Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 2447, 2448, 2449  Volgende Plaats reactie

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1919
Wo Okt 02, 2019 12:13 pm Reageer met quote

Laughing

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

Laatst aangepast door Madelief46.1 op Wo Okt 09, 2019 12:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12089
Wo Okt 02, 2019 2:58 pm Reageer met quote

Zoals altijd leest Scharretje nog steeds met plezier mee op Klessebessen.
Alleen snapt ze niet waar alle commotie, verwijten en modder gooien vandaan komt dus ze belde mij op.
Ik zal niet alles herhalen wat Scharretje schreef, maar ze staat volledig achter mijn woorden.

“Meid, het is de sop van de kool niet waar. Sterker, ik moet er gewoon om lachen. Al jaren beheer je Klessebessen zoals ik het bedoeld had toen ik je het stokje overgedragen had.
Ik ben trots op je, meid en je verdient een dikke duim omhoog.
Maakte mensen fouten, al noem je elkaar Pietje Puk. Nooit heeft iemand zich er druk over gemaakt of zelfs je woorden in twijfel genomen. Nu al weer dat geneuzel over een naam. Zelfs na meerdere uitleg van jouw kant.
Kom op, zeg! Hou er mee op!
Heel simpel: Of ze aanvaarden een foutje, of ze pleuren maar op!
Elke keer zo’n bak modder over je heen verdien je niet, meid.
Beter met een paar mensen door gaan en als er zelfs geen behoefte meer aan Klessenbessen is.
Laat het dan maar klappen, meid. Jij hebt altijd je stinkende best gedaan om alles goed te laten lopen.
Ze zoeken het maar uit!”

Liliane, het kan zijn dat Scharretje jouw belt om wat ik nu geschreven heb te staven. Mocht er aan getwijfeld worden.
Mijn voorkeur gaat uit om met een kleinere groep door te gaan die wel gezellig met elkaar om gaan.

Nu verder met de dingen van de dag.
Peter was blij met zijn nieuwe camera, dus er zullen veel foto’s gemaakt gaan worden en niet alleen door mij.
Natuurlijk ga ik wel die camera al vast uitproberen.

Madelief, het kan maar binnen zijn, toch?
Saartje voelt zich prima bij ons en heeft al weer zin in een wandeling.
Wim zal zeker wel door de keuring heen komen met een heel goed resultaat. Het kan bijna niet anders. Heel goed om met die rompslomp vroeg te beginnen. Het kan maar gedaan zijn.

De was is bijna klaar. Dadelijk nog even ophangen en als ik terug ben van Saartje uitlaten duik ik weer in mijn boek of kijk verder naar mijn filmpje.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 8690
Wo Okt 02, 2019 3:28 pm Reageer met quote

Wink

het zijn de kleine dingen die het doen

Laatst aangepast door marlie49 op Vr Okt 11, 2019 8:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Wo Okt 02, 2019 4:32 pm Reageer met quote

Laughing

Laatst aangepast door Madelief46.1 op Wo Okt 09, 2019 12:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt

hehety

Superlid
Superlid
Wo Okt 02, 2019 4:50 pm Reageer met quote

Ik verwijder niemand. Alleen vraag ik in het belang van de site om te stoppen met over een naam te zeuren en als dat niet aan staat het beter is een andere topic te kiezen. De keuze is vrij, ook voor jou.
Scharretje heeft mij die bevoegdheid gegeven.
50 plusser heeft er niet mee te doen.
Dat is alles. Liever met drie mensen verder, of des noods, als daar behoefte aan is. Dit topic te stoppen. Die bevoegdheid heb ik van Scharretje gekregen.

Ik ga lezen en wens voor vanavond iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3364
Wo Okt 02, 2019 5:12 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Wat vind ik dit een spijtig iets. Ik kan niet zo goed tegen "woorden hebben" zeker niet als ze geschreven zijn. Dan kunnen dingen verkeerd over komen of verkeerd begrepen worden. Zo iets zou moeten kunnen uitgepraat worden (oog in oog) met een dikke knuffel voor elkaar.

Ik ga hier geen standpunt innemen omdat ik jullie beiden snap. Maar ik denk dat als Marlie je het kan vergeven Hetty dat haar naam eens verkeerd geschreven staat, dat ze dan gerust nog mee kan praten. En jij Hetty er een beetje op letten om haar naam juist te schrijven. Dan kan dat toch geen probleem zijn.

Ik zou het spijtig vinden moest ze er niet meer zijn.

En nu ook tot de orde van de dag. Deze morgen naar Tim zijn appartement geweest. Eindelijk gingen zijn zetels geleverd worden. Hij ging er geen verlof voor nemen, en wij hadden er toch de tijd voor. Op een half uurtje waren die mannen terug de deur uit. Ik vind het mooie zetels (beige). Het is een grote 2-zit, waar je gerust kan in liggen om een dutje te doen en dan een 1-zit (relaxzetel), die je elektrisch kan doen kantelen. Die laatste zou ik hier ook wel willen Laughing Laughing Laughing .

Voor de rest doe ik vandaag niet veel meer. Een beetje op mijn laptop bezig zijn en voor de rest zien we wel. Ik ben het lezen een beetje moe. Ik heb dat altijd in de winter. Als ik niet kan buiten zitten vind ik het niet zo leuk. 's Avonds in bed lezen, doe ik wel graag.

Madelief, toi toi voor Wim morgen hé. Hopelijk krijgt hij 10 op 10.

Hetty, zeggen jullie tegen een fototoestel ook een camera. Hier is een camera om te filmen. 'k Ben al benieuwd naar de foto's. Maak je er nog een van Saartje ook.

Marlie, mocht ik je hier niet meer zien, ik stuur je dan nog wel een mailtje hoor.

Ik wens iedereen nog een fijne dag toe.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Wo Okt 02, 2019 6:14 pm Reageer met quote

Liliane, nogmaals,ik maar die schrijfout niet expres. Was het maar zo eenvoudig, dan was al deze commotie niet ontstaan. Lees nogmaals wat de mening van scharretje is..
Er is meer dan genoeg uitleg over de naam marie geschreven dat het mijn lievelings tante was en zo meer.
Nu mij ook betichten dat ik al eerder iemand weggejaagd heb. Dat is meer kennis dan k zelf heb.
Lief dat wilt bemiddelen. Meer zeg ik er niet meer over.

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Do Okt 03, 2019 11:01 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers. Eindelijk weer een goed kunnen slapen.
Liliane, in het weekend maken we wel weer een paar foto's van Saartje.
Het zal hier rustig zijn, maar een bakje koffie gaat er altijd wel in.

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Do Okt 03, 2019 9:16 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Ik wil jullie allemaal toch heel hartelijk bedanken voor jullie vriendschap die ik mocht ondervinden.
We hebben heel wat aan elkaar verteld en dat blijft allemaal in mijn hart bewaard.
Hopelijk lees of hoor ik nog iets van jullie hé.
Bedankt, Elise, Roto, Marlie, Madelief, Hetty en Scharretje (en mocht ik iemand vergeten zijn: jij ook bedankt).

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Do Okt 03, 2019 10:29 pm Reageer met quote

Dank je Liliane.
Ook ik heb veel plezier bij scharretje gehad en met al de klessebessers.
Ik heb ook met veel plezier, een jaar of vier, vijf het stokje van Scharretje overgenomen toen zij het om gezondheidsredenen niet meer kon.
Nu is de afgelopen twee jaar ook mijn gezondheid achteruit gehold en kan ik blijkbaar niet meer aan de eisen voldoen die nu gesteld wordt om een te runnen.
Dan is het beter andere wegen te gaan bewandelen zoals fotografie en puzzels crieeren en maken.
Met wie ik fb contacten hem zoals Liliane en Elise hou ik wel graag contact

Ik dank jullie, ook namens Scharretje, voor de leuke tijd die we samen gehad hebben.

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Vr Okt 04, 2019 1:01 pm Reageer met quote

Laatst aangepast door Madelief46.1 op Wo Okt 09, 2019 12:31 pm, in totaal 2 keer bewerkt

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Okt 04, 2019 1:38 pm Reageer met quote

Kom toch nog even terug om jou Liliane en Madelief te bedanken voor jullie lieve afscheidswoorden. Omgekeerd bedank ik jullie natuurlijk ook, heb steeds genoten van jullie verhalen. En Madelief wie weet wat we nog kunnen openen.......
Elise en Roto voor jullie ook alle goeds natuurlijk.

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Okt 05, 2019 12:03 am Reageer met quote

Had net een lang bericht gemaakt klik het ik verdorie weg ! Maar wil toch GRAAG de boel redden ! Het sop is de kool niet waard of hoe zeg je dat ook alweer ! Hoor net Max bezig en daar hebben ze het erover dat Mensen de prinses van Engeland van de roodharige prins kom effe niet op hun namen !! Maar de mensen kraken haar af ze kan weinig goeds doen dan heeft ze niet de goede kleren aan dan heeft ze geen kousen aan ze kan weinig goed doen ! Dan denk ik ga er maar aan staan .... word je verliefd i.p.v dat de mensen blij zijn dat de prins ook weer eens gelukkig kan zijn na al het verdriet over zijn moeder Diana ! Nee het lijkt wel of het IN is ? i.p.v Genieten van deze mensen nee maar afkatten ! Heb het laatst hier ook op een resort mee gemaakt (al meerdere keren trouwens) Er zijn hier Gelukkig ook goede Ned. toeristen maar ook een bepaalde groep die kan alleen maar zeiken zeuren en zeveren. Ik snap het niet als je op vakantie gaat dan ga je toch lekker genieten !!!! In dat resort bestelde een meneer eten. Het personeel zei meneer het zal ietsje langer duren deze keer want daarnet is 1 kok naar zijn vrouw gegaan die ging ineens bevallen ! Dus ze vroegen aan hem begrip voor de situatie ! Nee grote mond ... Ik zei meneer de mensen hebben maar 2 handen U hebt gehoord wat ze zei Heb eventjes begrip voor de situatie het komt wel oke ! Toen zei mij Vuile trut tegen me waar bemoei je je mee. Ik zei ik neem het op voor de meiskes en jongens die hier werken. Ik snap trouwens ook niet als je net hier aankomt ná meer als 7000 km gevlogen te hebben dat je dan zo mekkert ! Ik zou lekker een drankje nemen en gaan zitten en kijken naar de mooie ondergaande zon op het strand en de bootjes. Maar ja wie ben ik. Korte lontjes hebben die bep. groepen Ned. GELUKKIG nog gezellige goeie hoor ! Je hebt allemaal wel eens een baaldag maar dan morgen een nieuwe dag toch wéér ! Ik ontmoet veel mensen en die gaan weer weg van de week ook weer afscheid genomen van een paar stellen ! Gelukkig mailen ze nog wel af en toe en deze komen al iedere jaar hier naar toe. Maar bij sommige weet ik ook niet hun naam en dan zeg ik Dushi dat is schatje ! Dat vinden ze allemaal leuk dus misschien ook wat voor Ned. Of vrouwke of manneke klinkt toch ook aardig !

Zou zeggen ZAND erover................en VREDE op AARDE ! Zonde van de tijd hij gaat al zo snel ! En schreef laatst ik he broertje en zusjes en nu.... dus strijk over je hart ! Heb ook een mooi liedje wat zo ooit maakte voor Kerst maar ik vind het voor iedere dag geschikt en het plaatje hieronder is ook mooi !

https://youtu.be/bLvq5RRwF-o
Hoop dat we allemaal gezellig bij elkaar blijven !! Morgen een nieuwe dag zeggen we hier veel na wat ellende en baaldag ! Wat iedereen heeft hoort bij het leven helaas ! Het zijn toch geen rampen + dat ik altijd zeg : Een mens is een ECHT mens als hij ook foutjes kan maken..

Lieve groetjes allemaal ....XXX

p.s. Heb pech want bestelde onderdeel voor mijn auto is er nog steeds niet! Al 2 wk. een auto gehuurd zal ook nog wel een week bijkomen. Kost hopie geld Brr... Ook nog andere problems . Hoorde netbij Max ook dat ze dat leuke vrouwke van de prins van Engeland met rood haar ook overal op bekritiseren... dan weer goede jurk aan dan weer geen kousen aan ! Word je niet goed van ga daar maar eens staan met zo'n job. Verliefd en dan dat gezeik allemaal. Vond dat ook allemaal zo'n gedoe over die jurken van onze prinsesjes Brr...Beter zich druk maken om onze GOEDE BOEREN en de NATUUR !! Alleen maar money money het belangrijkste !Heb je allemaal nodig maar is niet het voornaamste om GELUKKIG te zijn ! Nu ga ik stoppen want het is ook nog steeds hot.. Effe wat boodschappen doen ........En hoop JULLIE ALLEMAAL morgen te zien weer hier al is maar met een.... KUSJE !!!!!!!!!!!!!!!!

SORRY typte het 2x van die prinses sla het maar over ik stuur het nu zo maar weg voordat het weer FOETSIE gaat !!

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11404
Za Okt 05, 2019 1:38 am Reageer met quote

Jaren geleden kwam ik hier regelmatig, maar op een gegeven moment komt er zoveel op je weg, dat je keuzes moet maken. Toen heb ik besloten minder op het forum te gaan schrijven en met name de actuele (politieke) items. Echter ook stopte ik met de vele gezellige items.
Nu werd ik er op gewezen dat er hier ook een probleempje was mbt namen.
Weet je, ik ben Douwe, maar word ook aangesproken met Ouwe en nog wat meer namen. Soms zijn het tikfouten, soms is het bewust.
Ik lig daar niet wakker van, want ik vind het belangrijker dat men mij toespreekt, dan dat men mij negeert.
Zou je toevallig Jannie heten en men schrijft Janny, wat maakt het uit?
Leg niet op elke slak zout en ga gezellig met elkaar om.
Das mijn boodschap en wens, voor dit gezellig item "klessenbessen..."
Succes

Waar je ogen niet waren, moet je mond niet praten.

marlie49

Superlid
Superlid
Za Okt 05, 2019 1:57 am Reageer met quote

Rolling Eyes

Laatst aangepast door marlie49 op Vr Okt 11, 2019 7:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11404
Za Okt 05, 2019 2:15 am Reageer met quote

Geachte Marlie49, als uwe hoogheid met de volledige naam aangesproken wilt worden, laat het dan weten. Mocht je ooit op de chat van 50+ komen, reken er dan maar op dan men je naam ook inkort.
Wat is belangrijker?
Was het niet Johan Cruyff die zei iets van .. als het kind maar een naam heeft?
Eerbied voor een persoon komt voort uit de inbreng en niet op naam of titel.

Waar je ogen niet waren, moet je mond niet praten.

marlie49

Superlid
Superlid
Za Okt 05, 2019 2:46 am Reageer met quote

Shocked

Laatst aangepast door marlie49 op Vr Okt 11, 2019 7:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt

hehety

Superlid
Superlid
Za Okt 05, 2019 11:57 am Reageer met quote

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Za Okt 05, 2019 12:48 pm Reageer met quote

Laughing

Laatst aangepast door Madelief46.1 op Wo Okt 09, 2019 12:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Za Okt 05, 2019 1:00 pm Reageer met quote

Mag ik met alle respect voor iedereen vragen om hier geen commentaar meer te zetten ivm wat hier vorige dagen aan de hand was. Het is voor alle betrokken personen zo al erg genoeg. De beslissingen zijn genomen en daar wordt niet meer over gediscussieerd.
Fijne zaterdag allemaal.

Elke dag heeft een lach!

Pagina 2448 van 2449 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 2447, 2448, 2449  Volgende

Plaats reactie