fotoalbum: foto's verplaatsen lukt niet
Archief Vijftigplusser.nl
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Motorcycleman42

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 10
Wo Jan 19, 2011 4:52 pm Reageer met quote

Wie kan mij (verder) helpen? Ik heb een fotoalbum gemaakt van mijn vakantiereis. Van 3 medereizigers kreeg ik hun foto's mee via een usb-stick.
Nu wilde ik hun foto's chronologisch tussen de mijne voegen. Dat is via de map gedaan. Na het uploaden in het fotoalbum bleek de volgorde niet te kloppen. Maar...foto's slepen en verplaatsen bleek voor een heleboel niet te werken, d.w.z. als ik daarna het album ging bekijken stond het weer door elkaar! Ik had overigens alle (ruim 800!) foto's op 1 formaat gezet via het MIR-programma!
Van een forumlid had ik al de tip gegeven om de foto's in de map een nummer te geven. Immers, mijn foto's gaven bijv. HPIM1511 weer, de collega HPIM 7530 en de andere weer PAenz. Het album verwijderd en een nieuw opgestart.
Dat ging beter, maar uiteindelijk hou ik toch ruim 20 foto's over die wel toegevoegd worden, maar zich niet laten verplaatsen. De webbeheerder heeft geen idee wat dit kan zijn. Een van de lezers misschien?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk