Foto's verplaatsen in eigen fotoboek wil niet!!!!
Archief Vijftigplusser.nl
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

ChristinaM

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Ma Feb 21, 2011 3:35 pm Reageer met quote

Dag,
Al heel lang lid maar de site weinig tot niet bezocht. Tot vorige week. Meteen maar pluslid geworden en diverse fotoboeken aangelegd. Echter....ik kan de volgorde van foto's in het fotoboek niet wijzigen terwijl dit toch zou moeten kunnen. Help, wat de ik verkeerd??
bvd en gr.
christina

Carpe diem!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

julia55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 807
Ma Feb 21, 2011 5:39 pm Reageer met quote

ga naar fotoboeken
dan naar fotoboek bekijken en dan zie je rechts boven de foto,s staan ...foto volgorde aanpassen...

succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

ChristinaM

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Ma Feb 21, 2011 9:35 pm Reageer met quote

Haha Julia, ja ik weet wel hoe het moet alleen werkt het niet Sad
Ik heb enkele berichten bekeken in het forum maar kennelijk hebben er meer leden problemen mee. Wellicht kun jij het in een van je eigen fotoboeken proberen. Bij mij werkt het echt niet.
Dank voor je reactie.
gr. christina

Carpe diem!

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Ma Feb 21, 2011 10:20 pm Reageer met quote

ChristinaM schreef:
Haha Julia, ja ik weet wel hoe het moet alleen werkt het niet Sad
Ik heb enkele berichten bekeken in het forum maar kennelijk hebben er meer leden problemen mee. Wellicht kun jij het in een van je eigen fotoboeken proberen. Bij mij werkt het echt niet.
Dank voor je reactie.
gr. christina

klik foto volgorde aanpassen

Zet cursor op de foto die je wil verplaatsen hou linker muisknop ingedrukt en sleep de foto naar de plaats waar je hem wil hebben laat de knop los klik nog een keer en de foto is verplaatst.
succes Very Happy

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

ChristinaM

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Ma Feb 21, 2011 11:50 pm Reageer met quote

Hallo Jalis,
Ik vind het wel grappig dat ook jij denkt dat ik het niet volgens de regels doe maar nogmaals ik weet hoe het moet dwz. foto aanpassen-->slepen met li-muisknop maar hij doet het echt niet Sad
Wellicht ligt het aan het feit dat ik op een iMac werk met een draadloze magic mouse. Ik geef het op Mad
Bedankt voor je reactie.
gr. christina

Carpe diem!

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Di Feb 22, 2011 12:41 am Reageer met quote

ChristinaM schreef:
Hallo Jalis,
Ik vind het wel grappig dat ook jij denkt dat ik het niet volgens de regels doe maar nogmaals ik weet hoe het moet dwz. foto aanpassen-->slepen met li-muisknop maar hij doet het echt niet Sad
Wellicht ligt het aan het feit dat ik op een iMac werk met een draadloze magic mouse. Ik geef het op Mad
Bedankt voor je reactie.
gr. christina

Oei en ik maar denken dat je BLOND was. Very Happy Very Happy

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk