Hoe wis ik een email met te grote bijlage?
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

papaya.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 529
Wo Apr 25, 2012 3:26 pm Reageer met quote

Hallo

Zit met een probleem en weet niet meer hoe op te lossen.
Moest gisteren een file naar iemand doorsturen, maar heb door het vlug, vlug te willen doen een grote fout gemaakt.
Heb niet gekeken dat de file veel te groot was om in een keer te kunnen versturen, met het gevolg dat deze in mijn post/mailuitgang blijft hangen.( de file toen met we transfer gestuurd)
Elke keer dat ik de outlook express open gaat gelijk de mail die in de mailuitgang nog zit beginnen te zenden.
Met het gevolg dat ik niets meer kan doen, dus geen inkomende mails kan aankijken.
Ik moet net zolang wachten tot ik het bericht krijg waar geschreven staat dat de mail niet verzonden kan worden omdat deze te groot is, en dat gaat lang.
Heb nu al op allerlei manieren geprobeerd om de mail te kunnen delete maar tot nu toe geen geluk, krijg het niet voor elkaar.
Weet iemand hoe ik het doen moet???
A.j.b. help mij met dit vervelende probleem.

Groet
Papaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Ilovesauna

Stamgast
Stamgast
Antw.: 892
Wo Apr 25, 2012 4:20 pm Reageer met quote

systeemherstel?

papaya.1

Stamgast
Stamgast
Wo Apr 25, 2012 5:36 pm Reageer met quote

Ook al gedaan, daarnaast ook bij de OE op offline gegaan en zelfs de internet verbinding onderbroken.
Maar zodra ik de OE open begint gelijk weer de uitgaande post te verzenden.

Ilovesauna

Stamgast
Stamgast
Antw.: 892
Wo Apr 25, 2012 6:11 pm Reageer met quote

Handmatig verwijderen van te verzenden e-mail

Als je teveel aanhangsels aan een bericht gekoppeld hebt duurt het verzenden erg lang en soms lijkt het of het programma vast loopt. Het verzenden onderbreken en het te verzenden bericht verwijderen lukt niet. En dat kan ook niet, want zodra je Outlook Express opstart dan zal weer een poging worden gedaan om het bericht te verzenden en... als dat proces aan de gang is kun je het bestand niet verwijderen.

De oplossing is om het bestand Postvak UIT.dbx handmatig te verwijderen, daarmee worden dan tegelijk ook alle uitgaande berichten gewist. Als je daarna Outlook Express weer opstart wordt er automatich een nieuwe map gemaakt en is Postvak Uit leeg.

Klik hier om de lokatie van de .dbx bestanden te kunnen vinden!

(Windows 98 gebruikers vinden het bestand in de map C:\Windows, Application data, Identities, cijfer- en letterreeks (varieert per computer), Microsoft, Outlook Express).

papaya.1

Stamgast
Stamgast
Wo Apr 25, 2012 7:16 pm Reageer met quote

Ga het vandaag maar eens uitknobbelen.
Als ik het dan nog niet voor elkaar krijg, bel ik mijn p.c. mannetje dan moet hij er maar eens naar kijken.
In ieder geval hartelijk dank voor je hulp.
Fijne dag, nee het is bij jullie al 17.15 dus fijne avond nog.

Papaya

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk