Hoe kan ik muziek versturen bij een pps?
Archief Digitale fotografie & computers
Ga naar pagina 1, 2  Volgende Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Netty9

Regelmatige bezoekerRegelmatige bezoeker
Antw.: 88
Do Feb 03, 2011 1:22 pm Reageer met quote

Ik ben bezig met een power point presentatie en heb er nu muziek bij en als ik naar mijzelf toestuur, dan hoor ik de muziek wel, maar als ik hem naar iemand anders stuur, dan hoort die niets. Dus ik doe iets fout, maar wat, dat wil ik wel graag weten. Wie kan mij helpen om een pps te versturen met muziek en dat de muziek dan ook te horen is. Sla ik het misschien verkeerd op? Hoe moet ik het dan opslaan?

Er gaat niets boven Groningen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Netty9

Vr Feb 11, 2011 1:04 pm Reageer met quote

Netty9 schreef:
Ik ben bezig met een power point presentatie en heb er nu muziek bij en als ik naar mijzelf toestuur, dan hoor ik de muziek wel, maar als ik hem naar iemand anders stuur, dan hoort die niets. Dus ik doe iets fout, maar wat, dat wil ik wel graag weten. Wie kan mij helpen om een pps te versturen met muziek en dat de muziek dan ook te horen is. Sla ik het misschien verkeerd op? Hoe moet ik het dan opslaan?

Is er nou niemand die mij kan helpen?

douwe

SuperlidSuperlid
Antw.: 8829
Vr Feb 11, 2011 1:20 pm Reageer met quote

Netty, onder het tabblad "Cursus" zit ook een cursus over powerpoint.
In één van de laatste lessen wordt dit behandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Netty9

Vr Feb 11, 2011 5:41 pm Reageer met quote

douwe-rg schreef:
Netty, onder het tabblad "Cursus" zit ook een cursus over powerpoint.
In één van de laatste lessen wordt dit behandeld.

Ja, Douwe, ik heb zelf de cursus gekocht. Die heb ik al heel vaak bekeken. En als ik een power point maak, stuur ik hem vaak naar mijzelf en dan hoor ik wel muziek. Maar als ik het naar iemand andfers stuur, horen zij geen muziek. Dus ik doe iets fout. Maar wat?

jalis

SuperlidSuperlid
Antw.: 3710
Vr Feb 11, 2011 5:51 pm Reageer met quote

Probeer het eens anders te verzenden namelijk l via mijnbestand.nl

daarmee kun je grote bestanden verzenden.

jalis

Ik moet nog leren oud te zijn met een jong hart.

Laatst aangepast door jalis op Vr Feb 11, 2011 6:23 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Willemtwee

Nieuwe bezoekerNieuwe bezoeker
Antw.: 3
Vr Feb 11, 2011 5:52 pm Reageer met quote

Hallo Netty,
Als de presentatie is gemaakt (complete dia show) en opgeslagen , wordt de muziek eronder gezet. ( toegevoegd)
Daarna de presentatie op schema in gesteld zodat beide mogelijk op tijd aflopen.
Daarna nogmaals opslaan waarbij alle "sporen"worden samengevoegd.

Bij "opslaan als " zal zeker een mogelijkheid zijn.
Wim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Netty9

Vr Feb 11, 2011 8:00 pm Reageer met quote

jalis schreef:
Probeer het eens anders te verzenden namelijk l via mijnbestand.nl

daarmee kun je grote bestanden verzenden.

jalis

Het gaat niet om grote bestanden, Jalis, want ik verklein de foto's eerst. Maar de muziek die ik er mij thuis in doe, is niet te horen bij de mensen waar ik het naar toe stuur.

Netty9

Vr Feb 11, 2011 8:03 pm Reageer met quote

Willemtwee schreef:
Hallo Netty,
Als de presentatie is gemaakt (complete dia show) en opgeslagen , wordt de muziek eronder gezet. ( toegevoegd)
Daarna de presentatie op schema in gesteld zodat beide mogelijk op tijd aflopen.
Daarna nogmaals opslaan waarbij alle "sporen"worden samengevoegd.

Bij "opslaan als " zal zeker een mogelijkheid zijn.
Wim

Als de presentatie is gemaakt, doe ik de muziek bij de eerste dia en laat hem afspelen tijdens de diaserie. Dat moet dan toch goed zijn? Misschien doe ik het verkeerd met opslaan als.....
Bij de ppssen die ik krijg, staat ook meestal...pps. Bij ij staat er dan ....pptx.

eileen43

StamgastStamgast
Antw.: 198
Za Feb 12, 2011 3:19 am Reageer met quote

Maak je de powerpoint met Microsoft Powerpoint of via Open Office?
Met O.O. wordt bij het opslaan een andere extensie toegevoegd.(b.v. ppt)

Bij MIcrosoft office p.p. moet je nadat de diashow klaar is opslaan als: dan bestand benoemen en opslaan als Powerpoint voorstelling.Dan krijgt hij de extensie p.p.s.

Dan moet het lukken.

Netty9

Za Feb 12, 2011 3:35 am Reageer met quote

eileen43 schreef:
Maak je de powerpoint met Microsoft Powerpoint of via Open Office?
Met O.O. wordt bij het opslaan een andere extensie toegevoegd.(b.v. ppt)

Bij MIcrosoft office p.p. moet je nadat de diashow klaar is opslaan als: dan bestand benoemen en opslaan als Powerpoint voorstelling.Dan krijgt hij de extensie p.p.s.

Dan moet het lukken.

Ik gebruik de power point van Microsoft Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten. Ik zal het eens weer proberen. Ik laat het weten als het gelukt is. Heel vriendelijk bedankt, groeten van Netty

ron1

SuperlidSuperlid
Antw.: 3105
Zo Feb 13, 2011 6:05 pm Reageer met quote

Ga naar: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=con...=832&qid=61758

Netty9

Ma Feb 14, 2011 12:24 am Reageer met quote

ron1 schreef:
Ga naar: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=con...=832&qid=61758

Hallo Ron,

De site van Kassa was verzet, maar als je de vraag bij: zoek zette, dan kwam hij toch. Je moet het dus eerst omzetten in de extence: wave.

Heel hartelijk bedankt. Ik zal zien of het nu goed komt.

Groeten van Netty

Cvbbbbb

Nieuwe bezoekerNieuwe bezoeker
Antw.: 13
Za Feb 19, 2011 1:58 pm Reageer met quote

als ik een zelfgemaakte pps verzond had ik het zelfde probleem de ontvanger kon geen muziek horen.
(wel als ik de pps zelf afspeelde )dus ging het verkeerd bij verzenden bij mij
bij powerpoint van office 2007 opties naar geavanceerd gaan dan scrollen naar beneden
opslaan daar staat
opslaan geluid koppelen aan bestanden groter dan (100)KB daar kan je 4000kb van maken
en het geluid wordt mee verzonden.
groetjes \Chris

Netty9

Za Feb 19, 2011 2:23 pm Reageer met quote

ChrisvanVeen schreef:
als ik een zelfgemaakte pps verzond had ik het zelfde probleem de ontvanger kon geen muziek horen.
bij powerpoint van office 2007 opties naar geavanceerd gaan dan scrollen naar beneden
opslaan daar staat
opslaan geluid koppelen aan bestanden groter dan (100)KB daar kan je 4000kb van maken
groetjes \Chris

Heel hartelijk bedankt, Chris. Ik had dat geloof ik al gedaan. En je moet het geluid erst omzetten in "wave", heb ik gehoord en dan kun je het dus verzenden. Ik zal het eens proberen. Ik heb nog geen tijd gehad. Heb het nogal druk gehad deze week. Mijn broer is overleden enzo. Maar ik laat het jullie nog weten, hoe het afloopt. Heel hartelijk bedankt. Groeten van Netty

Netty9

Di Feb 22, 2011 3:13 pm Reageer met quote

Netty9 schreef:
ChrisvanVeen schreef:
opslaan daar staat
groetjes \Chris

Heel hartelijk bedankt, Chris. Ik had dat geloof ik al gedaan. En je moet het geluid erst omzetten in "wave", heb ik gehoord en dan kun je het dus verzenden. Ik zal het eens proberen. Ik heb nog geen tijd gehad. Heb het nogal druk gehad deze week. Mijn broer is overleden enzo. Maar ik laat het jullie nog weten, hoe het afloopt. Heel hartelijk bedankt. Groeten van Netty

Hallo allemaal,

Ik zou nog even reageren of het mij lukte of niet. Ik heb een power point gemaakt met muziek. Ik heb de foto's verkleind en de kb's verhoogf naar 400 kb. Ik heb de muziek in "wave" extensie gedaan, maar het is mij niet gelukt.
Ik heb hem eerst naar mijzelf gestuurd en dan hoor ik wel muziek er bij. Daarna heb ik het naar een vriendin verstuurd en die hoorde geen muziek. Nu weet ik het dus ook niet meer. En ben er niet veel mee opgeschoten, als dat ik nu weet dat het in de extensie 'wave' moet invoegen en de kb's moet verhogen. Hij was heel mooi geworden, Ik wil hem jullie wel laten zien en horen, maar dat kan geloof ik niet. Of wel? Allemaal heel hartelijk bedankt voor het helpen. Groeten van Netty

Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk