik heb ik zelf opgezocht, in het ziekenuis doen ze daar niet aan. Maar ik zal inderdaad voor mezelf even gaan uitzoeken wat het me precies gaat kosten. Jongens jongens wat een situatie, bah

pitter.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 887
Vr Apr 12, 2013 1:47 am Reageer met quote

Berthold63 schreef:
Nee hoor dat ik heb ik zelf opgezocht, in het ziekenuis doen ze daar niet aan. Maar ik zal inderdaad voor mezelf even gaan uitzoeken wat het me precies gaat kosten. Jongens jongens wat een situatie, bah

Ik heb al eerder gewezen op de site waar alles duidelijk wordt uitgelegd:
https://www.nvvs.nl/

De kosten: ten hoogste betaal je een kwart zelf. Ben je flink aanvullend verzekerd, dan kan het zelfs zo zijn dat het je niks kost.
Met één telefoontje naar je zorgverzekeraar weet je waar je op kunt rekenen als het om de centjes gaat. Met een flink gehoorverlies zul per oor wel rond de 1500 euro kwijt zijn. Maar nogmaals: hoogstens een kwart is voor eigen rekening.
Per 1 januari 2013 is er op de hoortoestellenmarkt nogal wat veranderd. Het gevecht om de klant is weer losgebarsten. Zo heeft SpecSavers nu een actie voor twee hoortoestellen voor de prijs van één.
Als je je een weekje inleest op internet wordt alles langzaam duidelijk.

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk